Hop til indhold

Gl. Struervej Holstebro...

Featured Replies

Skrevet

Har været på besøg på Gl. Struervej i Holstebro her til aften...  En lille buttet dame på ca. 35 år fra Ghana med store dejlige bryster ( H skål vil jeg tro ) tager imod... Vi bliver enige om 30 min. til 600 kr, med fransk, spansk og dansk... Synes, at det var en positiv oplevelse, hvor jeg slikkede hende til orgasme og hun var ret medlevende, supersød og kærlig... Hun rejser desværre til London på Søndag, men kommer tilbage til Jylland i Januar, dog ikke til Struer, hvor hun har været 3 mdr. i denne omgang !!  En af mine bedste oplevelser med en sort pige og er man til store babser og en ligeledes røv, er hun bestemt et besøg værd, men skynd jer, hvis det skal være i Struer !!

Skrevet

Har været på besøg på Gl. Struervej i Holstebro her til aften...  En lille buttet dame på ca. 35 år fra Ghana med store dejlige bryster ( H skål vil jeg tro ) tager imod... Vi bliver enige om 30 min. til 600 kr, med fransk, spansk og dansk... Synes, at det var en positiv oplevelse, hvor jeg slikkede hende til orgasme og hun var ret medlevende, supersød og kærlig... Hun rejser desværre til London på Søndag, men kommer tilbage til Jylland i Januar, dog ikke til Struer, hvor hun har været 3 mdr. i denne omgang !!  En af mine bedste oplevelser med en sort pige og er man til store babser og en ligeledes røv, er hun bestemt et besøg værd, men skynd jer, hvis det skal være i Struer !!

Sagde hun noget om, hvor hun skal være, når hun er tilbage? Er der nogen, som tjekker stedet efter hun er taget afsted :-)?

Skrevet
  • Author

Nej, pigen vidste ikke, hvor hun skulle være, sagde kun, at det blev i Jylland... Jeg håber da på, at du tjekker stedet ud efter på søndag, Stivert " Griner " ??

Skrevet

men kommer tilbage til Jylland i Januar, dog ikke til Struer, hvor hun har været 3 mdr. i denne omgang !!  En af mine bedste oplevelser med en sort pige og er man til store babser og en ligeledes røv, er hun bestemt et besøg værd, men skynd jer, hvis det skal være i Struer !!

Hun er vel i Struer men Holstebro?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.