The Deep 158 Skrevet 2. December, 2014 Så fik jeg en tur igen @ mon-cherie.dk Har kendt hende i mange år efterhånd og She is DAMN GOOD. Hun er en MILF så hun er ikke så slank som før men hendes indlevelse er TOPPEN en minus er smøg 10 skala:Ansigt 8+ Bryster 8 Service 10+ Indlevelse 10+ Value 10 + Husk det er en anmeldelser af mig. Det er 100% rigtig! Brug hvad I kan hvis I kan. Det er ikke en debate. The Deep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen78 6 Skrevet 2. December, 2014 Hold da op..du har haft travlt :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 2. December, 2014 Deep, syntes det er fint, du gider anmelde, men det lugter, (og ikke af smøger) - at du smider så mange "anmeldelser" som i realiteten er den samme tekst c/p, og så lidt karakterer af pigen .. Som jeg skrev et andet sted, ligner det du bare fisker "lodsedler" i den konkurrence som køre på siden. Nå, det kan moderatorene nok gennemskue, hvis der er behov for det. Fint du gider anmelde, men uden at beskylde nogen for noget, så kan alle lave det du laver, endda uden at have besøgt den pågældende pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 2. December, 2014 (edited) Bliver ganske morsomt hvis vi antager anmeldelserne er falske, når han dukker op som vinder og de aldrig har set ham før? Redigeret 2. December, 2014 af Sparkster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg