Hop til indhold

Mænd der sælger sex

Featured Replies

Skrevet

Har tit tænkt på hvordan livet ser ud når man er mand og sælger sex til kvinder.

Er man ligeså belagt som kvinderne? Hvad er den typiske kunde man møder op hos? Enlig gammel mormor eller strandvejskonen som er ensom.

Nogen der kan belyse dette?

Skrevet

Jeg er sikker på, at medmindre man ser rigtig godt ud, så er det et sejt træk op ad bakke.

Skrevet

Jeg har talt med en fyr engang. Som fortalte at han har haft sex med en overklassefrue, hun fik ikke at vide at han fik penge af manden for det. Jeg mener også at hendes veninde også meldte sig til, men resultatet er ukendt.   

Skrevet

Var der ikke noget med unge fyre der stablede sukkerknalder i cafeteriet i Illum og/eller Magasin? Det var tegnet til kvinderne om, at fyrene kunne tages med hjem til en lille stund. 

Skrevet

Var der ikke noget med unge fyre der stablede sukkerknalder i cafeteriet i Illum og/eller Magasin? Det var tegnet til kvinderne om, at fyrene kunne tages med hjem til en lille stund.

Jo det var meget brugt før internet kom, jeg har aldrig selv gjort det nok fordi jeg ville være for genert ig så også fordi jeg er fra landet hvor vi hverken havde ilum eller andre stormagasiner

Skrevet

Jeg tænker lidt at ligesom gp'erne er i deres gode ret til at afvise bestemte mænd. Så er mændene der sælger sex vel også i deres gode ret til at sortere kvinder fra. Jeg tænker bare at hvis det var mig der var gigolo så ville jeg for det første ikke knalde kvinder der er mere end 10 år ældre end mig. De skal være hamrende lækre ikke have en kæmpe busk osv.. Kan det ikke være topnederen at være gigolo hvis kvinderne ikke lige falder i ens smag.

Skrevet

Jeg tænker lidt at ligesom gp'erne er i deres gode ret til at afvise bestemte mænd. Så er mændene der sælger sex vel også i deres gode ret til at sortere kvinder fra. Jeg tænker bare at hvis det var mig der var gigolo så ville jeg for det første ikke knalde kvinder der er mere end 10 år ældre end mig. De skal være hamrende lækre ikke have en kæmpe busk osv.. Kan det ikke være topnederen at være gigolo hvis kvinderne ikke lige falder i ens smag.

Har du nogensinde tænkt på om pigerne har det på samme måde? :D

Skrevet

ligesom gp'erne er i deres gode ret til at afvise bestemte mænd.

Har du nogensinde tænkt på om pigerne har det på samme måde? :D

Det tror jeg bestemt ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.