Hop til indhold
Guest Oralis voluptatem

Hvor mange chancer får man?

Recommended Posts

Guest Oralis voluptatem

Hej GPer

 

Jeg vil gerne vide hvor mange chancer i giver en gæst før man bliver stemplet som uønsket eller useriøs?

 

Et eks. kunne være vi har en aftale og den bliver ikke overholdt og jeg giver ikke besked her om i forvejen.

 

Hvor mange gange skulle der til før i ikke ville lave en ny aftale??

Redigeret af Oralis voluptatem

Del dette indlæg


Link til indlæg

No show uden afbud tror jeg ikke der er mange der giver en ny chance. Hvis jeg oplever en der plager og forsøger igen forlanger jeg forudbetaling. Så hører jeg ikke mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Hvad så hvis bliver meldt afbud, men det er efter den aftalte tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Ja og hvad hvis man melder afbud og luftrykket er hendholdvis over eller under  1003 m.bar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad så hvis bliver meldt afbud, men det er efter den aftalte tid.

Du må spørge den aktuelle pige ;) Hos mig får afbrændere ikke flere chancer. Melder du afbud mere end en gang, så er det også slut. I dit konkrete eksempel ville du måske få en chance mere, hvis jeg kendte dig i forvejen, eller vi havde haft en god korrespondance op til dit afbud.

Der er desværre alt for mange, der bare ringer rundt og bestiller tid uden at dukke op. Nogle havde nok intentionen, andre får åbenbart bare et kick ud af det, eller har et for kedeligt liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Nu er det så ikke mig der har brændt en pige af. Men den anden vej rundt.

 

Og jeg ville bare vide om det hun gjorde var nok til at komme på en ban-liste hvis det var mig der gjorde det mod en GP. Og det lader det til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad så hvis bliver meldt afbud, men det er efter den aftalte tid.

 

Jeg aftaler ikke et tidspunkt for afbud. Hvis du mener efter det aftalte mødetid så er det ikke afbud men no show.

 

Ved afbud i rimelig tid strækker jeg nogengange min tålmodighed ret langt, men det kommer også an på hvor seriøs jeg føler korrespondancen har været.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det så ikke mig der har brændt en pige af. Men den anden vej rundt.

Og jeg ville bare vide om det hun gjorde var nok til at komme på en ban-liste hvis det var mig der gjorde det mod en GP. Og det lader det til.

Hvis pigen brænder dig af efter det aftalte tidspunkt, er det selvfølgelig noget rod.

......men alt er selvfølgelig relativt, så det afhænger vel også lidt af hvilken grund pigen har for at gøre det efter det aftalte tidspunkt?

Hvis en pige melder afbud dagen inden eller om morgenen før mødet, så er det vel ok?

Vi kan jo alle blive syge,.....

Jeg har selv oplevet at få et afbud dagen før, og selv om jeg havde glædet mig rigtig meget til mødet, så var det jo bare sådan det var.

Og jeg har også prøvet at køre langt til et aftalt møde, for at sidde og glo uden at se skyggen af pigen. Ingen svar på tlf. eller SMS .......... Guess what?!?....hun er på min never again liste!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sisse

Hvis en gæst brænder mig af. Så får de ikke en ny chance. Det gælder både her og nu aftaler og bookninger lavet i forvejen. Hvis blot man giver besked om afbud så er der No Hard feelings. Jeg har en enkelt gæst som ikke længere kan booke i forvejen. Da han for mange gange har måtte aflyse. Men han besøger stadigvæk ved her og nu aftaler hvis jeg har tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det hele handler om gensidig respekt

 

er der en GP'er man bare gerne vil se, men ikke får svar retur, er det vel ikke så svært bare at købe et ( eller et nyt ) taletidskort med nyt nummer

 

livet behøver ikke være så svært

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som et ekko af mange af de andre deltagere i denne tråd, så synes jeg ikke, at der er nogen undskyldning for at blive væk fra en aftale uden at melde afbud - hverken fra gæsten eller pigens side... Og dog!

For nogle måneder siden blev min første aftale på dagen væk uden at give mig besked. Jeg var skuffet og irriteret, for det mærkelige var, at vi havde haft en længere korrespondance, og jeg havde ikke én eneste gang haft mistanken om, at han var en afbrænder. Og jeg synes ellers ikke, at jeg er nem at narre på det punkt! 8-)

Han skrev så til mig dagen efter (og det er immervæk sjældent, at jeg nogensinde hører fra en afbrænder igen). Han var kørt galt på vejen til Kbh! :shock: Så er man vist lovlig undskyldt...

Men ellers bliver der ikke givet flere chancer til én, der bare udebliver uden besked. :)

Som nogle af de andre piger også er inde på, så får en ukendt mand lov at melde afbud én gang... Gør han det anden gang, er jeg godt nok lidt ængstelig ved, at skulle lave en tredje aftale. :huh: Det er vist kun sket i særlige tilfælde. :)

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Set fra mit synspunkt bør man altid overholde sine aftaler og det gælder begge veje, altså både for GPen og kunden. Det er respektløs og dybt moralsk forkasteligt ikke at overholde sine aftaler. 

Hvis det er GPen, der brænder kunden af, uden at have meldt afbud og uden nogen gyldig grund, så bør det udløse en klækkelig rabat på det næste møde med GPen. Hvis det derimod er kunden, der brænder GPen af, så burde denne kunde blive 'blacklistet', så han ikke kan lave en ny aftale med samme GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har en mistanke til det er mig du refererer til, og jeg mener nu ikke at jeg ikke afmeldte, for troede vi havde en aftale, men beklager som jeg skrev til dig at vi er gået forbi hinanden, bigtime, sådan er det jo desværre nogle gange, og håber da ikke du er sur.

 

Vi lavede en aftale via mail om at mødes i dag kl.11.00 til hygge, skriver til dig du meget gerne må ringe ved 10 tiden for at bekræfte og for at få info.

Du skriver du vil ringe fra hemmeligt, normalt tager jeg den ikke fra hemmeligt, men skrev det var fint hvis du lige sendte en besked inden.

Jeg hører intet ved 10.00, hverken sms eller opkald fra hemmeligt nummer, og tænker der må være kommet noget i vejen.

Åbner min mail ved 10.30 og kan se du har skrevet derinde, i stedet for på sms, som jeg troede, og du skrev du havde ringet, det var så dog ikke fra hemmeligt nummer, og der valgte du så og melde afbud, på trods af at jeg faktisk gerne ville.

 

Jeg er ked af jeg ikke tog telefonen fra de andre numre der ringede, men da jeg er booked det meste af dagen, fandt jeg det ikke nødvendigt og tage den, -hvis jeg havde vidst det var dig en af opkaldene var fra, havde jeg selvfølgelig taget den. 

 

Er ked af at jeg skrev besked, så du troede det var mail og ikke sms, -det skriver jeg mig bag øret fremover.

 

Håber somsagt ikke du er sur, det var en stor misforståelse, og hvis du vil prøve igen er du meget velkommen, ellers er det fair, og jeg bærer den ikke af.

 

Kram

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Nu lyder det på trådstarter som det går begge veje :-)

Det er vel meget forskelligt hvor kort en lunte man har. Og der er næppe nogen facitliste for hvornår nok er nok. Jeg mister tålmodigheden allerede hvis en forespørgsel ikke bliver besvaret. Hvis man decideret kommer til en lukket dør trods man har en aftale så er jeg noget muggen.

Men ingen regler uden undtagelser. Favoritpigen har præsteret at lave lort i praktisk talt alt hvad der kan laves lort i :-) og alligevel står jeg igen og igen og banker på hendes Dør hehe Hun vil egentlig gerne have tidsbestilling og det er jeg slet ikke til..... Nå nevermind for at glæde hende havde jeg vænnet mig til det. På sin vis også praktisk, da jeg egentlig ofte er kørt forgæves og har været nød til at tage back up planen. Ja der ligger problemet så i, man har sat sig op til det Sublime ved hende og så ender med noget der egentlig er ganske ok, men langt fra hendes niveau. Nå skæbnen ville at allerede efter et par gange, så havde hun glemt en aftale... Æhhh jeg var muggen!!! Nu gad jeg fandeme ikke hende mere!!!! Holdte da også et par uger.........Ja jeg elsker jo at være sammen med hende, så må erkende der har jeg rygrad som en Regnorm lige ved hende, så jeg står gladeligt igen og banker på døren.... Dog uden tidsbestilling nu :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...