Hop til indhold
Dressmann

Sexrobotter ?

Recommended Posts

Spændende og vel på sigt lige så gode som visse af disse tomhjernede GP bimbos og hustlere som findes derude! En sidegevinst er, at det måske ikke ville blive betragtet af utroskab af kranen derhjemme!  :mrgreen:

 

De fleste tomhjernede bimbos og hustlere derude samt kranen der hjemme, vil sikkert samle ind så du kan får en, måske den endda kan programeres til at synes du er en rigtig mand og ikke en kvindeforskrækket dreng.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sex, flirt og kærligt samvær vil aldrig kunne erstattes af noget teknologi. De vil højest kunne indgå i noget onani-noget på samme vilkår som alm. sexlegetøj.

 

Man skal nok heller ikke regne med, at det ikke vil blive genstand for sjov og ballade lidt ligesom Lolita-dukkerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan sidde og grine af det nu, men vi skal huske at udviklingen går tifold hurtigere end vi kan forestille os. Pludselig kan de der robotter meget mere end vi forestiller os og så bliver det hårdt for GP'erne. Hvis ikke de passer på kan det gå for GP'erne som for Blockbuster.

 

Og mit indlæg er skam seriøst!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Agent 007 ja du har ret i at udviklingen går hurtiger end vi forstiller os men hvad vil sådan en nydlig robot kvinde komme til at koste ?? er det noget vi alm mensker kan betale uden at skulle overbelåne vores hus ??

Tror heller ikke at det vil blive hårdt for GPér da jeg kan se at de mænd der er i forhold/gift stadig går til GPér :wink: og det er ikke noget jeg vil blande mig i hvad folk gør :smile:

Men så har de vel heller ikke nok i en robot kvinde :wink:

så tror stadig der vil være behov for disse dejlige kvinder :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er meget mere bange for den virtuelle verden. Tænk hvis man sådan virtuelt er ved at gennem kneppe Lene Espersen. Og så opdage, at man har fået besøg af svigermor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...