Hop til indhold
Leecher

Mænd der sælger sex

Recommended Posts

Har tit tænkt på hvordan livet ser ud når man er mand og sælger sex til kvinder.

Er man ligeså belagt som kvinderne? Hvad er den typiske kunde man møder op hos? Enlig gammel mormor eller strandvejskonen som er ensom.

Nogen der kan belyse dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har talt med en fyr engang. Som fortalte at han har haft sex med en overklassefrue, hun fik ikke at vide at han fik penge af manden for det. Jeg mener også at hendes veninde også meldte sig til, men resultatet er ukendt.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der ikke noget med unge fyre der stablede sukkerknalder i cafeteriet i Illum og/eller Magasin? Det var tegnet til kvinderne om, at fyrene kunne tages med hjem til en lille stund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der ikke noget med unge fyre der stablede sukkerknalder i cafeteriet i Illum og/eller Magasin? Det var tegnet til kvinderne om, at fyrene kunne tages med hjem til en lille stund.

Jo det var meget brugt før internet kom, jeg har aldrig selv gjort det nok fordi jeg ville være for genert ig så også fordi jeg er fra landet hvor vi hverken havde ilum eller andre stormagasiner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker lidt at ligesom gp'erne er i deres gode ret til at afvise bestemte mænd. Så er mændene der sælger sex vel også i deres gode ret til at sortere kvinder fra. Jeg tænker bare at hvis det var mig der var gigolo så ville jeg for det første ikke knalde kvinder der er mere end 10 år ældre end mig. De skal være hamrende lækre ikke have en kæmpe busk osv.. Kan det ikke være topnederen at være gigolo hvis kvinderne ikke lige falder i ens smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tænker lidt at ligesom gp'erne er i deres gode ret til at afvise bestemte mænd. Så er mændene der sælger sex vel også i deres gode ret til at sortere kvinder fra. Jeg tænker bare at hvis det var mig der var gigolo så ville jeg for det første ikke knalde kvinder der er mere end 10 år ældre end mig. De skal være hamrende lækre ikke have en kæmpe busk osv.. Kan det ikke være topnederen at være gigolo hvis kvinderne ikke lige falder i ens smag.

Har du nogensinde tænkt på om pigerne har det på samme måde? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ligesom gp'erne er i deres gode ret til at afvise bestemte mænd.

 

Har du nogensinde tænkt på om pigerne har det på samme måde? :D

 

Det tror jeg bestemt ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...