Guest caravelle Skrevet 1. December, 2014 Hvor er Nadja, kører hun ikke længere. Jeg har ingen link, hun er ca. 162 cm. høj, meget slank D skåls bryster og meget tatoveret. Sød sort håret pige. Hun kørte jylland/fyn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OnTheRoad 40 Skrevet 14. Februar, 2015 Hun er ved privatdiskret - blandt andet i Horsens. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovingboobs 358 Skrevet 14. Februar, 2015 Hvor er Nadja, kører hun ikke længere. Jeg har ingen link, hun er ca. 162 cm. høj, meget slank D skåls bryster og meget tatoveret. Sød sort håret pige. Hun kørte jylland/fyn Hun er ved privatdiskret - blandt andet i Horsens. Det tror jeg så ikke er hende... Uden at have rendt på hende (eller - som jeg tror - nogen af dem) ser det ud til at den Nadja, der kører ved privatdiskret er 172 cm høj, og dermed 10 cm over hende, som caravelle søger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Carlos Danger 29 Skrevet 14. Februar, 2015 Hende ved privatdiskret er i hvert fald på ingen måde lav. Dejlig pige i øvrigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg