Sexfantasi 14 Skrevet 28. November, 2014 Jeg var en tur i gaden i går aftets og samlede en pige op fra Ghana. Vi aftalte et blowjob til 200 kr og jeg måtte gerne røre hendes patter og fisse imens, sagde hun. Hun suttede godt og grundigt mens jeg legede med hendes store chokolade patter. Hun var en stor, men en sød og smilende pige på 30 + Jeg synes dog det er lidt træls at få suttet den af med kondom på. Vil helst uden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hamduventer 10 Skrevet 28. November, 2014 Hvor foregik det henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 28. November, 2014 Jeg har også tidligere kørt gennem gaden, og været forbi denne mørke pige, ikke særlig høj, og hun har ikke tiltalt mig.Da jeg talte med hende, og afslog, blev hun møj sur.Synes hun ser lidt skummel ud,Men det kan da godt være hun er ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexfantasi 14 Skrevet 28. November, 2014 Hvor foregik det henne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexfantasi 14 Skrevet 28. November, 2014 Det foregiki bilen, i en lille indkørsel ved parkeringspladserne i gaden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1400 Skrevet 11. December, 2014 Nogen der har prøvet sex med hende? Hun ser ud til at ha en lækker røv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg