Hop til indhold
Guest giantcock

Laura - Tantrahuset, Kolding

Recommended Posts

Guest giantcock

Aflagde denne lækre pige et besøg.

 

Billedene af hende virker til at være behandlet og giver umiddelbart udtryk for, at Laura er en noget yngre model end de 35 år, som jeg vil skyde hende til.

 

Når det er sagt, var oplevelsen helt i top ,- virkelig GFE.

 

Laura havde lange sorte lakstøvler på og en fræk sort corsage i lak, som ikke overlod meget til fantasien.

 

Laura er tydeligvis engageret i, hvad hun laver og er meget medlevende i sengen. Msen og det bagerste hul fik en slikketur, og det kunne hun virkeligt li',

 

Der blevet bollet i alle tænkelige positioner, hvor undertegnede til sidst måtte overgive sig.

 

Laura får de varmeste anbefalinger, - der er relativt langt mellem piger som hende.

 

P.s. Enkelte har antydet her inde, at hun er asiatisk af udseende Det kan jeg absolut ikke få til at passe. Hun er svensker, europæisk af udseende og snakker super dansk med en charmerende svensk accent.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Undrer mig, at denne anmeldelse er under Fyn, da der skrives om et sted i Kolding. Har du et link og priser for alle herlighederne?

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Laura er til tider også i Odense, så det kan være fynboerne skal se til den side når hun aflægger byen et besøg.

Dejlige billeder af en flot GP

Del dette indlæg


Link til indlæg

35 år er vist ingen overdrivelse. Der er mange meninger om hendes alder og for mig virker hun væsentlig ældre end 35. Men hun er da blevet et år ældre siden jeg besøgte hende for et par år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Men hun er da blevet et år ældre siden jeg besøgte hende for et par år siden.

Hvis hun kun bliver 1 år ældre på 2 år, så er hun nok ikke nået de 35 i nu :D

 

Har også selv besøgt hende for et lille år siden og blev ret skuffet da jeg ikke syntes hun lignede sine billeder. Altså det skal nok være hende på billederne, de er bare enten lidt gamle eller har været en tur igennem fotoshop.

Hun gav dog stadig en god oplevelse, men ikke god nok til at rette op for de forkerte billeder hvis i spørger mig. Lidt en skam for hun er sikkert en dejlig pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...