Hop til indhold

Skelbækgade - god oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Gode venner

Det er længe siden jeg har smidt en anmeldelse, det skyldes ikke jeg har været ”lam” men tiden og måske ikke de afvigende oplevelser, jeg går ikke i andres fodspor, så kommer man aldrig foranJ men i går havde jeg faktisk en rigtig god oplevelse.

Jeg bor i disse dage på hotel i Valby og havde et ærinde i indre by ved 15 tiden, i det Istedgade er delvis spæret kom jeg ind af Søndre boulevard, og så tænkte jeg at en smut op af Skelbækgaden kunne være interessant, ikke fordi jeg har brugt den gade som jagtmark nogensinde før, men jeg synes altid det er lidt spændende og se, hvilke varer der er, har måske lidt kvindeligt shoppegen, bare kigge med ikke købe.

Når jeg skriver at jeg aldrig har brugt Skelbækgaden passer det ikke helt, har haft en oplevelse med en pige fra Finland, som jeg senere har set i gaden, den oplevelse var sådan ca. ok, hun sov ved mig om natten , fra 22 til næste morgen, men sexen var ikke noget specielt.

Ved 15 tiden er der stadigvæk lyst om først på gaden står en mørk pige, jeg kører meget langsomt forbi og hun vinker til mig, men grundet jeg havde et møde, gjorde jeg ikke andet end, at vinke pænt tilbage. Efter mødet var slut kørte jeg igen gennem gaden, hun var der stadigvæk, jeg parkerede bilen og gik over til hende, min hensigt var at få hendes telefonnummer for måske senere kontakt, hun talte svensk, men meget letforståeligt, havde bl.a. . en søster der boede på Frederiksberg.

Vi talte lidt om prisen, hun forlangte 1000 kr. for en time, jeg kunne ikke rigtig beslutte mig, have ikke gjort de rigtige forberedelser hjemmefra, som ryddet op på værelset, været i bad, fundet det præcise beløb frem osv. men hun tog teten og sagde 800kr for en time, jeg vil gerne have superfransk, grundet alderen har jeg lidt svært ved rigtig at fornemme det dejlige piger kan gøre ved dilleren når der er kondom på, jeg ved godt det måske er lidt farligt, men jeg håber ikke jeg dør af en kønssygdom, men jeg dør med en, så mange år har jeg nok heller ikke tilbage – lige et lille sidespring, jeg hørte nede ved købmanden forleden dag, hvor en mor var med sin datter på 15 år, manden var lige død og en anden mand spøger enken, hvad døde din mand egentligt af køre frue? Enken svarede, han døde af gonore. Da datten og moren kommer udenfor siger datteren, ”mor far døde da af diarre, hvor til moren svarede, ” vil du ikke hellere have en far der døde som et mandfolk i stedet for en skiderik ?

Nå spøg til side, jeg blev sgu lidt tændt så hun kom med i bilen til Valby, jeg kender ikke så godt det hotel jeg bor på, og fra andre hoteller ved jeg, at det kan være en smule problematisk, at få piger med ind, men tøsen her så normalt ud, men for en sikkerheds skyld fik hun min hotelnøgle og jeg bad hende have den i hånden ind, samtidigt hun ”talte” i sin mobil, - ingen problem.

Da jeg havde parkeret bilen og kom op på værelseset, stod hun bare der, havde smidt noget af tøjet, så så begyndte hun bare at kysse, sådan et bare mørke store læber – de kan bare kysse, jeg afbrød dog, for jeg skulle lige have dilleren og numsen vasket, jeg havde jo talt om superfransk, det blev ordnet i en fart, det er nemt og komme ind i alle krogene med en stiveret på J og jeg selv hader numsesved så det bagerste fik også en omgang.

Inde igen havde hun smidt alt tøjet, hun er ca. 165 cm. høj og normalt slank, et par bryster i størrelse B-C med små nipler, langt hår over i den rødlige farve sat pænt op i hestehale, så forsatte vi kysseriget igen, og for sulen hun kunne kysse, de mørke store læber de kan bare nogen ting.

Hun havde stået på gaden i X-antal timer så hun var efter min mening noget kold, vi lagde os derfor under dynes for rørte og kyssede hinanden igennem længere tid, hun foreslog selv, og hun ”skulle hilse” pænt på lillemand, hva’ siger man i den situation? J Yes, og der kunne hun bare, for simmeren også det var bare en rigtig god gang superfransk, det bedste gennem længere tid, der var øjenkontakt og flere gange spurgte hun om det var OK, jeg havde bare lyst til at skrige: holdkæft og forsæt med det du har gang i, det er kanon godt blow du giver- lige en andet sidespring her, jeg er blevet SF’er, Villy Søvndal, som ikke er så god til engelsk udtalte en dag, mens han var erhvervs minister: ” We need more Blowjobs in Denmark ” ha ha , jeg elsker under blowjob når tøsen kildere nosserne, det kunne hun også – af sig selv, nogen gange skal jeg bede pigen om det, men hun vidste godt hvad vi mænd gerne vil have, hun er 37 år, og jeg tror det er rigtig alder

Modsat mange andre piger, havde hun lidt hår på fissen, smag eller behag jeg er personligt ligeglad, og min pik er fuldstændigt ligeglad, hun fik den både forfra og bagfra, og hele tiden med en lille hånd på nosserne, - dejligt. Nu havde jeg købt en hel time, så der var plads til en lille pause, der fik jeg et par slurke øl. Jeg døjer lidt med rejsning, måske min alder, så jeg ville gerne afslutte med fransk igen, det startede vi på med mig stående, hun krøb ned på gulvet og jeg spurgte om ikke der var hårdt for hende, men hun sagde” så kan du bedre se mig i mens” bum sådan tøser så kan i lære det!

Men som den servicesboy jeg er, sluttede vi i sengen, behageligt for hende, men også for mig.

Efter vi var færdig kiggede hun på klokken og sagde: ” Det nåede vi fint, der er 5 min. tilbage” OKAY, den har jeg sgu’ aldrig hørt før. Utroligt så heldig man nogen gange kan være, det kunne ligeså godt havde været af Pommern til, jeg lærer aldrig, at spotte de gode oplevelser på forhånd, men jeg synes EG hjælper lidt på vej

G’aften til alle

Servicesboy

Skrevet

Ja, så er der alligevel guld i Skelbækgade, men jeg synes måske, du burde have taget hende med i badet  :wink:

Skrevet

Først, tak for en herlig historie Serviceboy!  Du har din egne helt speciel stil, og den er ret underholdende.

Man ja, jeg synes, at du var heldig!  Og meget tillidsfuld.  At give dine hotelnøgler til en pige, du lige havde samlet på på gaden, imens du parkerede bilen f.eks.!   Og ja jeg ville absolut også have sørget for, at hun kom i bad først.  Men de med nøgler og telefonen var et godt trick, helt sikkert.

At der er guld på gaden tvivler jeg ikke på. Men unægteligt også meget skidt.

Men bare du fik en god oplevelse ud af det, så var det fint nok.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.