Hop til indhold

Zine Vojens

Featured Replies

Skrevet

For noget tid siden traf jeg Zine i Randers på pigekollektivet.

Nu kan jeg se hun er ved http://vojensdream.dk/pigerne/zine/

Jeg lavede en aftale med hende og mødte op i Pigekollektivet. Her blev jeg mødt af en lækker ung pige, der var meget positiv. 

Nu kan jeg se hun har fået nye billeder på og de lyver bestemt ikke, det er den pige man møde og billederne er ikke fake.

Vi fik betalingen klaret og det var tydeligt at hun var fræk og liderlig.

Hun gav sig til at gi mig et fantastisk blowjob, som er et af de bedste jeg nogensinde har fået. Under dette kiggede hun på mig og sagde at hun var en sutteso :)

Hun fortsatte med samme kraft og vi gik over til akten, og ja det var super dejligt at tage hende bagfra som hun også nød i fulde drag.

Alt i alt en positiv oplevelse med en fræk lækker pige, som virker naturligt glad for det hun laver og liderlig:)

Eneste minus er at jeg ikke tror hun kommer i Randers mere.

Hun er bestemt et besøg værd igen.

Skrevet

Ja hun er dejlig. Havde selv en dejlig fræk oplevelse med hende i Vojens for 1 måned siden.

• 2 weeks later...
Skrevet

har os tænkt på at besøge hende. har haft snakket med hende, og hun lyder rigtig sød....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.