Hop til indhold
xum

Rebekka Vester Feldborgvej Holstebro

Recommended Posts

Besøgte denne pige i sidste uge.

Vejledt af min GBS fandt jeg vej gennem den mørke novemberaften til stedet. En 70er villa beliggende langt ude på landet for enden af en markvej.  Mere diskret kunne det ikke blive.

 

Efter at have løsnet sikkerhedskæden på døren, stor hun der, kun iført en tynd bluse og trusser. Hendes store ægtye velskabte bryster væltede frem i bluselindingen.  Jeg tror det var hende på billederne.

 

Fra menuen valgte jeg 45 min til 1500 kr.  Vi tog tøjet af og lagde os på sengen. Efter lidt gensidig nus. vaskede hun min penis og begyndte at sutte uden kondom. Mens hun suttede dyret kærtegnede jeg kendes underliv, der var pikant barberet.  Efter nogen tid spurgte hun om hun skulle montere kondomet.

 

Jeg slikkede hendes clitoris alt imens hun udstødte sagte vellyde og blev mere og mere våd,

Jeg havde slet ikke fornemmelse af tiden; men på et tidspunkt red hun på mig og  vores  samlejebevægelser blev mere og mere heftige. Det endte med at jeg kom i hendes vagina, hvilket var den største sexoplevelse jeg havde haft længe.  Efter dette knald spurgte hun om jeg ville masseres på ryggen.

Hun smurte min ryg ind i olie og masserede mine muskler mens hun gned sin skønne krop mod min ryg.

 

Vi snakkede om løst of fast. Hun fortalte at hun var fra Columbia; men var bosat  i Hamburg. Hun fortalte at hun  havde dels spanske dels indianske aner. Hun var meget sød og virkede ægte, eller også var hun god til at lade som om. Mig var det ligegyldigt

 

Rebekka var en vidunderlig glædespige, som jeg meget gerne vil besøge en anden gang og stedet var pænt og rent.   

Man kan finde hende på  side6.dk

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være hende her:

 

http://side6.dk/resultatside/?q=6406

 

Hej Frække 

Velkommen til VESTER FELDBORGVEJ 14, 7500  Holstebro

sexy body
heló lovers my name is rebeka I'm 26 years old blonde ,36 D breast . 1.65 hight. This is my very first time in denmark I'm very happy to be in here and i hope i can find nice people to have fun.
I'm based in a very discrete house.
As u can see in the pictures I'm quite nice attractive girl ready to make your dreams come true ,very open mind 

OPEN 24 HOURS

Tel.: 52791623
PLEASE CALL ME. 

My Picture Real 100%

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...