Hop til indhold
Guest Maii Love

Verdens grimmeste bryster

Recommended Posts

Guest nicegent2

jeg elsker smukke bryster i alle størrelser (minus XXL) så jeg står over med de her stakkels piger !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altså ...

... nogen af billederne er jo "sat op", som f.eks. en der står på hovedet (se tandpastaen i vidueskarmen - den hænger ned fra loftet??!), andre er tydeligvis af mænd på hormonkur. Så er der nogen hvor areola (det mørke område omkrig brystvorten) er unormalt stor, men det er nok noget vi ikke er så vant til at se, da vi genetisk her i Danmark er velsignet med kvinder, der har det man i Vesten anser som "pæne" bryster. Så er der nogen hvor det ene bryst er meget større end det andet (som jo også er meget normalt) og endelig så er der også nogen hvor jeg tænker "ok, de ser anderledes ud, men jeg ville da gerne alligevel" ;)

... og så er der endelig dem der bare er megaklamme, men det behøver ikke kun at være pga. brysterne!

 

Men hey, hvem er perfekt?

 

Ps. den sidste må da være fotomanipuleret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil nok mene at de afbillede bryster tilhører ekstremerne, jeg har eller en bred smag får bryster - Åhha - at begrave sit ansigt i en dyb kavalergang dannet af to dejlige store bryster - pragtfuldt  :P - og sjovt nok så har min yndlings-købesexleverandør søde, små, fine bryster, selvom hun kun er 10 år yngre end jeg  ;)

 

Generelt så er min iagttagelse at de bryster pigen selv er glad for og tilfreds med - det er de smukkeste bryster til netop hende  :)

 

Venligst

Spunsen/Bundstokken  :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...