Hop til indhold
Born1982

Lotte fra Århus

Recommended Posts

Lidt sent at svare ved jeg.

 

Jeg har besøgt hende to gange. En gang i Århus for lang tid siden og igen 2. dec i Århus N. Faktisk er hun ikke fra Århus som du skriver i overskriften. Hun er her sjældent. Oftere i Odense og København.

 

Skulle hun komme forbi Århus igen må du endelig besøge hende. Hun er flot, sød og smilende men på en afdæmpet måde. Ikke storsnakkende eller overdrevent opmærksom på dig som kunde. Hun er ikke forbeholden med berøringer på kroppen og giver hvad hun skriver.

 

OK, hun lover megafransk med slug. Det ville jeg prøve hos hende. Hun gør det godt, slow ´n´deep. Hun tilbød mig gensidig fransk for et par hundrede oveni og hun gav sig nogenlunde hen til det. Jeg måtte gerne bruge en finger oppe i hende og virkede til at nyde det efterhånden.

 

Når det kommer til piger, der på forhånd lover slug, er det ofte sådan, at de, ligesom Lotte også gjorde, trækker hovedet hurtigt væk inden det er helt ovre for mit vedkommende. Har oplevet det en del gange og så står man der og drypper heftigt på hendes lår eller i hånden på sig selv. Lille minus måske. Måske jeg bare kommer for meget? Måske hun ikke er så vild med det som man skulle tro når det tilbydes...?

 

Men sød og venlig, afdæmpet og rolig i sit væsen. Smukt ansigt og ganske velskabt. Fin service og kys og kram til farvel. Du kan ikke gå helt galt med hende.

Redigeret af Hedonis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...