Hop til indhold
jakobhansen

En fantastisk time med Tilde

Recommended Posts

Jeg har idag haft den store fornøjelse at tilbringe en time sammen med Tilde. Tilde er en fantastisk kvinde. Super glad og afslappet. Hun er meget nærværende og super nem at snakke med. Jeg havde god kontakt over mobilen inden besøget og blev positivt overrasket da hun åbnede døren

Smuk og smilende kvinde som tager imod og fik mig til at slappe af. Tilde er mega god til det franske og det var også en dejlig oplevelse at slikke hende. Det blev desværre ikke til mere end det franske, men det var ikke Tildes skyld! Men efter 2 omgange fransk, og en afslappende, dejlig snak, sagde vi pænt farvel til hinanden. Jeg håber meget på at have tid en anden gang når Tilde er på arbejde. Hvis du læser med herinde Tilde, så skal du have et kæmpe tak for den fantastiske stund. Du er en dejlig kvinde!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon ikke det er Tilde:

http://www.eroguide.dk/forum/user/11256-tilde/

http://www.eroguide.dk/forum/topic/28630-tilde-i-randers-omr%C3%A5det-idag-torsdag-og-fredag-81207420/?hl=tilde

Hun er anmeldt flere gange, da hun var hos Privat/Diskret i Bording:

f.eks.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bangbros

Tak Jakob. Med sådan en positiv anmeldelse og ikke mindst det billede Tilde har taget af sig selv i spejlet, er hun rykket langt op på min ønskeseddel. Mums  :-P  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilde kyssede med mig og virker ikke påtaget. Adressen må du aftale med Tilde - jeg vil ikke udlevere adressen. Det er ved Randers.

Om du lige angiver om det er: nord, syd, øst eller vest for Randers - skader vist ikke nogen  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest knaldehunden

Så blev det min tur til at besøge den meget roste Tilde, jeg tog den lange tur ud på landet, Bording en lille by langt ude på den jydske hede, men der mødte jeg Tilde pigen, en flot pige i hendes nisse kostume lukkede op, og Tilde pigen levede fuldt op til billederne og de gode anmeldelser, hun er en smuk og naturlig kvinde. Et hurtigt bad og jeg var inde ved nisse pigen, og som den gentleman jeg er hjalp jeg hende med at tage hendes tøj af, så var vi igang med kys og kram og sex, det hele sluttede med hyggelig snak, og det var en dejlig julegave fra mig til mig, hun skal helt sikkert besøges igen i det nye år  :-P  :-P

knaldehunden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for de skønne ord, det gør mig vandvittig varm indeni, og giver mig kun endnu en grund til, hvorfor jeg bare elsker dette job  :D

Jeg vil samtidig gerne ønske jer alle en dejlig god samt et knald godt nytår  :P

Mange kram fra Tilde 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...