Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Sarathip Rødovre

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Fint pænt indrettet klinik i Rødovre Centrum, tæt på tatovører, frisør og solcenter – Indgang ved posthus.

 

Sarathip er en sød smilende kvinde i sin bedste alder og som jeg kan vurdere det pæn og velskabt – Hun beholdt tøjet på –

Hun havde tid i 40 minutter – og det fik jeg og betalte 200 kroner for – hvilket svarer til den timepris hun reklamerer med nemlig 300 kroner i timen.

 

Sarathip har filosofi at en lidt lavere pris giver større kundeflow og dermed mere omsætning. Det kan jeg så kun være enig i, hvis det er massagen der er dagsformen for kundebesøg J

 

Massagen er fin seriøs – ikke så god som hos Hannah på Strandboulevarden, men i en god kvalitet – mere end blot lidt trykken/gniden/vriden – .

 

Rene håndklæder – rigtig massagebriks med ”hul til hovedet”

 

På intet tidspunkt ”tilfældige berøringer” eller optakt til ”happy end”

Det er nok hendes seriøse koncept.

 

Ved ikke om ”stamkunder” får lidt mere ”service ”

 

 

Link  http://www.sarathip-thaimassage.dk/cms/index.php?Kontakt_og_adresse

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint pænt indrettet klinik i Rødovre Centrum, tæt på tatovører, frisør og solcenter – Indgang ved posthus.

 

Sarathip er en sød smilende kvinde i sin bedste alder og som jeg kan vurdere det pæn og velskabt – Hun beholdt tøjet på –

Hun havde tid i 40 minutter – og det fik jeg og betalte 200 kroner for – hvilket svarer til den timepris hun reklamerer med nemlig 300 kroner i timen.

 

Sarathip har filosofi at en lidt lavere pris giver større kundeflow og dermed mere omsætning. Det kan jeg så kun være enig i, hvis det er massagen der er dagsformen for kundebesøg J

 

Massagen er fin seriøs – ikke så god som hos Hannah på Strandboulevarden, men i en god kvalitet – mere end blot lidt trykken/gniden/vriden – .

 

Rene håndklæder – rigtig massagebriks med ”hul til hovedet”

 

På intet tidspunkt ”tilfældige berøringer” eller optakt til ”happy end”

Det er nok hendes seriøse koncept.

 

Ved ikke om ”stamkunder” får lidt mere ”service ”

 

 

Link  http://www.sarathip-thaimassage.dk/cms/index.php?Kontakt_og_adresse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint pænt indrettet klinik i Rødovre Centrum, tæt på tatovører, frisør og solcenter – Indgang ved posthus.

 

Sarathip er en sød smilende kvinde i sin bedste alder og som jeg kan vurdere det pæn og velskabt – Hun beholdt tøjet på –

Hun havde tid i 40 minutter – og det fik jeg og betalte 200 kroner for – hvilket svarer til den timepris hun reklamerer med nemlig 300 kroner i timen.

 

Sarathip har filosofi at en lidt lavere pris giver større kundeflow og dermed mere omsætning. Det kan jeg så kun være enig i, hvis det er massagen der er dagsformen for kundebesøg J

 

Massagen er fin seriøs – ikke så god som hos Hannah på Strandboulevarden, men i en god kvalitet – mere end blot lidt trykken/gniden/vriden – .

 

Rene håndklæder – rigtig massagebriks med ”hul til hovedet”

 

På intet tidspunkt ”tilfældige berøringer” eller optakt til ”happy end”

Det er nok hendes seriøse koncept.

 

Ved ikke om ”stamkunder” får lidt mere ”service ”

 

 

Link  http://www.sarathip-thaimassage.dk/cms/index.php?Kontakt_og_adresse

besøgt stedet idag, har faktisk taget sol der et par gange, og blevet nysgerrig på stedet. Bestilte ½ times massage for at vurdere hvad og hvordan.

Fik en virkelig go massage - heller ingen berøringer eller hentydninger - blot et "prøv 1 time næste gang, det vil du ikke fortryde !! så det gør jeg på mandag.....

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sniger

Har også besøgt stedet fik 1 time udemærket massage og endda fod massage først 300 kr syntes min hånd blev ført til brysterne ved skulder massage samt lår . Men hun sage ikke noget om extra .vil nu nok teste hende 1 gang mere og smide underbukser neste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt stedet fik 1 time udmærket massage og endda fod massage først 300 kr syntes min hånd blev ført til brysterne ved skulder massage samt lår . Men hun sagde ikke noget om extra .vil nu nok teste hende 1 gang mere og smide underbukser neste gang

Fik også 1 times massage idag, det var ikke "Mamasan" derimod den lidt yngre med den ret urene hud i ansigtet.Massagen var virkelig go, minus at hun talte i mobil 2 gange mens hun masserede! ikke ok.Jeg havde ikke underbukser på, men der var ingen antydninger af berøringer, selvom jeg lå helt nøgen meget af tiden. til slut kom Mamasan ind og begyndte at massere mine ben / lår samtidig med den anden var igang ved skuldrene, se det var sgu frækt, og lille mand rejste sig, Men hun blev kaldt til døren af klokken, og den anden ville ikke gi ekstra :-( Tænker på hvad der var sket hvis ikke Mamasan var blevet forstyrret..............?? Må lige tjekke det ud snarest., 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik også 1 times massage idag, det var ikke "Mamasan" derimod den lidt yngre med den ret urene hud i ansigtet.Massagen var virkelig go, minus at hun talte i mobil 2 gange mens hun masserede! ikke ok.Jeg havde ikke underbukser på, men der var ingen antydninger af berøringer, selvom jeg lå helt nøgen meget af tiden. til slut kom Mamasan ind og begyndte at massere mine ben / lår samtidig med den anden var igang ved skuldrene, se det var sgu frækt, og lille mand rejste sig, Men hun blev kaldt til døren af klokken, og den anden ville ikke gi ekstra :-( Tænker på hvad der var sket hvis ikke Mamasan var blevet forstyrret..............?? Må lige tjekke det ud snarest., 

​Jeg har siden talt med Sarathip "under 4 øjne" og hun fastholder, at der ikke  gives nogen form for ekstra ydelser, eneste jeg så ikke forstår er, at de annoncerer her på sitet??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...