Hop til indhold
Tim

Mit ansvar ubeskyttet sex?!

Recommended Posts

Ja, jeg kan vel godt sige jeg har haft ubeskyttet sex! Nuvel selv om det strikker sig til oral og våde kys er det stadig ubeskyttet og ganske smittende?

Find selv link i forum..

Kan jeg fralægge mig ansvaret når jeg med den næste gp igen har ubeskyttet sex?!

Eller skal jeg tage ansvaret på mig og blive testet så jeg ikke smitter en anden gp?

Kan man rent faktisk sige, hvor tit jeg skal testes eller er det alene op til min samvittighed?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du lever et liv med mange skiftende sexpartnere, så skylder du dig selv og dit helbred at blive testet regelmæssigt.

Jeg går hver 3 måned.

Del dette indlæg


Link til indlæg

personligt er jeg af den holdning at du bør tænke på pigen med de ting som du ikke bør viderebringe til hinde. lige som du formentlig helder ikke er ubehøvlet over for hinde i din attitude.

forhåbelig bliver pigen selv testet ind i mellem men hun kan stadig nå at give en anden herre de sygdomme som du har overført til hinde og omvendt ønsker du formentlig ikke at kysse pigen og samtidig havet modtaget en køns sygdom som en tidliger herre har været med til pigen.

 

selv om jeg kun har beskyttet sex smutter turen stadig forbi min læge og for taget en test med jævne mellem rum dog afhænget af hvordan mine forgående uger har set ud med pige besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, jeg kan vel godt sige jeg har haft ubeskyttet sex! Nuvel selv om det strikker sig til oral og våde kys er det stadig ubeskyttet og ganske smittende?

Find selv link i forum..

Kan jeg fralægge mig ansvaret når jeg med den næste gp igen har ubeskyttet sex?!

Eller skal jeg tage ansvaret på mig og blive testet så jeg ikke smitter en anden gp?

Kan man rent faktisk sige, hvor tit jeg skal testes eller er det alene op til min samvittighed?

 

Ligesom du vælger at have ubeskyttet sex men en anden partner, vælger din partner at have ubeskyttet sex med dig. Det er hendes valg, ligesom det er dit. Ergo er det op til jeres egen samvittighed om i vil testes eller ej, ligesom det er op til jeres samvittighed om i vil have ubeskyttet sex med partneren, betalt eller ej.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skylder både dig selv og partnerne at du bliver testet.  

 

Hvordan vil du have det hvis du får HIV af en pige som bare lige som syntes at det da ikke er hendes eget ansvar at blive testet ? 

 

Hver 3. måned eller hvis du får symptomer på sygdomme vil være et godt tidspunkt at blive testet på 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver 3. måned, selvom jeg ikke har partner. Det jeg hentyder til er kun gp.

Hvor jeg måske i bedste fald kan se 3 på en måned.

Redigeret af Tim

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Yes, det er en god ide at blive testet regelmæssigt.

 

Min historie er at jeg er behandlet for klamydia i 98 og har siden fået BJ af, snavet med og slikket  rigtig rigtig mange piger  på bordeller, swinger clubs og ved andre lejligheder i mange lande.

Altid kondom ved penetration - Den er smuttet 2 gange med arbejdskolleger - i ved jule frokost og sommerfest, hvor man ikke lige har,  ellers ikke.

og screenet sidst for sygdomme i efteråret 14 . 0 siden 1998. Det er ikke en anbefaling, bare min oplevelse af risikoen ved kys og BJ uden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville ønske at jeg på en eller anden måde kunne sige til mine gæster at de bør blive tjekket regelmæssigt. Men jeg er naturligvis bekymret for at de så vil tro at jeg er smittebærer. Eller at jeg  ofte bliver ramt at kønssygdom...Jeg bliver tjekket hver anden måned og har kun en gang været ramt...en enkelt pille løste problemet.

Er nogen gode måder at bringe emnet på bane??

Gode ideer søges

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...