Hop til indhold

Recommended Posts

Der var gået et par måneder siden jeg sidst havde haft besøg af Mina - og jeg savnede hende. De sædvanlige billig-hoteller var fuldt booket, så da jeg klagede min nød til Rejse, tilbød han, at jeg kunne låne hans lejlighed mens han var på arbejde.

 

Jeg kom forbi i god tid, og vi delte en pizza med parmaskinke, inden han tog afsted.

 

Efter et stykke tid åbnede jeg vinduet og kiggede ned ad gaden. En bil blev parkeret i en ledig plads, og ud steg Mina.

 

Med al den jublende omtale af hende herinde var jeg forberedt på, at hun nok var banket godt og grundigt igennem allerede. Og hun så ærlig talt træt ud, da hun kom ind af døren, men var ellers sød som honning. Hun kiggede på mig med store pupiller, næsten som om vi var kærester, og kyssede med tungen med et samme.

 

Nå, jeg bestilte to timer + megafransk til 2.500 kr. Så havde hun tid til at finde sig selv og bestemme tempoet.

 

Vi lagde ud med lidt hyggesnak: Planen om at starte den videregående uddannelse i det nye år var blevet droppet. Hun viste mig en statistik over lønninger i Serbien, og gennemsnittet ligger lidt over 300€ om måneden - hun tjener mere om dagen her, så hun havde besluttet at holde fast ved København foreløbig. Det var rart at høre - og så alligevel ikke!!!

 

Nå, men hun inviterede mig over i lædersofaen og blev meget intim. Snart røg det ene klædningsstykke, snart det andet. Hun knappede min skjorte op, så gylpen på bukserne, mens hun legede og tirrede. Snart var vi temmelig nøgne begge to, og hun gik i gang med superfransk.

 

Desværre havde Rejse glemt at hente sine gardiner fra renseriet, så hele gaden kunne følge med! Men de lagde forhåbentlig ikke mærke til noget.

 

Så smuttede vi ind på soveværelset og det superfranske gik over i 69. Så kom der gummi på, og hun red mig i flere positioner - forfra og bagfra. En del doggystyle, som er hendes store favorit, samt missionæren, fordi jeg insisterede. Men hun var altså træt og pirrelig, så der var nogen mislyde undervejs - som hun dog undskyldte for bagefter.

 

Da hun ikke orkede at knalde med mig mere, hev hun gummiet af og gav et par omgange megafransk.

 

Bagefter prøvede vi at finde ud af omkostninger ved køb af fast ejendom i Beograd online - og den slags. Det er tydeligvis et gedemarked. Man skal have en serbisk mentalitet for at holde det ud. Bygherren til hendes hus betalte f.eks. ikke for vandforsyningen, så den bliver regelmæssigt lukket. Men så kender hun en fyr på vandværket, der kan åbne for hanen igen.

 

Dét job gad jeg godt have.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I så fald er det en niche gratis vennetjeneste, som skat ikke behøver at spilde tid på Borende X ;)

 

Loui er velkommen igen, og næste gang regner jeg med at gardinerne er hængt op.

 

Tænkte at når nu jeg har natarbejde kan Loui lige så godt spare udgiften til logiet.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rejse du er en sand ven, skal vi to lave et FKK-arrangement i din lejlighed :P

 

Tak for anmeldelsen Louie, var hun træt fordi hun arbejdede meget eller hvordan skal det forstås ?

Det gode ved FKK som du også kender til, er at pigerne er glade og veloplagte, de har faste og trygge rammer, de sover i klubberne eller i nærheden, søvnmangel er i realiteten pigernes værste fjende, dermed bliver servicen og dårlig.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Mina

 

Desværre nej tak

 

Jeg er tryg ved at nære mandlige venner låner min lejlighed til at de kan booke et udvalgt gp besøg, men jeg er ikke tryg ved at en gp har besøg af mænd i min lejlighed som jeg ikke kender.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hæhæ, du er jo godt på vej til at få opfyldt din gamle drøm – endda hjemme hos dig selv :D :D :D :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Nille jeg har en drøm, som jeg ved at flere deler med mig, men det bliver ikke i min lejlighed :ph34r:

 

Så medmindre Pia Lindblad lykkes med hendes drøm om at kunne tilbyde piger og mænd en kub, hvor både omkostninger og priser er menneskelige, så er jeg nødt til at blive ved med at rejse til Tyskland, det lidt og så sjældent som jeg har råd.

 

Men hellere vente, end at bruge penge hjemme som jeg ikke kan bruge på en for mig tilfredsstillende måde på danske bordeller.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Buddha, det er fuldstændig trygt som en ven af huset at låne min lejlighed :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hvis enda alle var som du Rejse. I bow humble to your kindness.

//Buddha

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Der var gået et par måneder siden jeg sidst havde haft besøg af Mina - og jeg savnede hende. De sædvanlige billig-hoteller var fuldt booket, så da jeg klagede min nød til Rejse, tilbød han, at jeg kunne låne hans lejlighed mens han var på arbejde.

 

Rejse er et rigtigt godt menneske, det har været mit indtryk ret tidligt. Må dog sige at det er mit indtryk at de andre mænd jeg har i forbindelse med FKK og lignende også er pålidelige, diskrete og for nogle vedkommende også temmelig interessante mennesker - (ikke dig LF :P ).

 

--Ironi kan være brugt i indlægget--

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første gang jeg læste overskriften tænkte jeg, Øj, har nogen fået Rejsenetværk til at få besøg herhjemme i Danmark?

Stor var skuffelsen over at det altså i stedet var Louie der havde haft al det sjove.

 

Stor sædvanlig respekt til Rejse for den gestus, nu så jeg så gerne at han fik lidt igen af det sjove :P

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første gang jeg læste overskriften tænkte jeg, Øj, har nogen fået Rejsenetværk til at få besøg herhjemme i Danmark?

Stor var skuffelsen over at det altså i stedet var Louie der havde haft al det sjove.

 

Stor sædvanlig respekt til Rejse for den gestus, nu så jeg så gerne at han fik lidt igen af det sjove :P

 

BB

 

Jeg tænkte det samme, hvad Søren havde Rejse fået damebesøg :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...