Hop til indhold
Junior

Første gang på FKK - tips og tricks

Recommended Posts

Hey Ero.

Jeg skal til Berlin og holde nytår, og vil gerne i forbindelsen med turen søge lidt lækker samtidig.

Har kigget på Artemis, men da det er første gang jeg skal på FKK. Vil jeg høre om i kan give lille junior et par tips med hjemmefra, så jeg får den bedst mulige oplevelse :) har læst mange anmeldelser herinde, men det var mere sådan rent praktisk hvordan det foregå og bare generelt gode tips

På forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Junior

 

Jeg fik også taget min FKK-mødom på Artemis, så det kan du roligt gøre.

 

Praktisk foregår det ved at du kommer ind i receptionen, siger pænt goddag, prøver at holde øjnene fra halvnøgne piger der vimser rundt oppe for enden af en lille trappe. Du betaler din billet, får 2 nøgler og en badekåbe.

Oppe til venstre er nogle små skabe til værdisager. Lige frem er badeområde og skabe til dit tøj.

Her skal du ind først :) Gør det du nu har brug for og ifør dig badekåben.

 

Til højre fra trappen kommer man ind i klubben. Der er barområde i stuen og loung + div. andre ting i kælderen.

 

Herfra er det bare at følge din intiution.

Tal med pigerne, spørg til hvad de tilbyder. Hvis du føler kemi, så spørger du om i skal til et rum.

Hvis ikke, så siger du nej tak.

Nogen af pigerne kan være lidt pushy og andre kommer med meget spændende tilbud. Det er sharks. Pas på med dem :)

 

Følg din næse, hvis du ser noget du kan lide, så tal med hende.

 

Sodavand og vand er gratis. Maden bliver serveret i køkkenet bag ved barområdet.

 

Og så er der sikkert et par detaljer jeg ikke er opdateret på, det er noget tid siden jeg har været der sidst :)

 

Personligt kan jeg godt lide at komme tidligt omkring middagstid og tage det stille og roligt i løbet af eftermiddagen. Så tager jeg hjem omkring midnat. Man kan også komme senere, om aftenen kan der være god gang i den, men jeg synes nok det ender med at der er for mange mænd.

 

God fornøjelse ;)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan søge anmeldelser af stedet og nogle af pigerne her på sitet - og på den måde undgå de værste sharks og derimod udse dig nogle af dem andre har oplevet, der virkelig giver value for money.

 

Du kan roligt vente ½ time med at tage den første tur og derimod udse dig den helt rigtige pige for dig. Brug istedet tiden til at komme rundt i hele klubben og se den lidt an - evt. kan du starte med at udse en bestemt pige og så bede hende vise dig rundt - evt. med underforstået løfte om en tur ovenpå. På den måde kan du også bedre komme rundt uden at blive antastet af alle de andre piger - medmindre, det er noget du nyder og evt. efterstræber - men det er en god ide at have forberedt nogle afværgereplikker (på tysk eller engelsk), så du ikke fornærmer nogen, men istedet kan være bekendt senere at henvende dig igen  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Junior,

 

Jeg var på Artemis i går og det var fantastisk, men det var mega sjovt, der var ikke så mange mænd, så jeg fik ekstra opmærksomhed fra pigerne :D

Jeg var omgivet af smukke nøgne piger, jeg havde 3 piger om mig på sofaen, alle ville have min krop og € haha

 

Et godt råd herfra. Tag en stor pose € med :D Så bliver det ekstra sjovt,

vælg dine piger med omhu, jeg elsker at flirte med alle pigerne for at finde ud af kemien :D

 

Jeg kan skrive lange afhandlinger om hvor man gebærder sig på FKK, men prøv at læse hele FKK tråden der er tons af guldkorn,

hver mand har sin væremåde, bare tænk på du er i byen og er på natklub, snakke stille og rolig med pigerne, hvis du synes der er god kemi så tag en tur med hende.

 

Lad være med at drikke for meget alkohol...

 

Hints:

Mange piger arbejder ikke til Nytår, de er hjemme hos venner og familier.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej tak for svarene!

Glæder mig som et lille barn til at opleve dette eftersigende slaraffenland :D

Men ja du har Selvfølgelig en pointe Nille. Har ikke lige tænkt over de fleste piger nok er hjemme hos familie i nytårsperioden.

De holder lukket D. 31 og D. 1. Og regner med jeg besøger stede D. 2/3 januar. Men nu må vi se, de holder nok ikke åbent hvis der ikke er piger nok :)

Og med alt jeg har læst herinde, så skal det sku ha en chance når nu jeg alligevel er i Berlin :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej tak for svarene!

Glæder mig som et lille barn til at opleve dette eftersigende slaraffenland :D

Men ja du har Selvfølgelig en pointe Nille. Har ikke lige tænkt over de fleste piger nok er hjemme hos familie i nytårsperioden.

De holder lukket D. 31 og D. 1. Og regner med jeg besøger stede D. 2/3 januar. Men nu må vi se, de holder nok ikke åbent hvis der ikke er piger nok :)

Og med alt jeg har læst herinde, så skal det sku ha en chance når nu jeg alligevel er i Berlin :)

 

Der er altid piger i klubben, spørgsmål er om der bliver kamp om pigerne, hvis der er få piger til mange liderlige mænd, men prøv det alligevel hvis du er i Berlin, ellers er der mange andre bordeller i Berlin, Royal, KD, Van Kampen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne er gode til at lugte nyt blod og vil med det samme henvende sig til dig. Mange vil sikkert også spørge dig, om det er første gang du besøger klubben. Jeg er for liderlig til at kunne vente 30 minutter på første session, som andre ellers anbefaler, men jeg gør mig altid den tjeneste lige at tjekke hvilke piger der er på arbejde.

 

Man kunne sikkert skrive lange bøger om hvordan man afviser piger på FKK'er. Jeg har oplevet et par piger der godt kan blive lidt små-bitre når man afviser dem. Hvis du på forhånd ved, at du ikke kommer til at være sammen med en pige, så er det bedst at afvise på en hurtig og høflig måde. Ellers spilder du bare hendes tid.

 

Hvis du er i tvivl om noget eller at en pige presser dig til noget, så kan du altid henvende dig ved receptionen.

 

Hvis du ser en pige du kan li', så tag en snak med hende, og se om der er kemi. Husk at få drøftet eventuelle "terms and conditions" hvis du har specielle ønsker.

 

Jeg var ret skeptisk ved at skulle rende rundt i en badekåbe, men efter 5 minutter har man vænnet sig til det.

 

Ellers kan jeg anbefale at du læser med på: http://www.internationalsexguide.info/forum/showthread.php?2588-FKK-Artemis-Berlin

De har også en sektion med generelle råd og spørgsmål ift. FKK'er.

Redigeret af plasticlove

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...