Hop til indhold

Recommended Posts

Min veninde og jeg har talt om at prøve en pige sammen. Ikke mindst for hendes skyld, da hun er nysgerrig på pigesex. Hun er meget slank og efterlyser en pige, der også er det. Helst ikke for store bryster, da hun er bange for at blive jaloux over det. Vi er begge i 40erne, og skal nok have en pige på 30-40år.

Nogen forslag? Det er svært at finde een, der annoncerer med sex til par....

Redigeret af mike_o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har set et par annoncer med det gennem årens løb. Men der er nok mest mænd der køber sex og meget mer sjældent par (mindre end 1 af 1000 besøg måske?), derfor ikke den store reklame i annoncer. Det er business så pigerne må annoncere efter de kunder der er flest af. :smile: Men tror de fleste erfarne danske piger på klinik er åbne for det og vil synes det er sjovt. Dog er prisen nok det samme som for to mænd. Mit råd: Find nogle piger med annoncer som falder i din/jeres smag, og ring dem op og spørg om service til par. Det vil nok vise sig ikke være så svært. God jagt.

Redigeret af Rushton

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror faktisk en stor del af pigerne modtager par, men som nr1 skriver er efterspørgslen ikke så stor at man gider reklamere med det. Men kik udbudet af piger igennem og ring eller skriv til dem der falder i jeres smag måske er i heldige. Jeg vil ihvertfald ønske jer held og lykke med projektet. Og ser frem til anmeldelsen af forløbet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

http://www.cassiopeiastars.dk/piger.asp?mode=search

 

Prøv at se på Cassiopeiastars hjemmeside. Under "piger" har de en lille søgemaskine, hvor du kan udvælge de piger der tilbyder at servisere "par". Der er da allerede en halv snes stykker. 

Personlig kan jeg meget anbefale Saga. Hun er ikke så gammel,som du nævner, men hun er utrolig sød og tolerant. Hende vil I komme til at holde af. For en ordens skyld vil jeg også nævne. at hun har hår på kussen, og det holder jeg selv forfærdelig meget af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle,

 

tak for de gode svar. Jeg tror, at vi vil prøve at skrive til Saga, hvis ikke min veninde synes hun er for ung (ikke noget problem for mig :mrgreen: ) eller måske ikke har lyst at sætte tændene i måtten  :shock:. Jeg skal nok rapportere tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis i stadig søger kan jeg anbefale Liv(min pc driller så jeg kan ikke sætte et link på, men i kan finde hende herinde). Liv er en super dejlig kvinde der helt sikkert kan give jer den oplevelse i søger. Hun er slank med en god håndfuld. Det passer vel meget godt med det i søger. Hun annoncere også med at hun modtager par så i er fri for at spørge først.

God dag til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Vil lige genstarte denne tråd med et spørgsmål:

Er her en sød naturlig glædes pige (Kbh. /Sjælland), der vil lege med et par ?

Min veninde er stadig bi-nysgerrig efter et besøg hos Susanne Legelyst.

Så vi søger en lidt mere direkte oplevelse, hvor en bi-pige vil forkæle hende med massage, kys og oral sex sammen med mig.

Min veninde er 47, en smuk feminin kvinde med stor udstråling.

Pigen vi søger skal være dansk/skandinavisk, gerne med former men ikke 'stor', helst privat/diskret eller hotel  og så skal hun helst ikke være under 35 eller over 50.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld jeg spørger, men har I prøvet swingerklub og/eller scor.dk? Med den beskrivelse af kvinden burde det være en mulighed :-)

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Undskyld jeg spørger, men har I prøvet swingerklub og/eller scor.dk? Med den beskrivelse af kvinden burde det være en mulighed :-)

​Tak for indsparket men swinger klub er udelukket af flere årsager ( diskretion og så det faktum at der er få attraktive single piger derinde), og vi griner stadigvæk efter vores sidste forsøg med en annonce på et adult dating site.

Der fik vi stort set kin svar fra over ivrige  mænd i i alderen 18-70 plus et enkelt svar fra en overlækker ung svensk pige i Stockholm.

Alt i alt en tvivlsom oplevelse :-)

Nej vi søger en helt uforpligtende oplevelse, hvor min dejlige veninde kan blive forkælet af en ditto bi pige. hun tænder for vildt når jeg fortæller om et møde jeg havde med en over dejlig GP'er.

Denne pige er desværre stoppet.

Pt. har jeg kig på Sanne fra sexy secret. men er åben for tilbud :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...