Peter69 30 Skrevet 3. December, 2014 Hejsa skal på tur dertil lige inden jul nogle ideer til hvad en kold finsk aften skal bruges på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest wayfarer Skrevet 3. December, 2014 Gør som de lokale DRIK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter69 30 Skrevet 3. December, 2014 Gør som de lokale DRIK Jo men selskab kunne jo være rart at drikke alene er jo ikke sjovt... men bobler og en kvinde er jo altid sjovt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 3. December, 2014 Gør som de lokale DRIK Jamen er det ikke kun noget de gør når lufttrykket er lige omkring 1003mb?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 3. December, 2014 Det vrimler med øst piger på alle diskotekerne i byen, især dem der er centreret nær havnen. De er nemme at spotte, og kommer frisk med tilbud. Sidste gang jeg var deroppe havde jeg en pige fra Letland med på hotel i 2 timer til en pris på 150 euro. Ganske udmærket oplevelse med en sød og frisk ung pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. December, 2014 Finsk sauna <-- Pisk mig dreng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg