Massage-testeren 159 Skrevet 27. November, 2014 Hej Nu havde jeg planer om at besøge "Kim" fra rødovre ... som skulle efter sigende være en 21 årigt koreaner i følge hendes annonce.http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=21281 Og ville sådan set så søge her inde lige på faldet rebet hvor aftalen er nemlig kl 19 Jeg ser så et par annoncer, hvor nogen siger det er fake billeder og nogen siger det har været en anden fra Valby, det jeg sådan set er mest interresseret er om billederne passer nu fordi de indlæg der var her jeg fandt var fra August nemlig. Så nogen der har besøgt hende for nylig ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotografen1978 49 Skrevet 27. November, 2014 Jeg vil mene at billederne er fake, men har ikke besøgt hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 27. November, 2014 Ja men læsste i et andet topic nemlig at nogen kunne kende tingene i baggrunden. må lige se hvad jeg kan gøre fordi jeg vil ikke bare brænde hende af,så enten tar jeg chancen og ser om det er være end billederne eller det er bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 27. November, 2014 99,9% de billeder IKKE er ægte Men, høre gerne hvis du oplever noget andet ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 27. November, 2014 Ja det er det jeg er i tvivl om jeg bor 10 minutter der fra og har lige været i bad osv , men jeg er sku i tvivl om jeg skal tage i sted eller ej ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HappyHippo 4624 Skrevet 27. November, 2014 billederne er fake men hun er en oplevelse værd hun er ikke helt slank økofransk for +200,- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 27. November, 2014 Okay den her er komisk har prøvet at få lidt kontakt med hende de sidste 20 minutter men har ikke svaret så hun havde muligvis en anden kunde, jeg gik jo ud fra hun var i rødovre som hun har været hele tiden og som rent faktisk stod i hendes annonce ihvertfald i morges og har hele tiden sagt jeg er ikke så langt fra rødovre station hvor hun opholder sig da det er samme sted hvor min yndligs "Bruna" som desværre er taget til Brasilien for good var så vidste jo præcis hvor det var. Så ingen feedback her - men nu har jeg en dialog kørende med hende og hun undskylder mange gange om hun ikke lige tænkte over det , haha så har jeg sagt så må hun kompensere for det og give mig et forsinket "black friday" i næste uge .. når hun er tilbage - gider satme ikke kører til hellerup nu så hellere bruge aften på atkigge på en ny en til i morgen, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Massage-testeren 159 Skrevet 27. November, 2014 billederne er fake men hun er en oplevelse værd hun er ikke helt slank økofransk for +200,- JA Men normalt er jeg ikke til asiater men de billeder dragede mig lidt, men måske skal jeg bare droppe det og finde en dansker igen nu alle brasilianere er taget hjem pga kulden i DK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg