Hop til indhold
Massage-testeren

Kim fra Rødovre - "hastesag"

Recommended Posts

Hej

Nu havde jeg planer om at besøge "Kim" fra rødovre ... som skulle efter sigende være en 21 årigt koreaner i følge hendes annonce.

http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=21281

Og ville sådan set så søge her inde lige på faldet rebet hvor aftalen er nemlig kl 19 

Jeg ser så et par annoncer, hvor nogen siger det er fake billeder og nogen siger det har været en anden fra Valby, det jeg sådan set er mest interresseret er om billederne passer nu fordi de indlæg der var her jeg fandt var fra August nemlig.

Så nogen der har besøgt hende for nylig ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja men læsste i et andet topic nemlig at nogen kunne kende tingene i baggrunden. må lige se hvad jeg kan gøre fordi jeg vil ikke bare brænde hende af,så enten tar jeg chancen og ser om det er være end billederne eller det er bedre 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay den her er komisk har prøvet at få lidt kontakt med hende de sidste 20 minutter men har ikke svaret så hun havde muligvis en anden kunde, jeg gik jo ud fra hun var i rødovre som hun har været hele tiden og som rent faktisk stod i hendes annonce ihvertfald i morges og har hele tiden sagt jeg er ikke så langt fra rødovre station hvor hun opholder sig da det er samme sted hvor min yndligs "Bruna" som desværre er taget til Brasilien for good var så vidste jo præcis hvor det var. 

Så ingen feedback her - men nu har jeg en dialog kørende med hende og hun undskylder mange gange om hun ikke lige tænkte over det , haha så har jeg sagt så må hun kompensere for det og give mig et forsinket "black friday" i næste uge .. når hun er tilbage - gider satme ikke kører til hellerup nu så hellere bruge aften på atkigge på en ny en til i morgen,

Del dette indlæg

Link til indlæg

billederne er fake

men hun er en oplevelse værd

hun er ikke helt slank

økofransk for +200,-

JA Men normalt er jeg ikke til asiater men de billeder dragede mig lidt, men måske skal jeg bare droppe det og finde en dansker igen nu alle brasilianere er taget hjem pga kulden i DK

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...