Hop til indhold

Recommended Posts

Ja jeg har været i Malaga tidligere i år og kiggede lidt efter sjov i gaden. Spanien er lidt speciel. Jeg har haft et par oplevelser med piger, der stod ved vejkanten eller ved indkørslen til et skovområde. Fra i år har spanien indført forbud mod gadeprostitution. Er omtalt i denne artikel, med generelle emner om protitution:

http://www.ladanesa.com/temaadebat/43-nyheder/temaadebat/4562-prostitution-sex-i-spanien-er-en-alsidig-forretning

 

Da jeg var i Malaga fandt jeg et engelsk diskussionsforum, med deltagere også af lokale spaniere. Meget informativt. Jeg kan ikke finde det nu, men prøv at lede efter noget på Google. Måske du har bedre held end jeg. Der blev omtalt en kvinde med adresse i det centrale Malaga, som skulle yde en ganske overdådig service til god pris. Eneste minus, hun taler kun spansk og man skal lave aftaler over telefonen.

 

Ret udbredt på de kanter er det der foregår i klubber, på barer etc. men de kan være svære at finde. Måske denne sexwiki kan give et par hints:

http://www.wikisexguide.com/wiki/Malaga

 

Men til gengæld findes der steder, som tilbyder massage (lidt i stil med Thaimassageklinikkerne i Danmark). Jeg kunne ikke modstå fristelsen til at prøve denne:
http://www.masajessayan.es/en_05_propuestas.htm

Priserne er lidt højere end man måske ville forvente i et land hvor det meste er billigt, sammenlignet med Danmark, nemlig 50 - 130€ for en time. Pigerne her er smukke og servicen i top. Stedet lækkert indrettet. Man skal bestille dagen i forvejen enten pr. telefon eller på mail. Det sidste fungerer fint og de ringer for at bekræfte aftalen, som der står. Læs selv.

Fx:

This massage is performed on a futon, the masseuse is naked and can be touched without exceptions.
Nogle former er nemlig uden berøring af massøsen
 

eller:

At the end of the massage is done delicious genital massage, ending in a wonderful explosion of pleasure.

Og jeg var sammen med en helt utrolig smuk pige, som så ud til at være pærespansk :smile: der gav mig en skøn Moonlight massage, body to body for de 130€ der står i deres prisliste, med "interaktiv" massage, altså at jeg også måtte røre hende. Jeg vil ikke gå i detaljer da jeg jo kun har været der denne ene gang og måske sætter dine forventninger lidt for højt, dog nævne, at hun gjorde lidt mere end det der var lagt op til i beskrivelsen. I øvrigt har de lige nu tilbud med 10€ reduktion af priserne. Ikke at det betyder så meget.

 

 

Måske man kan være heldig at få en god oplevelse med en man samler op på gaden, men det er nok her, ligesom andre steder, en noget usikker investering. Denne side har trevlet Google Street view igennem og fundet billeder af nogle gadepiger og tilmed angivet placering på kort. Mange af dem er fra industriområdet bag lufthavnen Guadalhorce (stemmer fint med mine observationer og hvad jeg læste på det førnævnte forum):

http://doxyspotting.com/category/spain/andalusia/malaga/page/5/

 

God jagt.

Redigeret af Hedonis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Burde da være til at finde noget dernede. :) 
Var for en del år siden i Burgos i nogle uger. Der var der et drive-inn sted. Sådan en bar lign sted, hvor man kunne hygge lidt med drinks, musik og så vimsede der ellers piger rundt.
De fleste var piger der tog 2-4 uger rundt omkring i Spanien. Blandede nationaliteter. Lige fra mørke med dejligt lyserødt indtræk (halv afrikansk) til agentina.
Ikke voldsomt dyrt. Vel omkring 2/3 dele af herhjemme. Efter at det sjak jeg var med, havde været stamkunder en del gange i ugen, flyttede nogle af pigerne med på vores hotel.
De boede så gratis, og der blev betalt med masser af fisse. Hehe...

Steder som dette, lå op til en hovedvej. Var nok baseret på at langturschauffører lige kunne holde ind og få lidt afstresning.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i Malaga i juni måned og det lykkes mig ikke, at finde det helt store og der er næsten intet at finde på nettet. Var selv så heldig at jeg på 3. dagen mødte en engelske Lady i hotellets bar, og så var behovet jo dækket.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Estarck 92...Fedt sted!!! Husker det kun alt for tydeligt!! Der var også Scandalou, og et meget raffineret sted, der hedder Selecta... Må siges at der er rigelige muligheder for at få den dyppet på disse kanter!!! So go for it:)))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...