Mydarling 146 Skrevet 2. December, 2014 Ville bare lige ønske jer alle sammen en helt fantastisk jul Jeg er jo helt ude og skide i julehumør og julesange .. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. December, 2014 Også en dejlig, hyggelig julemåned til dig også.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 2. December, 2014 Ville bare lige ønske jer alle sammen en helt fantastisk jul Jeg er jo helt ude og skide i julehumør og julesange .. Hvor skønt. Rigtig dejlig julemåned til dig også. Jeg har lejligheden fuld af julegodter, hvis du skulle være i nærheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 7. December, 2014 Ville bare lige ønske jer alle sammen en helt fantastisk jul Jeg er jo helt ude og skide i julehumør og julesange .. Nynner: "Til pulebal.. til pulebal i pisseland.." Ej okay.. God jul til dig også skat. kys 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
indokarami 492 Skrevet 7. December, 2014 Nynner: "Til pulebal.. til pulebal i pisseland.." Ej okay.. God jul til dig også skat. kys Kunne det da i det mindste ikke have været "....i pikkeland..."? Well, fair nok - nogen er jo også til golden showers God jul til dig - og alle andre også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MajaLærke 190 Skrevet 7. December, 2014 haha nå jo.. ku ikke lige komme på andet Pikkeland, lyder som et dejligt sted 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mydarling 146 Skrevet 7. December, 2014 hahah lærke, du er vidst ikke så opfindsom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 7. December, 2014 Hvor skønt. Rigtig dejlig julemåned til dig også.Jeg har lejligheden fuld af julegodter, hvis du skulle være i nærheden Giver man julegodter til en julegodte Venligst Spunsen/Bundstokken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 7. December, 2014 Giver man julegodter til en julegodte Venligst Spunsen/Bundstokken Ja da. Hvis det giver hende lyst til at komme forbi, så har jeg da en sukkerstang hun kan putte i munden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 7. December, 2014 Tak i lige måde MyDarlig og gi den max gas - jeg dropper julen i år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg