Hop til indhold
Tyr

Thaimassage på nørregade i Bjerringbro

Recommended Posts

Skal til det midtjyske i dag. Kan Lion52 evt. lige bekræfte at man bliver serviceret af yngre massører og ikke en bedstemor. Jeg har lige haft lidt episoder med lidt for meget aldersforskel :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var forfærdeligt! Et par små buttede trunter som muligvis aldrig havde prøvet at massere før. Det var under alt kritik. Fik muligvis det mest uengagerede, overfladiske og intetsigende HJ i erotikkens historie. Jeg ville have haft en markant bedre oplevelse hvis jeg havde ladet de 600 kr. gå op i flammer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår vist ingenting :)

 

jeg har været der 2 gange - dog skal siges at begge gange har jeg fået en rigtig god massage

første gang af en lille buttet pige, men hun kunne ta ved - men ak ingen snert af noget sexuelt

 

anden gang her den 19/12-2014

Nu tænkte jeg at nu skulle det være så jeg smed alt tøjet. hun spurgte - are you ready? yes yes sagde jeg

 

men stadig intet

 

taler vi om samme sted ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på visit igen - og det var så sidste gang :cool:

Smed al tøjet - massage til kr. 300,- - et par enkelte berøringer under rygmassagen (med håndklæde over) - vende rundt -  så massage af ben - så kom håndklædet i vejen - yes tænkte jeg - så kom det sjove - og det bestod i et par små strejf af de ædlere dele og ikke andet :-| 

 

Røre undervjs - nix. Massagen rimeligt. Pigen - ikke noget at råbe hurra for.

 

Så kommer det sjove - under massagen troede lille mand at der ville ske noget mere - der kom en lille plet på lagenet. Efter massagen belv der kaldt på den anden pige der var tilstede - tror fo i øvrigt det er datteren af ejeren - stor ballade - nu skulle der pludselig betales 200 kr. mere. Det nægtede jeg - hun råbte op og truede med at tilkalde folk udenfor.

 

Gentagelsefare - nej.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja ja kan det nu passe at man ikke kan gå hen om hjørnet og få en spiller for de 500,-

 

3 gang måske lykkens gang:)

 

gik derhen igen med det formål at få  massage så risikerer man jo ikke at blive skuffet

Kvinde ca 30 og jeg beholdte mine boxer, men hun sagde take off

 

jaaa tænkte jeg, hun havde en lang pind med som hun kunne støtte sig ved når hun trådte på min ryg av av

intet spor af noget frækt og lidt for meget olieplask

 

turn around

 

alm olieplask massage på fødder ben og lår

så stod hun igen op på madrassen støttende til sin pind og der strejfede hendes fødder min pik, det kan måske lyde lidt bizart, men den lille fyr kunne lide.

 

men stadig ingen hentydning af en håndspiller, men betalte jo også kun 300,- for det

 

massage 5 ud af 10

oplevelse 10 ud af 10 meget morsomt med hendes støtte pind

sex 0 ud af 10 måtte hjem og gøre det selv

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...