Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Hej alle

Nogen som har prøvet den pige på Amager som tilbygger Blow og anal.?????????

Hun har annonce på annoncelight. Men kan ikke lige finde den lige nu.

 

Vi skal nok have lidt flere detaljer. Men hvis det er en "utro tøs der tilbyder blow og anal til en fyr der holder hænderne i ro mens han er blindfolded" eller noget i den stil, så er det en mand der udgiver sig for at være en pige.

 

I en periode var han kendt som "brevsprækkebøssen" fordi han forsøgte at få folk til at stikke pikken ind ad brevsprækken til "pigen".

 

Det nye er at han har sat blindfold i brevsprækken som man skal tage på inden man går ind i entreen.

 

;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi skal nok have lidt flere detaljer. Men hvis det er en "utro tøs der tilbyder blow og anal til en fyr der holder hænderne i ro mens han er blindfolded" eller noget i den stil, så er det en mand der udgiver sig for at være en pige.

 

I en periode var han kendt som "brevsprækkebøssen" fordi han forsøgte at få folk til at stikke pikken ind ad brevsprækken til "pigen".

 

Det nye er at han har sat blindfold i brevsprækken som man skal tage på inden man går ind i entreen.

 

:wink:

Hej.

 

Tak det var lige den annonce jeg havde set.

 

Dejligt så kan jeg da slette den på min to do liste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...