Casper-Århus 0 Skrevet 30. November, 2014 Hej Jeg er en fyr i midt af tyverne, der aldrig har haft sex. Derfor overvejer jeg at "få hjælp" Nogle der kender et godt sted omkring Århus? Egentlig ser jeg rimelig godt ud, har bare altid været for nervøs. Håber nogle kan hjælpe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 30. November, 2014 Besøg en af de danske pige og forklar din historie inden mødet, det får du mest ud af. Kan anbefale disse http://www.nikitadarling.dk Eller Sandra sommer http://www.sexpiger.dk/2382 Begge er anmeldt herinde og er super oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 30. November, 2014 Enig med dig, Energy. Det bør dog nok være en moden kvinde med lidt livsindsigt. Med hensyn til Nikita ville hun også være et oplagt bud, men hvis du følger linket, vil du se, at der er en lige lovlig sen anbefaling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 1. December, 2014 Måske Line fra laksegade Randers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 606 Skrevet 1. December, 2014 Line vil helt sikkert være et super bud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 1. December, 2014 Måske Line fra laksegade Randers Line vil helt sikkert være et super bud Så er minimums alderen 25 år, mener jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 1. December, 2014 Hej Jeg er en fyr i midt af tyverne, der aldrig har haft sex. Derfor overvejer jeg at "få hjælp" Nogle der kender et godt sted omkring Århus? Egentlig ser jeg rimelig godt ud, har bare altid været for nervøs. Håber nogle kan hjælpe. Ja, den første gang kan være svær, men når man først har prøvet det, finder man ud af det er noget opreklameret og egentlig meget naturligt. Men første gang er det vigtigt at du ikke besøger en pige, der er vant til at alle fyrene kommer og siger, at det er første gang og så bare giver dem en standard 20 min. rundvisning. Tag og besøg en kvinde med virkelig erfaring og god tid - det kan godt synes som om, det er dyrt, men regner du minutprisen ud - er det faktisk noget billigere end, hvis du kun køber 20 min: https://annoncelight.dk/annonce/170889/wellness-wellmassage-live-dk-erotik-i-silkeborg-lingeri-til-salg Og på den lange bane, vil besparelsen virkelig kunne tjene sig ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. December, 2014 Hej Jeg er en fyr i midt af tyverne, der aldrig har haft sex. Derfor overvejer jeg at "få hjælp" Nogle der kender et godt sted omkring Århus? Egentlig ser jeg rimelig godt ud, har bare altid været for nervøs. Håber nogle kan hjælpe. Måske det vil være en god ide at lave en guide til nybegyndere, som vi alle kan henvise til, når der dukker forespørgsler op som ovenstående, så det ikke hver gang bliver nødvendigt at starte med Adam og Eva, måske som en selvstændig tråd under enten 'Eroguide' eller evt 'Feed back om Eroguide.dk' som man så kan henvise til. Hvis man så har gode 'private råd' er en pb jo en oplagt mulighed, men for langt de fleste af denne type efterlysninger vil en simpel tråd nok være rigeligt., især hvis der skrives de rigtige ord i emnefeltet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. December, 2014 (edited) Ja, den første gang kan være svær, men når man først har prøvet det, finder man ud af det er noget opreklameret og egentlig meget naturligt. Men første gang er det vigtigt at du ikke besøger en pige, der er vant til at alle fyrene kommer og siger, at det er første gang og så bare giver dem en standard 20 min. rundvisning. Tag og besøg en kvinde med virkelig erfaring og god tid - det kan godt synes som om, det er dyrt, men regner du minutprisen ud - er det faktisk noget billigere end, hvis du kun køber 20 min:https://annoncelight.dk/annonce/170889/wellness-wellmassage-live-dk-erotik-i-silkeborg-lingeri-til-salg Og på den lange bane, vil besparelsen virkelig kunne tjene sig ind. Der skal man så bare være min. 40 år Redigeret 2. December, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 2. December, 2014 Der skal man så bare være min. 40 år Det er da ærgerligt at de piger, der virkelig kunne lære de unge mænd noget - ikke modtager unge mænd - jeg modtager da gerne unge piger til oplæring 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. December, 2014 Det er da ærgerligt at de piger, der virkelig kunne lære de unge mænd noget - ikke modtager unge mænd - jeg modtager da gerne unge piger til oplæring Så lej nogle lokaler i Herning, til erhverv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestboen 103 Skrevet 4. December, 2014 Kære ven Allerførst skal du gøre dig klart, at du risikerer at bruge en hulens masse penge på de dejlige piger, når du får smag på dette game. For mit vedkommende vil jeg ikke se tilbage, men fremad, og besøge de GP'er, som er på min to-do-liste. Nej du får ingen anvisninger her i denne tekst!!!!!!!! Der er ikke nogen let måde at gøre dette på, men pas for alt i verden på ikke at forelske dig i pigen, så går det helt galt. Husk der er en stor forskel på at elske pigen, og så de frikvarterer, som du netop kan få ved at besøg en GP. Ovennævnte forslag er bestemt et af de gode. Vest Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. December, 2014 Hej Derfor overvejer jeg at "få hjælp" Mit råd vil være, brug mere tid på dine overvejelser. Den første gang er noget helt specielt man aldrig glemmer, derfor synes jeg ikke det er helt u relevant at dvæle lidt ved spørgsmål som Forbinder jeg sex med kærlighed ? Hvor føles til at tænke på, at når man senere i livet skal fortælle lidt om sin debut, ville man ønske at det var med ens første kæreste eller er man ligeglad Hvorfor købe sig til en seksuel oplevelse, skyldes det mere at man så kan fortælle kammeraterne, at nu er man ikke længere jomfru (noget man måske skammer sig lidt over at være, eller blot føler et gruppepres) Du kan selv foresætte listen, og bruge den nødvendige tid, til måske at ende ud med "Jeg er afklaret omkring at jeg ønsker at købe en god begynder oplevelse". Herefter er jeg ganske enig i, at da vil det handler om at finde den rigtige pige, men ikke før, sådan som jeg ser det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. December, 2014 (edited) For helvede. Det er jo ikke raketvidenskab eller en manddomsprøve. Det er en helt naturlig drift som du bare skal være glad for at du har. Find en sød og erfaren (glædes-)pige hvis udseende du tænder på. Ring til hende og forklar din situation. De fleste piger jeg har talt med er skidesøde og vil med glæde tage imod dig med åbne ben. Du vågner ikke op dagen efter og er en anden person, men forhåbentlig har du bare fundet ud af at du ikke døde af at gøre det og nu er mindre nervøs for at chatte en pige op. Der er masser af søde piger herinde, der opererer i Århus og omegn - held og lykke, det bliver dejligt Skriv bare pm hvis du vil have tips ;) Redigeret 5. December, 2014 af hot6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. December, 2014 (edited) Hej Jeg er en fyr i midt af tyverne, der aldrig har haft sex. Derfor overvejer jeg at "få hjælp" Nogle der kender et godt sted omkring Århus? Egentlig ser jeg rimelig godt ud, har bare altid været for nervøs. Håber nogle kan hjælpe. Jeg forstår dig så udmærket. Jeg var selv jomfru indtil jeg blev 29 og endelig fik taget mig sammen til at ringe til en glædespige. Jeg syntes, at det var ganske forfærdeligt og dybt angst provokerende at tage kontakt til sådan en, men fandt hurtig ud af, at det var der intet farligt ved. GPen jeg snakkede med var meget sød og forstående overfor min situation og gjorde alt for at berolige mig. Så bare go for it Redigeret 5. December, 2014 af titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg