Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Seriøs Thaimassage med serviceafslutning

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Hej Brødre i kvinders skød :)

Er der er erfaringer med en godt Thaisted - prisen er ikke altafgørende men den skal naturligvis stå mål med ydelsen :)

Kriteriet for seriøsitet i mit univers er god seriøs massage - ikke oliegnideri men træk stræk tryk ægte Thaimassage kompetent udført, tiden skal holde - afslutning fransk uden - der skal suttes igennem og godt. 

Location København oh Københavns omegn - gerne med aftenåben :)

Bedste hilsner og tak for hjælpen 

Alko/Øllert

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja.. Det er vi flere der gerne vil vide, så følger lige med :)

- mj.

Redigeret af m-j

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christian87er

Kan varmt anbefale Thai Skye Wellness hvis I kan få fat i Sofia - rigtig god massage - faktisk så god at man ikke kun venter på afslutningen. Hun kan ordne din krop så den er som ny igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

lotus-thaimassage.dk på markmandsgade har åben til 24 alle dage, er meget god, fik en god hård seriøs massage der af den gamle dame der er der, snakker godt dansk og da den var færdig spurgte hun om jeg ville have et HJ med ung pige :)

massage 500kr fordi det var nat jeg kom, ellers 400, +300 for HJ

den unge pige var godt buttet men havde et rigtigt sødt ansigt og snakkede også godt dansk

badet der kunne der godt arbejdes på at få opgraderet var lidt usselt udseende

det link organdonor har på sin liste virker ikke, men søg på http://www.lotus-thaimassage.dk/

Redigeret af gergy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54

lotus-thaimassage.dk på markmandsgade har åben til 24 alle dage, er meget god, fik en god hård seriøs massage der af den gamle dame der er der, snakker godt dansk og da den var færdig spurgte hun om jeg ville have et HJ med ung pige :)

massage 500kr fordi det var nat jeg kom, ellers 400, +300 for HJ

den unge pige var godt buttet men havde et rigtigt sødt ansigt og snakkede også godt dansk

badet der kunne der godt arbejdes på at få opgraderet var lidt usselt udseende

det link organdonor har på sin liste virker ikke, men søg på http://www.lotus-thaimassage.dk/

Nu er der gået ni måneder, så "personalet" kan jo let have skiftet ... jeg var hos Chandara, som havde en vikar, der kaldte sig Lisa ... hun fortalte hun normalt var hos Lotus i Markmandsgade under navnet Mem .... passer rigtig godt på beskrivelsen af den unge pige..

Mem var en del over gennemsnittet ... rigtig god massage, der løsnede op, hvor der skulle løsnes. Jeg tager nok til Lotus, hvis den faste massør ikke kommer tilbage til Chandara..

/D54

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...