Hop til indhold
PeterPlan

Ribegade 6 Vejle - Middelmådigt og søvnigt

Recommended Posts

Pim lukkede op med et stort smil :-)

 

Vi snakkede lidt og hun er et rigtig sludrehoved, hun gik direkte til sagen .. massage ???...  og jeg bestilte en times massage .... hun spurgte " med det hele " ?

 

Da jeg bad hende uddybe, sagde hun " Body 2 Body " og bum bum ...... jeg må have svaret ja, lidt for hurtigt, for lige pludselig kostede det 200 ekstra for " slike slikke " :P

 

Pim er meget sød, men sikke en slap omgang ... ned på maven og lidt olie på, træææææææææææække tiden, ikke noget frækt og pirrende, eller god massage, bare smørre lidt på ......  og efter en halv time, så " vende om "  efter to min, var det så åbenbart min tur og vi byttede plads, hun blev glad og rigtig våd, men da jeg ville røre sagde hun " kun bum bum  med pik " ok ok hver sine regler  ;) 

 

Bytte plads og på med regnhætten .... efter fem min og lidt overdrevet stønnen, havde Pim fået to orgasmer og var derfor meget meget træt, hun hoppede ned og nu var afslutningen ændret til et "hj"   .....  når ja , hver sine regler ;) hive og hive og så fik hun ondt i armen  ........  arrrrrrr så stor er den sgu da heller ikke
Ok hun fik tømt posen og jeg blev tørret af i en hulens fart ...... faaaarvel skaaaaaat, vi ses

 

Gentagelsesfaktor .......  arrrrr den er sgu langt nede på skalaen ..... efter mine regler ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så trist når der går rutine i den, og gode oplevelser falmer i lyset at nye og rutineprægede.

Men måske er vi selv skyld i det, fordi vi ikke giver nok feedback, når vi oplever det fantastiske??

Ingen hentydning til dig Peter Plan. Fedt nick forresten :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så trist når der går rutine i den, og gode oplevelser falmer i lyset at nye og rutineprægede.

Men måske er vi selv skyld i det, fordi vi ikke giver nok feedback, når vi oplever det fantastiske??

Ingen hentydning til dig Peter Plan. Fedt nick forresten :)

Jeg syntes pigerne generelt er blevet for slappe så jeg har den holdning at jeg stiller krav og betaler ALDRIG før seancen er forbi. Den bedste måde at vise pigerne vi ikke gider finde os i deres dårlig behandling på er at fortælle alle her om oplevelsen og så ellers blive væk fra de dårlige butikker.

Jeg har det sådan at hvis jeg bliver udsat for sådan en behandling som peter pan så stopper jeg bare legen betaler for massage og skrider så kan de tænke over det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes pigerne generelt er blevet for slappe så jeg har den holdning at jeg stiller krav og betaler ALDRIG før seancen er forbi. Den bedste måde at vise pigerne vi ikke gider finde os i deres dårlig behandling på er at fortælle alle her om oplevelsen og så ellers blive væk fra de dårlige butikker.

Jeg har det sådan at hvis jeg bliver udsat for sådan en behandling som peter pan så stopper jeg bare legen betaler for massage og skrider så kan de tænke over det

 

Hmmm, nu har jeg meget sjældent betalt forud.

Men den der med at "så kan du lære det" det er ikke mig. Tingene går begge veje. Hvis vi som kunder ikke sender signaler om at vi værdsætter massagen osv. hvad skal de stakkels piger så pejle på?

Jeg er fuldt overbevist om at såfremt man ikke giver respons, på hele forløbet, ja så springer pigerne den del af forløbet over, som ikke vækker glæde/ikke giver respons. Hvorfor skal de massere, hvis kunden ikke giver udtryk for at han nyder det? At han nyder at få pikken manipuleret er meget åbenlyst, så det er det de gør.

 

Prøv at ros pigen undervejs, prøv at nus hende blidt, medens hun giver massage. Varm hendes fødder, fortæl hende hun er smuk, dejlig, har en lækker mås, eller dejlig bryster. Det går altså begge veje.

'

Søstjernen er en dræber.

 

Jeg har faktisk ikke haft dårlige oplevelser, bortset fra 2-3 fesne. Jeg tror det er fordi jeg altid giver meget tydelig respons ( nå ja,der er et par møder hvor jeg godt kunne have været klarere i spyttet) , og i øvrigt gør mit til at skabe en intim men også glad stemning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm, nu har jeg meget sjældent betalt forud.

Men den der med at "så kan du lære det" det er ikke mig. Tingene går begge veje. Hvis vi som kunder ikke sender signaler om at vi værdsætter massagen osv. hvad skal de stakkels piger så pejle på?

Jeg er fuldt overbevist om at såfremt man ikke giver respons, på hele forløbet, ja så springer pigerne den del af forløbet over, som ikke vækker glæde/ikke giver respons. Hvorfor skal de massere, hvis kunden ikke giver udtryk for at han nyder det? At han nyder at få pikken manipuleret er meget åbenlyst, så det er det de gør.

 

Prøv at ros pigen undervejs, prøv at nus hende blidt, medens hun giver massage. Varm hendes fødder, fortæl hende hun er smuk, dejlig, har en lækker mås, eller dejlig bryster. Det går altså begge veje.

'

Søstjernen er en dræber.

 

Jeg har faktisk ikke haft dårlige oplevelser, bortset fra 2-3 fesne. Jeg tror det er fordi jeg altid giver meget tydelig respons ( nå ja,der er et par møder hvor jeg godt kunne have været klarere i spyttet) , og i øvrigt gør mit til at skabe en intim men også glad stemning.

Jeg viser også altid pigerne hvad jeg kan lide og viser når jeg nyder det og viser hvad jeg kan lide, men der er altså nogen af stederne hvor de bare køre på automatik og prøver at snyde med tiden. Jeg behandler alle med respekt, men hvis de ikke gør det samme eller prøve at snyde så gider jeg bare ikke det sted og sådan er det vel med alting her i livet. Hvis man får god behandling kommer man igen og igen og roser stedet. Hvis man ikke får hvad der er lovet og der bliver sprunget over hvor gærdet er lavest så har man ikke lyst til at betale fuld pris og kommer ikke igen. Efter at have læst det Peter Pan skriver har jeg da besluttet at der giver jeg ikke komme og vil opfordre alle andre til heller ikke at komme der. Det er det bedste middel overfor dårlig service

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...