Hop til indhold
21 cm

Royal Thai Danmarksgade 13 Aalborg

Recommended Posts

ÅLBORG NYÅBEN. ROYAL
thaimassage. Alle dage 10.00 - 21.00. Danmarksgade 13.

5273 5699

 

Har været en tur forbi dette sted. Det er ikke nyåbnet som det står i annoncen, men har skiftet ejer.

 

Allerede da jeg kom ind, var det tydeligt på den påklædning de ansatte havde, at her kunne man få mere end alm massage.

Jeg fik en times massage af en høj ret flot thai kvinde mellem 25 og 30(svært at gætte en asiats alder). Hun havde ikke ret meget tøj på i mens, jeg gik massage og efter en lille time, med ganske fin massage, kom hun "til" at røre med pikken flere gange, mens hun masserede mine lår. Hun villa ha 300 for massage og 800 i alt med HJ. Endte med hun fik 600 i alt. og et ganske udmærket HJ mens jeg røre hende.

Fint sted, jeg kommer igen.

Eneste minus er deres rum, kun er adskilt af et tykt gardin. Der blev spillet ret høj musik, hvilken jo ikke passer til afslapnings massage, men det er med sikkerhed for man ikke skal kunne høre, hvad der sker i de andre "rum". Kunne høre en anden mand, fik en udløsning, hvilket jeg helst havde været fri for, selv om jeg jo godt ved hvad der "foregår".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Tak for fin anmeldelse.

Bestilte du tid? Eller mødte du bare op?

Hvad kostede fuldpakke?

Losser

Jeg mødte bare op, der er ca 3 rum, så det burde være muligt ikke at bestille tid.

Ved ikke hvad fuldpakke kostede. Ser der ikke som optimalt at det blot er et gardin der er i mellem, hvis man skal kneppe hende, alle andre vil jo kunne høre dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan så pigerne ud?

Der var en "ældre" men tror kun hun tog i mod kunderne og måske ejer stedet. Da pigerne sikkert havde andre kunder, så jeg dem jo ikke, men hende jeg fik en tur af var som beskrevet høj og flot, hvilket jeg ikke syntes ret mange thai kvinder er

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Der var en "ældre" men tror kun hun tog i mod kunderne og måske ejer stedet. Da pigerne sikkert havde andre kunder, så jeg dem jo ikke, men hende jeg fik en tur af var som beskrevet høj og flot, hvilket jeg ikke syntes ret mange thai kvinder er

Hej med dig 21 cm.

 

Mon hende, der gav dig massage, som du beskriver høj og flot også hende, jeg blev betjent af. 

Hun hedder noget i retning af Keke eller Gege/Gigi, men jeg er lidt usikker på stavemåden og udtalen.

Hun lovede, at de efterfølgende gange ville være til en noget reduceret pris for den samme tid og ydelse - hun ville bare se tiden an eller måske - afprøve kunden først for at finde ud af, om han er til "noget"....

Da jeg besøgte stedet, var der den gamle, 2 på ca. 40+ og så hende, der betjente mig.

 

hilsen Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

 

Jeg har i dag besøgt stedet, og blev betjent af Kiki, og fik en ganske udemærket massage, med et fornuftigt HJ til afslutning, mens jeg nussede hendes delige bryster (muligvis silikone, men ikke så det er grimt eller generer)

 

Fik at vide at HJ var +400 ekstra, BJ 700 og fuld pakke 1500 ekstra.

 

Eneste minus var at jeg frøs en del, da jeg kun lagde på et varmetæppe på en madras på gulvet, så luften var en anelse kølig, hvilket not var medvirkende til at "pivert" ikke var i voksehumør pga hendes strejfen af diverse områder.

 

Ellers ganske udemærket, kunne nok finde på at komme igen, da Kiki yder en ganske god service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske du skulle spørge, hvad hun tager ekstra for varme i rummet, hvis det ikke er inkluderet i de i forvejen tunede priser :-P

Selv hader jeg, hvis man skal ligge og fryse :mad: Der er ikke meget Royal over det!

Redigeret af Goldfinger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med dig 21 cm.

 

Mon hende, der gav dig massage, som du beskriver høj og flot også hende, jeg blev betjent af. 

Hun hedder noget i retning af Keke eller Gege/Gigi, men jeg er lidt usikker på stavemåden og udtalen.

Hun lovede, at de efterfølgende gange ville være til en noget reduceret pris for den samme tid og ydelse - hun ville bare se tiden an eller måske - afprøve kunden først for at finde ud af, om han er til "noget"....

Da jeg besøgte stedet, var der den gamle, 2 på ca. 40+ og så hende, der betjente mig.

 

hilsen Aalborg

Ved ikke hvad hun hedder desværre, men plus 40 thai kvinder, var jeg nok gået igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
21 cm skrev, den 2/12/2014 at 07:45:

 

Jeg mødte bare op, der er ca 3 rum, så det burde være muligt ikke at bestille tid.

Ved ikke hvad fuldpakke kostede. Ser der ikke som optimalt at det blot er et gardin der er i mellem, hvis man skal kneppe hende, alle andre vil jo kunne høre dette.

nemlig har været der en gang hvo rpigen sagde at jeg skulle gå med hen i den anden  ende det havde der et rum med en dør der lavede de samleje det kostede 800 for måske 20 min 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der for nogle år siden til hele pakken. Det var en noget spøjs omgang, fordi jeg ikke måtte komme med lyde og heller ikke måtte gå til den, så det sagde "svup", Nu bagefter griner jeg af det, men jeg husker, det var svært for mig at indrette mig efter "husreglerne", da jeg godt kan lide at give den gas. Jeg tror stadig det er et sted, hvor man tilbyder hele paletten, så det er lidt underligt, at de ikke lydisolerer noget bedre. Spørg mig ikke, hvad det kostede, da jeg har glemt det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...