Hop til indhold
fyren43

Jydske Tanja WOOOW.....

Recommended Posts

Så vil jeg bidrage med min oplevelse idag.........

 

Har efter længere tid skriven med Tanja endelig fået tid til at besøge hende, Idag er hun i Vejle (den blå lagune) og må indrømme at hun bestemt er ventetiden værd......... :smile:

 

Have aftalt en time med hende og hold da fest for en time, det er lykkes hende at køre mig total træt (så skal intet lave resten af dagen nu), mødte op 10 min før aftalt tid ingen problemer i det, kom indenfor og ventede til hun have fået skiftet til aftalt lak og lange stilletstøvler, snakkede lidt hun er nem at snakke med så træls at jeg er så generet som jeg er første gang jeg møder en ny pige, efter vores snak gik vi på det lille badeværelse til en gang urin til mig blev budt på bad bagefter men valgt at takke nej, synes det er frækt at være lidt "beskidt"............ :wink:

 

Efter turen derude var det ind i sengen og hold nu fast for en tid der osse, hvad vi lavede bliver mellem hende og mig men sikkert er det at det ikke er sidste gang jeg har besøgt Tanja, hun er en super og helt igennem dejlig kvinde samt dejlig varm og våd, så kan kun anbefale at besøge hende en dag, hvis i vil møde en kvinde der nyder det....... :smile:

 

Fik den lagt på forkert område sorry.............:-)

 

 

Redigeret af fyren43

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...