Hop til indhold
Nobody

Er der nogen der har prøvet Mette?

Recommended Posts

Mette Frederiksen ? :lol:

Tak for det, så fik jeg sku lige opkast fornemmelser...

Men nej, jeg har ikke haft fornøjelsen, selvom gagging kunne være hygsomt at prøve.

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lille,

Hvis det virkelig er Mette Frederiksen, så skulle jeg gerne tage hende så hårdt, at hun aldrig ville glemme det!

Ting hvis hun rent faktisk var god til noget…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad vil du vide? - der er et par anmeldelser af hende og de rammer meget godt beskrivelsen, så læs dem..... :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad vil du vide? - der er et par anmeldelser af hende og de rammer meget godt beskrivelsen, så læs dem..... :-)

Jeg har skam læst anmeldelserne, derfor min store interesse for tøsen.

Det jeg måske savnede var lidt faktuel information om feks. alder, højde og drøjde.

Jeg skrev en test til hende i går, men fik desværre ikke svar -tror der er trængsel efter den seneste anmeldelse. Men OK, så må jeg bare holde øje med, hvornår hun stiller sig til disposition igen. Snart forhåbentligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skam læst anmeldelserne, derfor min store interesse for tøsen.

Det jeg måske savnede var lidt faktuel information om feks. alder, højde og drøjde.

Jeg skrev en test til hende i går, men fik desværre ikke svar -tror der er trængsel efter den seneste anmeldelse. Men OK, så må jeg bare holde øje med, hvornår hun stiller sig til disposition igen. Snart forhåbentligt :)

 

Ved ikke om du har fået svar fra Mette selv, men hun skriver selv 28 år, ville have skudt hende til at være 23-25. Hun er en spinkel pige og sikkert omkring 170-175cm. Håber det hjælper. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...