Hop til indhold

Recommended Posts

Body to Body i Ringkøbing

 

Wow siger jeg bare !!!!

Jeg havde lidt penge på lommen og ville forkæle mig selv, ville måske drikke lidt øl på den lokale.

På vej dertil kom jeg forbi en Thai Massage i Ringkøbing og fik lyst til at høre om de have en time til mig.

Jeg gik ind af døren og blev mødt af et dejligt smil af en sød , smuk pige 30-35 år og  spurte til en time  oliemassage, ok blev der sagt og jeg blev spurt til om jeg ønskede mere !!!!

Jeg kunne ikke undgå at tænke lidt frække tanker og sagde ” måske”

Der kom en dejlig pige på 30 år hen til mig og bad min komme med hende.

Efter jeg blev vist rummet tog jeg alt mit tøj af og lagede mig på maven, kort efter kom pigen til mig og gik i gang med alm. olie massage.

Jeg nød det og slappede godt af i 20-25 min hvorefter jeg blev bedt om at vende mig om, det var der ingen problemer i, kunne godt mærke lillemand var stået op og vil gerne med i byen og efter pigen smilede til mig kom det på tale hvad den sidste halve time skulle bruges til.

Hun tog stille og frækt tøjet af, lille manden  var på vagt og spændt efter hvad der nu skulle ske.

Dejlig krop….. Gode b-skåls bryster som nød dagen lys og kunne li at blive slikket blidt.

Han blev massaget blid og frækt hvor efter han viste sig i fuld størrelse. Brysterne  blev brugt flittig på maven og lille manden fik også varmet ørerne flere gange. Jeg fandt vej til missen og kunne med stor fornøjelse mærke en meget glad, våd og stram mis.

Hun var blevet dejlig våd og ville gerne have mere end et pr fingere kunne jeg både mærke og hører. Skønt fornemmelse at føle pige kunne li det og ville have mere…..meget mere.

Hun satte sig på alle 4 og førte mig bag sig hvor hun ville bruges , ok det var jo ingen problem og kort efter var jeg i gang, Fuck hun var dejlig stram ( ellers også var det mig der var mega stor) hun fik et pr km diller og kunne slet ikke holde kæft. Jeg nød det MAX kunne nemt komme der men ville have mere.

Smed mig på ryggen og hun var med på rideturen med det samme , hun satte sig med front mod mig og gik i gang. Kunne godt mærke hun gerne selv ville komme en gang mere og tænke mere på det end mig, syntes det var ok nød det og ikke mindste se, høre hende i den syvende himmel. Kort efter åbnede hun hendes øjne , smilede til mig og vendte dig med ryggen til mig.

 

 

Det blev det ikke dårligere af, kunne se min pik blev putten godt i hulen og var så langt fremme jeg kunne se volden…..mega frækt.

Kort efter blev hun smidt af og kun tog godt om drengen  hvor jeg bare holdte på pakken for at få så meget ud af det som mulig.

Hun kunne se jeg var ved at sprænge og holdt en hånd 5-10 cm over toppen, tror det var et fornuftig valg for ikke at skulle vaske loft med eller skifte en pære.

Jeg lagde lige 2 min og kom til mig selv hvor hun fik sig tørt og smilede til mig en glimt i øjet, kunne se hun tænkte 1-1.

Derefter blev jeg tørt godt af over det hele  og jeg følte mig dejlig rent og 2 kg lettere desuden var ørerne komme tæt til hovedet igen.

Herefter fik jeg betalt og gik glad på den lokale hvor jeg fik den øl jeg var gået efter.

Fuck det var godt.

Jeg siger bare……………Prøv det.  Ved godt  hvor mine lomme penge  skal bruges næste gang.

Bonus info……stedet ligger midt i Ringkøbing, få adresse i telefon .

100 % rent og dejlig stemning.

Meget vigtig i siger ved bestilling om i vil have alm massage eller mere.

Ejerne selv giver kun alm massage.

Ring og sms 61468011

[email protected]

 

Pris pr time

Olie / Thai 300 kr
Olie / Thai med HJ 300 + 300
Olie / Thai med BJ 300 + 500
Olie / Thai med B2B 300 + 700
Olie / Thai med Fuld Pakke 300 + 1000

Spørg til andre ønsker
Handjob uden kondom

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til Mand6950. Sikken flot anmeldelse og tak for de mange udførlige detaljer, som du har fået med - det er da lige til at gå til!

 

Selv tak.........

 

Syntes vi skal skrive det når der er noget der rykker..........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...