Hop til indhold
James34

Søges: Dansktalende pige til weekendferie

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig at tage på en weekend med en fræk dansktalende pige, men er der overhovedet nogen danske GP'ere der er interesserede i dette?

 

Turen kunne være alt fra 2-5 dage og kunne gå til en europæisk hovedstad, eller måske noget lidt varmere og jeg tænker at kemien naturligvis skal testes en gang eller to først. Men dette er jo praktiske detaljer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil råde dig til først at finde en glædespige, som du svinger virkelig godt sammen med, og så spørge hende om hun vil med på en weekend. Jeg har aldrig hørt om en glædespige, der reklamerer med det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil råde dig til først at finde en glædespige, som du svinger virkelig godt sammen med, og så spørge hende om hun vil med på en weekend. Jeg har aldrig hørt om en glædespige, der reklamerer med det. 

 

Jeg har set en enkel, men hendes profil er ikke aktiv i øjeblikket.

 

Mener at prisen for en weekend var kr. 25.000,- som "honorar" i lommepenge, udover prisen for selve rejsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ellers ville sugardaters.dk da være rimelig oplagt hvor du sikkert kan få en sød dejlig pige med til færre penge!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miza sagde den 01 Dec 2014 - 1:40 PM:

Jeg ville elske en storby-weekendferie og jeg er ikke dyr. :) Men desværre i Jylland.

 

så kommer du da bare med 4 toget til København  :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har egentligt ikke tænkt så meget over budgettet, men 25.000,- lyder dyrt for en weekend. Jeg kender godt www.sugardaters.dk, men syntes ikke helt det er det jeg søger her.

 

Jeg har allerede hørt fra et par af "de lyserøde" herinde - så det bliver spændende om det lykkedes.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...