Hop til indhold
Tip toe

Kvinder og voldtægtsfantasier

Recommended Posts

Vi har jo danmarks bedste forum hvor sjofle tråde, mærkelige fantasier og tabuer lystigt kan diskuteres uden fordomme. Jeg har længe samlet brudstykker fra forskellige observationer, læserbreve og artkler om kvinder som har voldtægtsfantasier om sig selv.

Første pointe som er den vigtigste: kvinder som har fantasien ønsker reelt ikke at udleve den. Det skal ikke betragtes som andre sexfantasier som man ønsker udlevet. Fantasien om voldtægten er derfor ikke noget kvinder fortæller om, fordi det virker skamfuldt og omgivelserne vil misforstå det som noget dominans hun vil afprøve.

Tag f.eks den gamle hippiefilm, Fede Tider, hvor Sofie Gråbøl fortæller sin kæreste at hun har en fantasi om at blive voldtaget af to politimænd. Kæresten misforstår hende og tror hun byder op til avanceret sex, men hun betror ham reelt en dyb og ubekvem hemmelighed og bliver tosset på kæresten over misforståelsen.

Jeg havde også en kæreste som (vidst nok) også gik med voldtægtsfantasier. Hun virkede, mærkeligt nok, interesseret i konceptet, men vi fik aldrig talt om hvad det kom af og hvorfor. Før forholdet sluttede.

Nu er EGs forum jo heldigvis fordomsfrit (medmindre man har tattoveret 'Danmark for danskere' på brystet) og ret så anonymt, så bidrag gerne. Hvad ved I? Især fra kvinderne (og husk nu mænd: ikke misforstå det som noget på menuen).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har jo danmarks bedste forum hvor sjofle tråde, mærkelige fantasier og tabuer lystigt kan diskuteres uden fordomme. Jeg har længe samlet brudstykker fra forskellige observationer, læserbreve og artkler om kvinder som har voldtægtsfantasier om sig selv.

Første pointe som er den vigtigste: kvinder som har fantasien ønsker reelt ikke at udleve den. Det skal ikke betragtes som andre sexfantasier som man ønsker udlevet. Fantasien om voldtægten er derfor ikke noget kvinder fortæller om, fordi det virker skamfuldt og omgivelserne vil misforstå det som noget dominans hun vil afprøve.

Tag f.eks den gamle hippiefilm, Fede Tider, hvor Sofie Gråbøl fortæller sin kæreste at hun har en fantasi om at blive voldtaget af to politimænd. Kæresten misforstår hende og tror hun byder op til avanceret sex, men hun betror ham reelt en dyb og ubekvem hemmelighed og bliver tosset på kæresten over misforståelsen.

Jeg havde også en kæreste som (vidst nok) også gik med voldtægtsfantasier. Hun virkede, mærkeligt nok, interesseret i konceptet, men vi fik aldrig talt om hvad det kom af og hvorfor. Før forholdet sluttede.

Nu er EGs forum jo heldigvis fordomsfrit (medmindre man har tattoveret 'Danmark for danskere' på brystet) og ret så anonymt, så bidrag gerne. Hvad ved I? Især fra kvinderne (og husk nu mænd: ikke misforstå det som noget på menuen).

 

Det er meget udbredt. Har også haft kærester der har betroet mig det. En '80erklassiker er "I kærlighedens favn" - en interviewbog med kvinder om deres lyst(er), hvor det også optræder i diverse varianter:

http://www.antikvariat.net/KIR25153.cgi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror det er meget normalt, men ikke hos alle.

Har selv prøvet at lege "fangeleg". Hun gemte sig et sted i huset (eller i naturen :) ) og jeg skulle fange og "voldtage" hende.

Eller hun spillede "narrefisse" som ikke ville noget alligevel når hun havde lagt op til noget. 

Faktisk nød jeg også når hun klagede "nej nej, lad være" mens jeg holdt hende fast.

Jeg tror pigen tænder på at man er så vild med hende at man ikke "kan holde sig tilbage"

 

Men det er jo naturligvis en leg med en man stoler på i trygge rammer og kan ikke sammenlignes med en rigtig voldtægt.

Ligesom når børn leger fangeleg eller røvere og soldater.

 

 

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der faktisk en pige der inde på sex-debat.dk har beskrevet hendes voldtægtsfantasi og hvordan hun udlevede den, det er ret vil læsning ikke noget jeg turde hverken som kvinde eller mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Link?

Havde aldrig før hørt om sex-debat. (Samme motor som EG i hvert fald :) )

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel en fantasi, som både kvinder og mænd kan have. Nogen nyder så at udleve den og andre oplever, at det måske er én af de fantasier, som de skulle have ladet blive i fantasien.

 

Jeg har flere gange prøvet at lege med i en venindes voldtægtsfantasier og det syntes jeg var super-lækkert - fordi hun nød det.

 

Der er bare én ting: mange sexlege kan man antyde sig frem til og lade legen udvikle sig til. Det tror jeg ikke kan anbefales for lige netop voldtægts-lege. Det ville jo være lidt surt at stå i byretten iført håndjern og sige "jamen, jeg troede, at hun ville" - den er vist hørt før. Så de gange, jeg har deltaget har jeg altid gjort meget ud af, at gøre det tordnende klart, hvordan jeg opfattede hvad hun gerne ville og hvad jeg kunne forestille mig at gøre samt aftalt et "stop-ord"

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er vist meget almindeligt :) 

 

jeg har skrevet nogle meget meget explicitte voldtægtsnoveller til en kæreste i håbet om at han tog det for pålydende.... jeg er jo i den grad typen der kan holde og hvor det kan varieres i de vilde ekstremer, så jeg er totalt pjattet med når der er blå mærker over det hele og jeg VIRKELIG har sparket og kradset og bidt ham i modstand.. 

 

good fun!! 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

Jeg tror pigen tænder på at man er så vild med hende at man ikke "kan holde sig tilbage"

 

 

 

Som jeg husker det, nævner flere i ovennævnte bog også det befriende i ikke selv at have noget ansvar for, hvad der sker, og ikke at skulle "yde" selv. Lidt i stil med det, som nogen oplever ved bondage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den tråd i sex-debat statuere et godt eksempel. Fantasien handler jo netop ikke om et iscenesat rollespil hvor kvinden har bestilt mænd til at udføre det, men at en totalt fremmed og uventet person gør det. Akten er i den situation ulovlig.

Men tråden viser netop også splittelsen på kanten mellem ønsket om at udleve fantasien og ønsket om at det ikke sker. Man kan godt have en fantasi som er uhyre interessant og spændende i tankerne, men ikke nødvendigvis noget der burde realiseres.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok nu læste jeg lige tråden på Sex-debat og hende kvinden er da godt nok ekstrem med større nosser end de fleste mænd har. Vildt at nogen tør.

Men jeg kan godt sætte mig ind i fascinationen. Jeg har da også leget rollet som "den hårde mand" sammen med visse GPere, og kan genkende tanken om at have magten over en kvinde. Men det er kun et stimulerende skuespil, og slet ikke lig med mig.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har aldrig (tror jeg) haft en rigtig voldtægtsfantasi som du beskriver den med en fremmede. Vil nok mere kalde mine fantasier, at blive udnyttet seksuelt af en jeg kender. En kæreste der gør noget jeg ikk vil eller tvinger mig til at være sammen med en anden mod min vilje. Men det gir selvfølgelig sig selv at det kun er i fantasi og rollespil det er frækt..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rollespillet har jeg da også dyrket med tidl. kæreste.

"Sut mig"

"Nej jeg vil ikke..."

"Du skal"

"Nej du må ikke tvinge mig .... glup"

I den jargon. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en kvinde går ind i GB vil hun opleve det samme - det er så spændende at kvinder står i kø ved arrangørerne for at prøve det, men der er ikke mænd nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...