Jernsvinet 13841 Skrevet 30. November, 2014 Jeg har i flere år haft lyst til at besøge stedet, men altid haft lidt svært ved det - eller også har der bare været bedre og mere sikre tilbud, men nu skulle det være! Nå, men man kan køre ad en hullet vej ned forbi huset og om i haven - hvor jeg ikke lige forstår, hvorfor man ikke har ryddet en busk og et par forfaldne skure helt væk + strøet lidt grus, så man kunne gå tørskoet uden mudder på skoene tilbage til indgangen. Fandt desværre ikke ud af hvad hun hed. Jeg havde håbet på der var nogle latinske piger på adressen - det viste sig imidlertid at være en ung slank 25 - 30 årig afrikaner, der lukkede op efter at hun havde afbarikeret døren for en stol - hvad den så skulle hjælpe? Skyderiglen var nu heller ikke meget bevendt, men indenfor var der trods det beskedne ydre faktisk ganske flot og pænt - og endda til en afveksling en ekstra loftslampe, der virkede, så belysningen kunne jeg ikke klage over. Men afrikanske piger og mine tidligere dårlige erfaringer var lige ved at få mig til at fortrække, men hun virkede sød og venlig med et bredt smil - hendes figur var jo også noget andet end de sædvanlige sambanumser, så jeg lod en tusindlap springe for ½ times sjov. Jeg startede med at slikke hende i laaang tid - og det kunne hun vist godt lide og bad mig stimulere og kramme sine bløde bryster samtidigt - lidt akvavet stilling, men hun virkede ikke helt upåvirket og stimulerede også selv sine store brystvorter, så der kom lidt ekstra gang i produktionen af den søde fissesaft Uhhmmm. Så ville hun give mig et blow-job, rullede et rødt kondom med jordbærsmag på og ville vist gerne have mig til at komme på den måde, da hun mente jeg var for stor til samleje - og hun kunne ihvertfald ikke "take all of that", men med lidt glidecreme fik jeg den da listet halvejs i bund, selvom jeg flere gange måtte fjerne hendes hånd. Tilsidst valgte jeg nu at lade hende afslutte med et blow-job, men da hun satte sig med ryggen til besluttede jeg at det skulle fandeme være løgn, så jeg stillede mig op i sengen, så hun siddende kunne gøre mig færdig - og det virkede også som om hun fandt dette mere interessant og jeg kom da snart i munden på hende. Bagefter fik hun mig til at hjælpe sig med at finde ud af køreplanerne, så hun kunne komme videre til Tyskland. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg