Hop til indhold
Hedensted

Budapest

Recommended Posts

Hej brødre.

Jeg vil gerne dele et par oplevelser med jer.

Jeg har været tre dage i Budapest, firmaet ville have mig ned og besøge nogle forretningsforbindelser og det skulle være nu.

Jeg har før været i Budapest, men dog uden at lave noget, så denne gang skulle der laves om på det :)

Fik besøg på hotellet den ene aften af http://rosszlanyok.hu/rosszlanyok.php?pid=szexpartner-data&member=Rebeka+36308821742&id=14290

Hun var super venlig i telefonen og virkede virkelig seriøs, så jeg bookede hende en time (100euro blev vi enige om)

To timer senere bankede det på min hotel dør, og derude stod en super flot klædt fræk pige, Wow tænkte jeg... Vi fik snakket lidt og ordnet det finansielle, inden hun smed tøjet og bad mig smide mit, startede med lidt massage inden hun allerede var igang, forsøgte flere gange at sætte tempoet ned og nyde det, men hun virkede mere interesseret i at blive færdig og komme videre...

Vi havde aftalt et par ting i telefonen og ingen af dem virkede hun til at være bekendt med. (Måske det slet ikke var samme pige i Tlf som der kom)

Jeg bad hende give mig massage i en time i stedet for og så droppe det skuespil ang sex hun havde gang i... Hun blev fornærmet med accepterede.. Da times var fået ringede hendes Tlf, hun tog tøj på og vi krammende farvel...

Kort fortalt om min første oplevelse i Budapest.

Kan ikke anbefales :(

Pigen lignede billederne ok.

Optakten og snak i Tlf var i top.

Performance da pengene skiftede hænder var lig 0!

Gentagelse. NEJ

Næste aften skulle der skiftes til et andet bureau

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...