Hop til indhold
Guest Huaa Laan

Nu åbner Vardevej 20 i Vejle

Recommended Posts

Guest Huaa Laan

Kære brødre

Der har tidligere under en tråd om Kayly, været skrevet en del om Eive, som åbner et nyt sted i Vejle her i december.

Nu er det ganske vist - Vardevej 20 åbner på mandag. Telefonnummer er 52755415.

Så kom julen også til Vejle ;-)

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu op sikke en super sød pige...

 

Har besøgt hende i denne uge. Hendes massage er måske ikke den bedste, men resten er simpelthen super. Hun giver et super blow hvor man næsten kan høre englene synge og hun har en lækker krop som får det bedste frem i mig. Nu er det slut med at gå til alle de gamle halvfede thai piger som har dårlig service og snyder med tiden.

Jeg kan kun give hende min bedste anbefaling....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Hvis du kender Ten i Fredericia, hvordan vil du i så fald sammenligne dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt mener jeg at Ten er den bedste i regionen, hvis man ser på den samlede pakke.

Eive er helt klart på min positiv liste, hvor jeg ynder at aflægge et besøg ind i mellem, for variationens skyld.

Fin nok massage, men det er ikke det man husker når man går derfra...:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@LiderligL

hvordan var forholdene i hendes nye lokaler?

Så du andre end Eive selv. I følge hende selv skulle der starte en ung pige, hvor tingene sidder som de skal... Kunne være spændende at høre lidt om hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lokalerne var super lækre og man kan se det hele er nyt.

Jeg så kun ejer selv, men hun fortalte mig at en anden pige arbejde det også, hun skulle have været i Danmark i 5 år... Såååå

Jeg har ikke prøvet ten i Fredericia så det er ikke muligt for mig at sammenligne.

Håber mine svar kunne bruges ellers er I alle velkommen til at spørge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Eive idag i hendes nye lokaler.Dejlige store rum, som dog lige mangler at få noget pynt op på væggene, men det kommer. Fik en dejlig massage med et fantastisk bj til sidst :-D Der er ingen over og ingen ved siden af Ten, men Eive kommer tæt på. Hendes veninde som også skulle arbejde der er ikke ankommet endnu, men skulle komme lige før jul.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre man jeg ikke sige jeg havde somme positive oplevelse som oven for, da jeg var den forleden en dag.

Pæne rum og generelt fint lokale, med fin parkering.

Var dårligt kommet ind i rummet før hun smed det meste af tøjet og 3 gange inden jeg nåede briksen, havde hun haft fat i min pik uden jeg havde lagt op til det. Mere end tydeligt her kunne jeg få hvad jeg ville ha.

Sagde jeg har kommet for at få en god massage og så måtte vi se med HJ til sidst.

Blev smurt ind i olie og bad en 8 til 10 gange om hun skulle tage mere fat, det var ren indsmøring i olie og ikke massage.

Efter 10 minutter, fik jeg første bud på at få HJ, men sagde det tog vi efter massagen. Så kom hendes veninde ind som kan bedre engelske og spurgte om det samme og fik samme svar. Efter 40 minutters olie ind smørelse(havde bestilt en time), spurgte om jeg ville kneppe hende. Det aftalte vi til 800 kr med inkl massage, en fair pris. Hun gik og kom tilbage med gummi og smed tøjet og jeg så en fik krop med pænt store patter.

Hun tog pikken i hånden og den blev stiv. Nu ville hun have 200 mere fordi den var for stor. Det sagde jeg nej til og sagde vi droppede det. Hun kaldte på hendes veninde og hun ville gerne kneppe i stedet for. Det aftalte vi- De gik begge ud og efter 5-10 minutters venten gad jeg ikke mere. Tog mit tøj på og gik ud. Hendes veninde skulle lige være færdig om 15 minutter med at massere en anden.

Vi have en god dialog hele tiden, hun var sød og rar, men sikke en farce. Det er fair nok sige nej til en stor pik, men så stor er den helle ikke.

 

Tror stedet for en kort levetid, hvis det er service niveauet.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er ivrig men trods alt venlig og engageret. Synes der er blevet overdrevet ret meget mht. hendes udseende, jeg synes ikke der rigtig er noget at skrive om. At nævne hende i samme sætning som Ten er upassende. Stedet er OK og fint med parkering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

var der inden jul dårlig eller næsten ingen massage efter femten minutter om på ryggen lidt massage på ben og lår med resultat videre forløb efter 35 minutter ud af døren igen kommer igen, tror ikke da der er et betydeligt bedre sted i vejle hvor der aldrig er blevet snydt med tiden.men ellers en rigtig sød pige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været der og hun skal tjene penge, indtil de andre piger kommer og arbejder i hendes butik ( Eive ).

Besøgte hende torsdag, der var to piger i forretningen, tror ikke det var Eive, jeg spurgte til BB, og efter lidt forhandling kom vi frem til en ok pris. Det startede med engang forholdsvis god massage af bagsiden, med små strejf af de nedre dele, efter ca 20 min var det tid til at vende mig om, efter en god afvaskning af ryggen. Nu røg tøjet af pigen en fantastisk figur dejlige store runde bryster, der var dejlig bløde, måske ægte, hun beholdt trusserne på, måske var de blevet på, hvis jeg ikke havde fået prisen ned. Hun lavede en utrolig lækker BB og desværre blev det lidt kort, da jeg ikke kunne holde mig tilbage, det var bare for godt. Hun hed noget i retning af Ja eller Jar, var ca. 1,55, alder 25 til 30 flot figur, og et charmerende smil, lidt genert og lidt kraftige bygget end Ten har været her i to uger sagde hun. Den anden pige så også ok ud hilste på hende da jeg gik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende torsdag, der var to piger i forretningen, tror ikke det var Eive, jeg spurgte til BB, og efter lidt forhandling kom vi frem til en ok pris. Det startede med engang forholdsvis god massage af bagsiden, med små strejf af de nedre dele, efter ca 20 min var det tid til at vende mig om, efter en god afvaskning af ryggen. Nu røg tøjet af pigen en fantastisk figur dejlige store runde bryster, der var dejlig bløde, måske ægte, hun beholdt trusserne på, måske var de blevet på, hvis jeg ikke havde fået prisen ned. Hun lavede en utrolig lækker BB og desværre blev det lidt kort, da jeg ikke kunne holde mig tilbage, det var bare for godt. Hun hed noget i retning af Ja eller Jar, var ca. 1,55, alder 25 til 30 flot figur, og et charmerende smil, lidt genert og lidt kraftige bygget end Ten har været her i to uger sagde hun. Den anden pige så også ok ud hilste på hende da jeg gik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Kære knaldebrødre :wink:

 

Desværre har der ikke været tid til at besøge Eive på hendes nye sted Top Massage før nu. Kan se, at andre har været forbi og tjekket stedet ud. Nogle melder tilbage og en god oplevelse, mens andre ikke har samme positive indtryk. Nu er smag jo ikke noget, men kan diskutere, da det er en subjektiv ting. Til 21 cm vil jeg blot sige, at der efter min vurdering ikke har været tale om Eive under dit besøg.

 

For mit vedkommende, var dagens besøg ganske enkelt i weltklasse – grænsende til samme højder, som man oplever hos Ten i Fredericia :-P

 

Jeg havde bestilt tid en dag i forvejen og ankom til en veloplagt Eive. Dejligt med gensynsglædens kram og kys. Eive er et meget kærligt og elskværdigt menneske, som elsker at give en god service – for som hun siger, hvis mine kunder behandler mig ordentligt, ja så har jeg jo meget mere lyst til at give den bedste service igen. Det skal jeg da lige love for, at hun gjorde.

 

Vi startede med en god gang massage af ryggen. Hun ved, at jeg kan lide, at det kan mærkes, så hun brugte hele sin kropsvægt til at lægge pres på massagen. Hænder, albuer og ben kom i brug – det var bare så dejligt og lige hvad jeg sætter pris på. Senere fik forsiden en ligeledes god gang massage. Hun kom selvfølgelig tæt på, men da vi har været i hinandens selskab før, var hun klar over, at der først skulle masseres igennem, før det var tid for den sædvanlige afslutning.

 

Med verdens sødeste smil, spurgte Eive, om det skulle være samme afslutning som sidst. Det var netop hvad jeg havde tænkt på :P  Hun fik sig hurtigt gjort klar og startede med et godt og rigtig dybt BJ mens jeg vanen tro sad på kanten af briksen. Hun er jo et lille nips, og så let som ingenting, løftede jeg hende op på briksen, hvor hun nu fik den helt store slikketur. Hendes safter duftede herligt – en blanding af renhed og kvindeduft.  Havde ikke før testet af, om hun kunne lide sorte kys, men da jeg forsigtigt nærmede mig dette område, kunne jeg med det samme mærke, at det var noget hun kunne lide. Dejligt, at gå på opdagelse på den måde. Nu var det ikke til at holde igen længere, så på med regnfrakken og videre i en missionær. Hun signalerede, at jeg skulle komme tættere på med mit ansigt, og nu fik jeg de fedeste tungekys, mens der blev arbejdet godt igennem med de nedre regioner. En herlig følelse af ægte GFE :-P  Som nævnt, er Eive petit og let at manøvrere rund med, så nu vippede jeg hende af og hun strittede lækkert med den lille lækre bagdel – lige til at tage fat i og fortsætte i en doggy. Vi fortsatte nogen tid med forskellige stillinger og sluttede af med at jeg fik et lækker HJ, mens jeg lod mine fingre gå på opdagelse i hendes nederste kropsåbninger. Jeg var sgu lige ved at miste pusten efter denne omgang. Efter lidt aftørring, blev jeg budt på en cola og et bad. Hvis jeg ville i bad, tilbød hun selv at vente til bagefter. Jeg sagde, at vi da bare kunne gå sammen i bad. Det gjorde vi så og på den måde fik jeg en rigtig fin blød landing med en afslutning under bruseren med megen kropskontakt.

 

Som svar på det ”studie”, som jamesdrengen tidligere har lavet, kan jeg kun sige en ting; Jeg er hverken ung, slank eller specielt køn, men jeg betaler vel dagsprisen på massage og et godt knald bagefter. Derfor tror jeg ikke på konklusionen, men hælder mere til den kendsgerning, at det mest af alt har noget at gøre med kemi og hvordan vi som mennesker (kunde og GP) behandler hinanden. Bliver en GP kontaktet af en type, som mest af alt minder om en hjemløs, ja så er det vel naturligt at melde pas.

 

De der har haft en dårlig oplevelse, kan selvfølgelig ikke ændre denne opfattelse, men måske man skulle kigge lidt indad og se om man selv kunne have gjort noget anderledes. Personligt opfatter jeg hvert besøg hos en GP som en slags jagt på en god oplevelse. Dette betyder, at jeg ikke bare kan lægge mig på ryggen og modtage. Jo mere jeg selv yder, jo mere oplever jeg at få igen. Det er vel ikke raketvidenskab, men blot almindelig sund fornuft.

 

Om det nye sted, som Eive har banket op, kan jeg kun sige positivt. Rummene er store og lyse. Så vidt jeg har forstået, mangler der endnu at komme et lille bord og en stol ind i hvert rum. Badeværelset er helt nyt – og som I kan se af ovennævnte, er der snildt plads til to – he he. Når alt er på plads med visa o.s.v. kommer der ekstra arbejdakraft fra Thailand, som bliver spændende at tjekke ud :cool:

 

Da jeg kom, var der rene lagner og håndklæder på briksen, ligesom det hele blev taget af og udskiftet, inden jeg forlod stedet.

 

Min bedømmelse er, at det er et rigtig fint sted og en kanon god service af en meget dejlig kvinde. Om jeg kommer igen? Ja, helt sikkert. Dette sted er klart min nr. 2 efter Ten i Fredericia, som fortsat har en suveræn 1. plads :-P

 

God jul til alle her på EG og må I gå ind i det nye år med et gevaldigt knald – hvad enten det så bliver i form af fyrværkeri eller noget knalderi på lagnerne :cool:

 

Hilsen

Huaa  Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi for nyligt. Og hvilken oplevelse.

 

Indgangen er ikke speciel diskret, da den ligger ud til en af Vejle's mest befærdede veje, men når man så kommer ind, er det dejlige lyse og varme lokaler.

Fik massage af Yo og det var bare super godt. Der blev taget ved og der blev brugt tid på de enkelte områder på kroppen. Ikke noget med kun lette fingerstrøg - der blev virkelig lagt kræfter i.

Lidt strejf af bollerne mens jeg lå på maven, og da der blev vendt rundt og benene var masseret, kom spørgsmål om mere. Også det var rigtig godt - uden at komme mere ind på hvad det var.

Nu er det altid farligt at sammenligne med Ten i Fredericia - men det var meget meget tæt på at være det samme. Selve massagen (hårdhed/udførsel) men også væremåden og udstrålingen fra pigen var tæt på at være det samme.

Så massagen m.v. får 10 ud af 10 fra mig. Ligeså stedet indenfor dørene, men lokationen ikke kan få helt så meget pga den megen trafik udenfor, hvis man gerne vil ind uset.

Del dette indlæg


Link til indlæg

man skal passe på med at sammenligne andre med Ten, det kan jeg kun give dig ret i, med mindre det KUN er selve massagen, for det er jo ikke lige massagen der er skyld i Tens massive popularitet.. og var det udelukkende massage så findes der mange der er meget dygtigere, så hvis Yo er så fantastisk til det efterfølgende og bruger de samme tricks som Ten, så må jeg bestemt forbi Vardevej snart..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var det tid til en gentagelse.

 

Yo var der desværre ikke mere, da hun var rejst hjem. Istedet var der kommet en ny ung pige ved navn Noi (eller noget i den retning).

 

Ung og genert.

 

Allerede da hun startede med at sprøjte olie på ryggen, tænker jeg at det her var vist en nitte. Der blev ikke sparet på olien - tilgengæld blev der sparet på kvaliteten af massagen.

 

Ikke antydning af strejf eller andet mens jeg lå på maven.

 

Dette ændrere sig efter vend rundt, og spørgsmålet kom næsten med det samme.

 

HJ var ikke noget at råbe hurra for, men det gav da den ønskede virkning.

 

Gentagelsesfare? Ikke så længe at hun er der - det er da helt sikkert!

 

Kæmpe kvalitets nedgang i forhold til Yo (kun de 2 jeg har prøvet på stedet)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Er der nogen der ved om Yo stadig er der? Det er langt tid siden at der er skrevet om hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...