Hop til indhold
bjørnebandit

sønder onsild st.by

Recommended Posts

Hej er der nogen der ved hvad det er for et sted der er startet i sønder onsild ( nær Hobro ) kørte forbi forleden dag og så at der var et skilt i vinduet hvor der stop open. ( det gode klassiske skilt ) blev lidt nysgerrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej er der nogen der ved hvad det er for et sted der er startet i sønder onsild ( nær Hobro ) kørte forbi forleden dag og så at der var et skilt i vinduet hvor der stop open. ( det gode klassiske skilt ) blev lidt nysgerrig.

 

Startet og startet - det er vist det de kalder nystartet  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Stedet har eksisteret de sidste 10-15 år (bor i området) Huset ser ikke indbydende ud ude fra men der er ok rent og pænt inde og med toilet og bad ved siden af rummet.

Besøgte en mørk pige for ca et år siden, men der er kommet nye til. Har været omtalt meget positivt her på EG for et par mdr. siden, men det var ikke pigen der er der i dag.

Har ikke besøgt hende så jeg ved ikke hvordan hun er men ser da okay ud

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi for et par år siden. Dengang var det bestemt hverken rent eller pænt og billederne af en toplækker chokolade-pige med sprød samba-røv blev gjort til skamme af en fed gammel Nigerianer med hængepatter og hullet kjole. Jeg vendte om på hælen og ærgrede mig over spildt tid. Eneste plus dengang var at man kunne holde i gården uden nysgerrige blikke fra naboer og forbipasserende.....

 

Det kunne være interessant med en opdatering omkring stedet.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den kan jeg godt komme med.

Der har det sidste års tid været latinske piger der og også en enkelt thai. Piger har været ok lækre, rene og med på lidt af hvert.

Bruns som er der nu, er dog ikke hende på billederne. Bruns er indianer fra Chile eller sådan noget. Hun kan sikkert lokkes til lidt af hvert, men køn er hun ikke. Men ellers sød og også frisk selv om man kommer kl 6:30 om morgenen ;-)

Stedet har pga. pris,renlighed og service min anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ok jeg var der så lige igen imorges.. Det er nu stadig den samme pige, som overhovedet ikke ligner hende på billedet. Men stadig sød. MEN FUCK HVOR VAR DER PISSE KOLDT!!!!!!!!!!!!!

 Der er godt nok sådan en gasovn hun kunne tænde for. men hjælper jo først når jeg er gået, og jeg kan ikke tænke mig til at der varmt vand i hanen, hvis der ikke er centralvarme i huset... føj føj og føj, og stakkels pige der skal tage 20 kolde afvaskninger om dagen  :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok jeg var der så lige igen imorges.. Det er nu stadig den samme pige, som overhovedet ikke ligner hende på billedet. Men stadig sød. MEN FUCK HVOR VAR DER PISSE KOLDT!!!!!!!!!!!!!

 Der er godt nok sådan en gasovn hun kunne tænde for. men hjælper jo først når jeg er gået, og jeg kan ikke tænke mig til at der varmt vand i hanen, hvis der ikke er centralvarme i huset... føj føj og føj, og stakkels pige der skal tage 20 kolde afvaskninger om dagen  :eek:

 

En elvandvarmer kan nu gøre meget ved det - om ikke andet, så er det sundt med koldt vand - jeg bruger det selv til at køle organet ned med efter en hed omgang elskov - så er jeg hurtigere klar igen  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...