Hop til indhold
Dalle

Studine godte i Viborg?

Recommended Posts

Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde dem. 

Hun har været i Skals lidt udenfor Viborg.

 

Edit: Der var lidt her - 

Redigeret af Fotojylland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg SMSede hende og da jeg ikke lige hørte noget fandt jeg en anden. Efter 3-4 timer skrev hun så. Jeg fortalte at jeg ikke var interesseret længere og så begyndte hun ellers med at bombe mig med SMSer, på et tidspunkt kom der vel 6-7 lige efter hinanden med billeder, hun prøvede vel at få mig til at ombestemme mig. Jeg synes det var lidt ubehageligt at hun sådan bombede løs med SMSer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mødt hende nu.

Man skal altså lige være klar over at får man ikke fat på hende så ringer hun tilbage og siger man ikke lige ja med det samme, kommer de der 6-7 MMSer med billeder!

 

Kroppen er bedre end ansigtet, men hun er da en sød pige. Hun begynder at kysse og kæle med det samme man kommer ind, men hun er ryger!. Hun sutter ganske OK og virker overhovedet ikke til at have travlt med at komme videre. Hun er også ganske stram. 

Alt i alt en ganske OK oplevelse. Men ikke en vildt køn pige og som sagt kan man smage røg! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...