Hop til indhold
Dr. Monster

Inga var spildt ulejlighed for mig

Recommended Posts

Forsøgte at få en aftale med Inga, der viser sig frem på denne måde:

 

http://massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=13180

 

Først fik jeg fat i en telefonsvarer, så jeg opgav og så mig om efter noget andet. Efter ti minutter kom en SMS retur med hendes adresse i København og besked om at hun var ledig om en time. ”Call 15 min before your are here. Kiss Inga”. Hmmm, godt man ikke havde lagt telefonen fra sig.

 

Besluttede mig for at gi' det en chance og kørte ud til adressen. Ringer igen til hende fra bilen tæt ved adressen og får fat i en pige, der præsenterer sig som Inga. Når hun var interessant for mig, så skyldes det i høj grad billedet af hendes fisse med kraftige læber. Så mit første spørgsmål må naturligvis være: ”Er det dig på billederne?”. Fnis, fnis, yes of course come see for yourself ….”. ”Just to be 100 percent sure: Is it really you on the pictures?.” Klik, så blev røret lagt på. Hvad nu? Tja, nu holdt jeg i bilen 200 meter fra adressen, så hvad fanden. Det er vel ingen skade at se hende an, og efter to gange at have spurgt om billederne nu også var af hende, mener jeg, at jeg ville være i min gode ret til at skride, hvis det viser sig ikke at passe. Så langt nåede jeg imidlertid ikke. Henne ved opgangen måtte jeg ringe til hende igen for sat finde ud af, hvilken sal hun boede på. Nu røg telefonen igen på svarer. Venter ved døren et minuts tid, ringer en gang til, får fat i svareren og opgiver så. Jeg tror ikke man kan komme tættere på en bekræftelse af, at billederne ikke passer - uden at have set Inga.

 

Venligst Monster

 

ps – modtager med taknemmelighed tips fra andre om piger med et understel, der svarer til pigen i Ingas annonce. Lille røv, kraftige læber og en fisse der ligner en vandret burger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm, hvis du havde læst lidt på lektien hjemmefra (læs: dette forum), så ville du vide, at Inga aldrig bruger billeder af sig selv i sine annoncer, men derimod billeder af forskellige, meget slanke og unge piger.

Når det er sagt, så er Inga absolut et besøg værd alligevel. Så meget faktisk, at det kan være svært at få en aftale i stand med hende - hun er en travl dame!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ellers jeg havde afsøgt både EG og nettet for anmeldelser og fupbilleder. Min Google søgning fandt ikke Ingas annoncebilleder, men det er jo ganske rigtig samme pige Dressmann har fundet andre billeder af. Suk, det er ikke nemt. Efter fire forgæves havde jeg ingen plan B. Den kolde bruser hjalp på abstinenserne.

Det er muligt andre har gode erfaringer med Inga, men en 40 årig kvinder, der markedsfører sig om en 25 årig det er ikke noget for mig.

Venligst

Monster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forsøgte at få en aftale med Inga, der viser sig frem på denne måde:

 

http://massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=13180

 

Først fik jeg fat i en telefonsvarer, så jeg opgav og så mig om efter noget andet. Efter ti minutter kom en SMS retur med hendes adresse i København og besked om at hun var ledig om en time. ”Call 15 min before your are here. Kiss Inga”. Hmmm, godt man ikke havde lagt telefonen fra sig.

 

Besluttede mig for at gi' det en chance og kørte ud til adressen. Ringer igen til hende fra bilen tæt ved adressen og får fat i en pige, der præsenterer sig som Inga. Når hun var interessant for mig, så skyldes det i høj grad billedet af hendes fisse med kraftige læber. Så mit første spørgsmål må naturligvis være: ”Er det dig på billederne?”. Fnis, fnis, yes of course come see for yourself ….”. ”Just to be 100 percent sure: Is it really you on the pictures?.” Klik, så blev røret lagt på. Hvad nu? Tja, nu holdt jeg i bilen 200 meter fra adressen, så hvad fanden. Det er vel ingen skade at se hende an, og efter to gange at have spurgt om billederne nu også var af hende, mener jeg, at jeg ville være i min gode ret til at skride, hvis det viser sig ikke at passe. Så langt nåede jeg imidlertid ikke. Henne ved opgangen måtte jeg ringe til hende igen for sat finde ud af, hvilken sal hun boede på. Nu røg telefonen igen på svarer. Venter ved døren et minuts tid, ringer en gang til, får fat i svareren og opgiver så. Jeg tror ikke man kan komme tættere på en bekræftelse af, at billederne ikke passer - uden at have set Inga.

 

Venligst Monster

 

ps – modtager med taknemmelighed tips fra andre om piger med et understel, der svarer til pigen i Ingas annonce. Lille røv, kraftige læber og en fisse der ligner en vandret burger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft fuldstændig samme negative oplevelse med "Inga" det var endda hende der sendte sms om at hun var klar næste dag kl. ?? og igen bekræftede at aftalen var ok ca 1 time før, så håber I gir hende fingeren (ikke bogstaveligt:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som sagt af andre i denne streng, så er oplevelser med Inga veldokumenteret her på sitet. Og hvis man har 4 emner (som der står) så har man givetvis lavet nogen research. Men ikke af den rigtige art, idet 30 sek. surfing her havde givet er ret præcist billede af hvad der kan forventes ved besøg hos Inga. Og det er ikke den skønne på billederne, men en dejlig frigjort 40-årig der kan lidt af hvert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også tidligere posted en meget positiv anmeldelse af Inga. Og hvorfor tjekker trådstarten ikke bare billedet ud på Google billeder? Nå men jeg kan glæde trådstarter med, at Inga i det mindste har store lækre skamlæber meget lig fotoet faktisk! Jeg deler nemlig også en fetish på dette område med trådstarter!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, med en grundigere research havde jeg nok kunnet undgå at gå forgæves i Ingas tilfælde. Men når jeg søger på ordet Inga i søgefeltet på EG, så skal jeg helt ned til hit nr. 16 - side to på min skærm - for at finde et med en relevant overskrift og som rent faktisk handler om omtalte pige, de øvrige hits skyldes alle mulige andre ord hvor bogstaverne .... Inga .... indgår. Kan se at det er er en meget brugt bogstavkombination på svensk. Så jeg mistede tålmodigheden for tidligt, kan nu se at flere har haft samme oplevelse som mig og har advaret om det.

Det ville hjælpe hvis man som et princip altid skrev pigens navn i overskriften og i det hele taget gjorde lidt mere ud af overskriften. Et-ords overskrifter er normalt ret meningsløse.

Venligst

Monster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...