Hop til indhold

Julia - Vembvej 17

Featured Replies

Skrevet

Hejsa folkens

Her til aften var jeg en tur forbi Julia, på Vembvej 17 udenfor Holstebro.

Link:

http://side6.dk/resultatside/?q=6796

Det er absolut kunstige, falske og slet ikke ægte billederne, men det regnede jeg nu bestemt heller ikke med :-P

Pigen var forholdsvis lav, lidt meget kød på sidebenene, dog uden at være direkte tyk.

En stor men dejlig rund røv også et par ok bryster. Ægte, vel at mærke.

Havde aftalt 800 kr. for en halv time, men det første tøsepigebarnet siger er, at hun har god tid. Og det gav hun os virkelig. 

Hun var imødekommende, venlig og særdeles kælen gennem hele forløbet. 

Startede med at kæle lidt, derefter et ganske ok blow, dog kunne hun ikke have ret meget af lillemand i munden. 

Herefter foreslog jeg, at jeg kunne gengælde høfligheden, hvilket fuldstændig slog benene væk under hende. 

Hun spurgte et par gange, som om hun ikke var sikker på, om jeg nu også mente det. 

Fik hende overbevist hvorefter hun rendte ud og vaskede underlivet en ekstra gang også gik vi ellers igang.

Til at starte med virkede hun lidt usikker på situationen, men relativt hurtigt blev hun vist meget glad for min indsats.

Hun fik i hvert fald godt fat i håret af mig, hvorefter hele mit hoved blev presset godt ned i hendes underliv, alt imens hun rystede over hele kroppen.

Det kan NEMT være hun fakede, det er jeg slet ikke erfaren nok til at opdage, men hendes efterfølgende behandling af mig overbeviser mig om,

at hun var ganske godt tilfreds. Prompte efter jeg "var færdig" fik jeg tørret ansigtet nænsomt med lidt køkkenrulle, hvorefter hun gjorde sit bedste for at snave mig i gulvet.

Herefter fik jeg endnu et blæs (denne gang uden badehat - hvad jeg var lidt beklemt ved, men rart det var det sq) hvorefter vi gik over til selve hovedtema'et.

Lidt cowgirl, missionær og doggiestyle senere spillede jeg den af ud over hendes bryster. Havde sq ærligt talt lidt svært ved at få trykket kanonen af, 

men hun nægtede at lade mig gå, før jeg var kommet. 

I alt var jeg inde i 45+ min og det var, med fare for at gentage mig selv, den bedste oplevelse jeg hidtil har haft hos en glædespige.

Hun er ikke nogen gudesmuk, Ninna Agdal lignende supermodel, men hun er ganske køn og virkelig, virkelig serviceminded. 

Såfremt i vælger at besøge hende, så aftal en pris på forhånd. Faldt over menukortet derinde - 30 min = 1.100 kr.

Så der er gode penge at spare og ydelsen bliver ikke ringere af den årsag.

Mvh Spoon

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.