Hop til indhold
kajbigpakaj

hvorfor er analsex, når griseri?

Recommended Posts

jeg kan forstå at man ikke længer må skrive om analsex på eroguiden. har fået 2 tråde slettet, 1 advarselpoint og 14 dages karantæne, for at nævne analsex. hvorfor skal eroguiden til at være smagsdommer over andres sexliv? i eroguidens reglsæt § 23 står der ellers "så længe brugere overholder dansk lovgivning og dette regelsæt, skal andre brugere ikke gøre sig til dommere over god smag".  nu bliver det så spændende at se om denne tråd også bliver slettet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umuligt at kommentere på dit indlæg, da vi ikke ved hvad du har skrevet. Analsex bliver der både skrevet og snakket om hele tiden her på siden. Uden problemer overhovedet.
Men Kaj.... Du er ikke just kendt for at holde en sober tone, eller tale pænt om pigerne. Så måske det er der du er gået over stregen (igen). Men hvad ved jeg ;)

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Når man tilmelder sig eroguide.dk accepterer man også deres regler. Så i bund er det op til eroguide.dk hvad der må foregå på dette website. Og for dit vedkommende, så må du jo "makke ret" eller finde en anden side :)

Mvh. Maii

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umuligt at kommentere på dit indlæg, da vi ikke ved hvad du har skrevet. Analsex bliver der både skrevet og snakket om hele tiden her på siden. Uden problemer overhovedet.

Men Kaj.... Du er ikke just kendt for at holde en sober tone, eller tale pænt om pigerne. Så måske det er der du er gået over stregen (igen). Men hvad ved jeg ;)

jeg holder altid en sober tone, og taler altid pænt om pigerne, så der må være noget som du har misforstået

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når man tilmelder sig eroguide.dk accepterer man også deres regler. Så i bund er det op til eroguide.dk hvad der må foregå på dette website. Og for dit vedkommende, så må du jo "makke ret" eller finde en anden side :)

Mvh. Maii

men reglerne, gælder vel for os alle.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yep. Og selv du Hr. Pakaj finder ud af det en dag :)

problemet er at jeg netop ikke har overtrådt nogle af eroguidens regler, men at eroguiden ene og alene ønsker at være smagsdommer, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu er det ikke mig, der har givet dig de advarsler

 

Men mine 2 kollegaer har noteret følgende om årsagerne

 

1. Advarsel: afsporing af tråde, debattone, og du opfordres til at rette henvendelser til de piger du måtte have et problem med via pm i stedet for forummet

 

2. Advarsel blev givet af en kollega fordi du omtalte analsex med en pige under 18 år, her var det alderen der var årsagen.

 

Ingen af dine 2 advarsler har noget at gøre med at analsex ikke må omtales på Eroguide, for det må du gerne.

 

Så skriv bare løs om analsex alt det du lyster. ;)

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det ikke mig, der har givet dig de advarsler

 

Men mine 2 kollegaer har noteret følgende om årsagerne

 

1. Advarsel: afsporing af tråde, debattone, og du opfordres til at rette henvendelser til de piger du måtte have et problem med via pm i stedet for forummet

 

2. Advarsel blev givet af en kollega fordi du omtalte analsex med en pige under 18 år, her var det alderen der var årsagen.

 

Ingen af dine 2 advarsler har noget at gøre med at analsex ikke må omtales på Eroguide, for det må du gerne.

 

Så skriv bare løs om analsex alt det du lyster. ;)

det er fuldt lovligt at dyrke analsex med en 15 årig pige, så at give en advarsel for det er ikke andet end smagsdommeri. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men det er ikke lovligt at betale hende for det.

Moralens vogter er jeg ikke, men analsex med et stort barn er alligevel over mine grænser - lovligt eller ej.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læste indlæg om anal og der stod ikke noget om betaling, indlægget var kort og kontant, anal med en 15 årige mens familien Danmark så 1864. Ingen detaljer eller noget.

Personligt forstår jeg ikke sanktioner. At pagaj måske kan ytrer sig anderledes er en anden sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Allene det at Pakaj knalder et stort barn, er nok til at jeg personligt forarges og væmmes. Så i min optik var det på sin plads at slette det.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er hvis mange som gerne vil være smagsdommer, det indlæg var f,eks aldrig blevet slettet hvis jeg havde skrevet at jeg som 15 årig knægt havde kneppet nabokonen i røven. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er hvis mange som gerne vil være smagsdommer, det indlæg var f,eks aldrig blevet slettet hvis jeg havde skrevet at jeg som 15 årig knægt havde kneppet nabokonen i røven. 

har du da det  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er hvis mange som gerne vil være smagsdommer, det indlæg var f,eks aldrig blevet slettet hvis jeg havde skrevet at jeg som 15 årig knægt havde kneppet nabokonen i røven.

Der er nok ikke mange, som vil tro på, at du er fyldt 15 år.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er helt fint at du, jeg og mange andre gør det, men der er intet ulovligt sket. Jeg ved ikke hvor gammel pakai er, er han 18. 25 eller 67??? Slette indlæg er ok og i orden men, der blev ikke slettet da der blev annonceret gb med en 18 årig...også et stort barn, efter min mening.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det er fuldt lovligt at dyrke analsex med en 15 årig pige, så at give en advarsel for det er ikke andet end smagsdommeri. 

Måske, men iflg EG's regelsæt fremgår bl.a. § 7. Det er forbudt at skrive eller antyde at massagepigen er under det fyldte 18 år, og enhver efterlysning af mindreårige piger vil medføre bortvisning, så du er som minimum ude på et sted, hvor der nok mangler bund under fødderne selvom det måske ikke er en prof massagepige, du omtaler.    :sad:

 

At du finder det som "smagsdommeri" siger nok desværre mest om dig og dine præferencer. :mellow:

Redigeret af smo
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske, men iflg EG's regelsæt fremgår bl.a. § 7. Det er forbudt at skrive eller antyde at massagepigen er under det fyldte 18 år, og enhver efterlysning af mindreårige piger vil medføre bortvisning, så du er som minimum ude på et sted, hvor der nok mangler bund under fødderne selvom det måske ikke er en prof massagepige, du omtaler.    :sad:

jeg skrev ingenting om betaling, og tråden var startet under hyggesnak, så alle burde kunne forstå at der ikke var tale om en massagepige. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg skrev ingenting om betaling, og tråden var startet under hyggesnak, så alle burde kunne forstå at der ikke var tale om en massagepige. 

 

Ok, men ændrer intet ved min mening selvom hun ikke er prof, så er der stadig tale om et barn, så jeg synes at Admin bør justere regelsættet, så der bliver en minimum aldersbegrænsning  for at omtale en pige generelt, og 15 år er da helt vildt tåbeligt uanset der er tale om en massagepige (der findes forhåbentlig ingen på den alder) eller en 'amatørpige'.

 

Om det det så er lovligt at gøre det eller ej, hører ingen steder hjemme i min verden.

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det var mig der slettede indlægget om analsex med en 15 årig pige, da jeg vurderede at der var tale om en provokation med det ene formål at forarge andre brugere og starte endnu en krig herinde.

 

Det er ikke muligt at lave et regelsæt hvor der tages højde for alt hvad konflikt ivrige brugere måtte finde på for at skabe ballade. Det er så løbende op til os moderatorer at vurdere om noget skal slettes af den ene eller anden grund. Det har vi fået mandat til af Administrator og det er sket at han har underkendt en beslutning truffet af en moderator.

 

Er du utilfreds opfordrer jeg dig til at sende Administrator en PM og klage over min beslutning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig i din vurdering. Det var ikke en beretning, men et provokerende indlæg i forlængelse af indlæg i andre tråde.

I øvrigt bruger vi krudt på at fodre en trold, er min vurdering.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var mig der slettede indlægget om analsex med en 15 årig pige, da jeg vurderede at der var tale om en provokation med det ene formål at forarge andre brugere og starte endnu en krig herinde.

 

Det er ikke muligt at lave et regelsæt hvor der tages højde for alt hvad konflikt ivrige brugere måtte finde på for at skabe ballade. Det er så løbende op til os moderatorer at vurdere om noget skal slettes af den ene eller anden grund. Det har vi fået mandat til af Administrator og det er sket at han har underkendt en beslutning truffet af en moderator.

 

Er du utilfreds opfordrer jeg dig til at sende Administrator en PM og klage over min beslutning.

jamen hvad bliver så det næste, som er en provokation? urinsex? spanking? usikker sex? gangbang? jeg var ikke klar over at de flest brugere herinde var fra indre mission

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig i din vurdering. Det var ikke en beretning, men et provokerende indlæg i forlængelse af indlæg i andre tråde.

I øvrigt bruger vi krudt på at fodre en trold, er min vurdering.

men du kunne ikke dy dig fra at læse det? hvorfor mon ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jamen hvad bliver så det næste, som er en provokation? urinsex? spanking? usikker sex? gangbang? jeg var ikke klar over at de flest brugere herinde var fra indre mission

 

Ved du hvad Pagajkaj?

 

Du er selv ude om, at du er havnet i denne situation. Den er nok lige så meget affødt af formen som af selve emnet.

 

Dine indlæg er (som oftest) provokerende og ført i et ret hårdt sprog, der næppe vækker den store sympati rundt omkring.

 

Det er således svært at se, om du alvorligt mener dine skriverier, eller om de blot er trolderier.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...