sejer 319 Skrevet 28. November, 2014 http://side6.dk/resultatside/?q=5592 PATY har i den senere tid optrådt på side6 som CANDY med nogle sære billeder, men nu er hun dukket op i Århus (nær Harald Jensens Plads) med billeder af sig selv. Hun tog imod mig med samme bikini som på billederne, og hun er præcis så slank og fittnes-trænet som hun ser ud. Babserne er nok hjulpet en lille smule, men det føles ikke sådan (og jeg er ellers ikke sili-fan). Hun er sød og lækker og fuld af sex-energi, og jeg havde svært ved at holde spermen tilbage ret længe. Der var bare fuld knald på hende. En ½ time koster 1000 kr med superfransk, 1 time det dobbelte. Hun er i Århus den næste uge (såvidt jeg forstod) og så en tur til Flensborg inden hun flyver hjem og holder jul. Så det er et af de absolut gode jule-knald i Århus Sejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 28. November, 2014 Har nu også besøgt hende flere gange for noget tid siden og hvis hun skulle være blevet så slank som på billederne så er det en effektiv kur hun har været på. Bortset fra det så var hun værd at besøge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 29. November, 2014 Billederne er jo manipulerede, som vi drøftede i en anden tråd. Men er hun fitnesstrænet? Så er jeg bestemt interesseret - har en lille fetish med faste balder, lår, skuldre med mere. Kan nogen af de seneste besøgende fortælle, om hun har det? Masser af danske piger reklamerer med fitnesstrænet uden at der ligger andet i det end at de er slanke. Det er i min bog ikke helt det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 638 Skrevet 29. November, 2014 I mine øjne er hun ikke fitness trænet.men hun er lækker nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 319 Skrevet 29. November, 2014 Billederne er jo manipulerede, som vi drøftede i en anden tråd. Men er hun fitnesstrænet? Så er jeg bestemt interesseret - har en lille fetish med faste balder, lår, skuldre med mere. Kan nogen af de seneste besøgende fortælle, om hun har det? Masser af danske piger reklamerer med fitnesstrænet uden at der ligger andet i det end at de er slanke. Det er i min bog ikke helt det samme. Jeg er ikke fitness-expert, men balderne er faste, runde, lækre som jeg sjældent har set. Sejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 29. November, 2014 Er det kun mig der ikke kan bruge det link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 29. November, 2014 Er det kun mig der ikke kan bruge det link? Tror dette link virkerhttp://side6.dk/resultatside/?q=5592 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frakbandit 23 Skrevet 11. December, 2014 Har selv besøg hende idag Må sige billederne passer forbavsende godt, virkelig en behagelig oplevelse. Klart noget der skal gentages Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 830 Skrevet 12. December, 2014 Så har jeg også været der, og må sige at billederne er noget fra virkeligheden. Hun er en relativt tæt lille sag - hvilket er noget andet end tyk, for det er hun slet ikke. Fast, ja. Fitness, nej. Køn, ja. Men meget langt fra så slank, som de manipulerede billeder viser. Servicen var der ikke noget at udsætte på som sådan, men i mine øjne heller ikke noget at råbe hurra for. Utroligt så forskellig opfattelse vi kan have af den samme! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 17. December, 2014 Jeg har også været forbi Paty. Jeg har en svaghed for chokoladebrune piger så hun måtte besøges. Billederne skal nok være af hende og de er lidt forskønnende som mange pigers billeder er. Brysterne er ret bløde selvom der er silikone i dem. Jeg tror ikke hun er 26 år, der skal nok plusses en håndfuld år. Hun er egentlig vældig sød, der var også god tid, men hun var en anelse for passiv efter min smag. Hun er en køn pige og har en pæn krop, men hun er ingen skønhed. Så min oplevelse var et helt fint besøg men ikke fantastisk. Det er et meget diskret sted. 1000 kr for en halv time. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg