Hop til indhold
Guest RasmusL

Romantica -- Molly

Recommended Posts

Guest RasmusL

Hej Drenge

En anmeldelse fra et mislykket besøg :-(

Jeg har altid 2-3 piger på listen over piger som jeg godt kunne tænke mig at besøge :-) og man er vel altid lidt på udkig efter nye piger i branchen. Havde fået øje på Molly på Romantica. Har kun været der engang før hos cassandra og fik da en god service.

Så Molly for ca 14 dage siden og det så lovende ud, så tænkte hun må blive den næste :-) jeg ringer og får bestilt 1 time torsdag kl 16.

begynder med det samme at glæder mig som en lille dreng. Kommer der ind og Sidder i bilen i 20 min og venter på at kl bliver 16. får lusket mig ned og står i skakten til døren. Telefon damen åbner døren og siger at Molly desværre ikke var mødt endnu, hun havde ringet at sagt at hun var 1 time forsinket og siger så at jeg kan komme igen om 1 time. Får aftalt at jeg kommer kl 17 istedet. Går lidt rundt i kvarteret og drikker en kaffe. da jeg desværre ikke kunne køre og komme igen. Da jeg kommer tilbage kl 17 for jeg at vide at hun desværre ikke er kommet endnu, men at jeg kan vente lidt i vente rummet. Efter at have ventet i 40 min aftaler jeg at jeg kan komme idag lørdag kl 12 i stedet for. Og at de får mit telefon nummer så de kan ringe hvis hun melder sig syg eller andet, for jeg har på en Lørdag over 1 times kørsel ind til Romantica. Og vil ikke kører forgæves. Efter en lang ventetid på 1 time og 40 min. Kører jeg med en ny aftale, og stadig med humøret højt. men noget ærgerlig. men det er jo hvad der sker.

Går så og glæder mig til Lørdag som en lille dreng. kan dårligt få overstået fredagen. Det bliver lørdag og har ca 1 times kørsel til Romantica. Kører afsted i godt humør får parkeret og venter 5 min i bilen på at kl bliver 12 går der hen, en fyr åbner døren og siger at ingen er mødt endnu. Det helt fint jeg siger at de bare kan ringe til mig når hun Møder, så tager jeg en kaffe og en croissant på en cafe i nærheden indtil at hun møder. Får så et opkald 15 min senere.

Molly er desværre ikke mødt og kommer nok ikke idag og formentlig ikke mere. Så har lige kørt 140 km og brugt 1 time hver vej og en helveds masse planlægning udover at jeg også brugte min Torsdag aften.

Alt i alt en rigtig dårlig oplevelse. Ved godt at stedet ikke kan gøre for deres pigers kommer forsent eller ligger sig syge. Men er godt nok skuffet. De kunne have talt med hende i fredags eller lørdag morgen og så have ringet eller skrevet til mig, nu når de nu fik mit nummer. Så jeg ikke kørte helt der ind for at kører hjem igen. Følt mig godt nok pisset på :-(

Prøvede desværre uden held at skrive til en anden Af dem jeg har tænkt på at møde, men uden held. så ente med at jeg måtte kører hjem stadig med tryk på dyret :-(

Havde så håbet på at jeg kunne besøge hende idag Torsdag. Men hun blev desværre fjernet fra vagtplanen igår.

Go dag til jer alle derude :-)

/Rasmus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...