Hop til indhold
oles autobil

thaimassage randers prins chistiansgade

Recommended Posts

på hobrovej hjørnet ved prins christiansgade ligger der en thaimassageklinik da jeg var der igår eftermiddag(lørdag) var der to. en kraftig pæn ca.40-42år og en lille meget køn(smuk) ca.22-25 år på arbejde. den lille tror jeg måske lige ankommet virkede sød,så jeg tog chancen tog mit tøj af og lagde mig på briksen. jeg ville have massage 300 kr. stod der på skiltet udenfor for en time.så da hun kom ind i rummet så jeg ikke hvad hun havde på, men da der var gået 15 min skulle jeg vende mig om, hun spurgte om jeg ville have extra vi blev enige om fransk og handjob for 1000 oveni,men under ingen omstændigheder ville hun tage tøjet af for mig, min krop er ok og renvasket,men nej hun ville ikke jeg synes prisen var høj nok, så jeg nøjes bare med lukkede øjne og et uengaceret handjob.ca 25 min var jeg uge i kulden igen,det var nok den dårligste oplevelse på en thaiklinik ever. er det standarden i randers pt.?.måske andre har prøvet det samme med hende.? :-| .mvh oles autobil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er desværre standarden i Randers, jeg er helt stoppet med thai i Randers af samme grund.

Dog plejer prisen at være under de 1000 for det du beskriver, men ikke meget

Redigeret af Slaven_Randers

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...