Hop til indhold

Er der nogen der har prøvet Mette?

Featured Replies

Skrevet

Mette Frederiksen ? :lol:

Tak for det, så fik jeg sku lige opkast fornemmelser...

Men nej, jeg har ikke haft fornøjelsen, selvom gagging kunne være hygsomt at prøve.

Redigeret af Plaskeren

Skrevet

Lille,

Hvis det virkelig er Mette Frederiksen, så skulle jeg gerne tage hende så hårdt, at hun aldrig ville glemme det!

Ting hvis hun rent faktisk var god til noget…

• 2 weeks later...
Skrevet

Det var ikke Mette Frederiksen. :-)

Skrevet

Hun ser fræk ud hende Mettetøsen, selvom det ikke er meget af kvinden man kan se på billederne..

Skrevet

Hvad vil du vide? - der er et par anmeldelser af hende og de rammer meget godt beskrivelsen, så læs dem..... :-)

Skrevet

Hvad vil du vide? - der er et par anmeldelser af hende og de rammer meget godt beskrivelsen, så læs dem..... :-)

Jeg har skam læst anmeldelserne, derfor min store interesse for tøsen.

Det jeg måske savnede var lidt faktuel information om feks. alder, højde og drøjde.

Jeg skrev en test til hende i går, men fik desværre ikke svar -tror der er trængsel efter den seneste anmeldelse. Men OK, så må jeg bare holde øje med, hvornår hun stiller sig til disposition igen. Snart forhåbentligt :)

Skrevet

Jeg har skam læst anmeldelserne, derfor min store interesse for tøsen.

Det jeg måske savnede var lidt faktuel information om feks. alder, højde og drøjde.

Jeg skrev en test til hende i går, men fik desværre ikke svar -tror der er trængsel efter den seneste anmeldelse. Men OK, så må jeg bare holde øje med, hvornår hun stiller sig til disposition igen. Snart forhåbentligt :)

Ved ikke om du har fået svar fra Mette selv, men hun skriver selv 28 år, ville have skudt hende til at være 23-25. Hun er en spinkel pige og sikkert omkring 170-175cm. Håber det hjælper. :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.