Hop til indhold

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=sarah23

Havde i et stykke tid planlagt at besøge adressen efter flere positive anmeldelser af "Anastasia" som efter sigende skulle have ægte billeder.

Kursen var derfor sat mod Herning, men undervejs kunne en uansvarlig søgning på telefonen afslører at der var en ny pige på adressen. Nu var jeg alligevel på vej, så selvom det var med andet mål end det oprindelige fortsatte jeg.

I min verden er adressen ganske diskret, så der var ingen tøven med at parkerer og stå ude foran at banke på.

Døren blev åbnet af en pige i starten af 30erne med LYSERØDT hår:D formentlig resultatet af en fejlslagen hårfarvning, men hun var pæn slank og lidt fræk fregnet i ansigtet. Det er IKKE hende på billederne, og ligner heller ikke - men ok.

Tog en Lux dansk og slap de 700 for 20 min. Rent håndklæde på sengen og så igang. Ingen forspil eller andet GFE, men det er jo fair nok når man er en fedterøv og ikke tog en rigtig cocktail.

Fik hurtigt et gummi og var hurtigt i stemning. Hun har en dejlig krop, dog med nogle udtømte bryster som hun ikke ville have ud af BH'en. Skidt med det,, for jeg skulle bare have et knald for MIN skyld.

Gentagelse fare...... tja, hvorfor ikke hvis jeg er i nærheden. Dog ikke noget jeg gider kører målrettet efter.

Mvh OTR

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://side6.dk/resultatside/?q=sarah23

Havde i et stykke tid planlagt at besøge adressen efter flere positive anmeldelser af "Anastasia" som efter sigende skulle have ægte billeder.

Kursen var derfor sat mod Herning, men undervejs kunne en uansvarlig søgning på telefonen afslører at der var en ny pige på adressen. Nu var jeg alligevel på vej, så selvom det var med andet mål end det oprindelige fortsatte jeg.

I min verden er adressen ganske diskret, så der var ingen tøven med at parkerer og stå ude foran at banke på.

Døren blev åbnet af en pige i starten af 30erne med LYSERØDT hår:D formentlig resultatet af en fejlslagen hårfarvning, men hun var pæn slank og lidt fræk fregnet i ansigtet. Det er IKKE hende på billederne, og ligner heller ikke - men ok.

Tog en Lux dansk og slap de 700 for 20 min. Rent håndklæde på sengen og så igang. Ingen forspil eller andet GFE, men det er jo fair nok når man er en fedterøv og ikke tog en rigtig cocktail.

Fik hurtigt et gummi og var hurtigt i stemning. Hun har en dejlig krop, dog med nogle udtømte bryster som hun ikke ville have ud af BH'en. Skidt med det,, for jeg skulle bare have et knald for MIN skyld.

Gentagelse fare...... tja, hvorfor ikke hvis jeg er i nærheden. Dog ikke noget jeg gider kører målrettet efter.

Mvh OTR

Hej OTR.

Nu er jeg blevet en fast kunde hos Anastasia.

Og jeg må sige, at jeg bliver en anelse sur når du skriver at billederne ikke er ægte. Anastasia en en sød lille blond pige med store dejlige bryster. Hende der er på adressen nu, er en anden pige og hendes billeder er også på annoncen. så tror du ikke at du har glemt at undersøge annoncen inden du er kørt hjemmefra !?

Anastasia er meget snak saglig. og jeg ved at de er nogle veninder der skiftes til at arbejde der. og det kan være fra den ene dag til den anden at de skifter. så hvis du vil ind og besøge en bestemt pige du har set annoncen på. så tjek annoncen igen den dag du vil besøge hende. for de kan godt have skiftet, så der er kommet en anden pige i mellem tiden.

kornblomstens kvarter i Herning altså annoncen ( sarah23 ) har altid haft et godt ry. netop fordi det altid er den pige der er på billederne som arbejder. De har aldrig snydt med deres billeder. Og det er en rigtig god ting for både os og dem. Alle der kommer der fast, vil også give mig ret i at det er, som et af de eneste steder, altid ægte billeder, Man ved 100% at hvis man ser billedet inden man tager hjemmefra, så er det også den pige på billedet der åbner døren. Stedet har lagt der i 2år. og Der har aldrig været fake billeder. Engang var der endda en meget tyk pige der, Men på trods af det, var det stadig hendes billeder der var på annoncen. for de ved udemærket at hvis billederne er fake bare en gang, så går det ud over deres arbejde.

- Så næste gang du vil besøge en, uanset hvor henne, så kig annoncen igen den dag du vil besøge. For som sagt. fra den ene dag til den anden, kan pigen være væk og en anden pige er der istedet. og det ville du også have set med Anastasia hvis du havde kigget hendes annonce den dag du ville besøge hende. istedet for at se billederne 2,3 dage før, og så tage derud.

Nu ved jeg tilfældigvis at Anastasia tog et andet sted hen d.26/11 om aftenen, for jeg var hos hende omkring kl.23 inden hun skulle afsted. Og næste dag da jeg kiggede på annoncen var der billeder af en anden pige, ( hende som du beskriver )

Mvh. Tom 

Del dette indlæg

Link til indlæg

hov. kan se du spørger om det samme flere steder. har svaret under den anden tråd.

Det er i en boligblok, og det er et fint diskret sted. Her d.9 kommer der en af mine ynglingspiger, som hedder Jessica, hun er en høj blond pige, som er utrolig varm, sød og sexet. så hvis du vil derud, så lad mig give dig et godt råd og vent til efter d.9. Hun er det vær ;)

Mvh. Tom

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er i en boligblok, og det er et fint diskret sted. Her d.9 kommer der en af mine ynglingspiger, som hedder Jessica, hun er en høj blond pige, som er utrolig varm, sød og sexet. så hvis du vil derud, så lad mig give dig et godt råd og vent til efter d.9. Hun er det vær ;)

Mvh. Tom

Det er ikke i en boligblok, men i nogle gule rækkehuse bagved, hvor man virkelig bliver udstillet.

Mht. at det skulle være ægte 100%  billeder - så har jeg netop afholdt mig fra at forsøge træffe nogen af pigerne der, mere end et par enkelte gange, fordi jeg kunne se at billederne også var brugt andre steder + at de umuligt alle kun kan være 23 år. Nogle af pigerne har også været opgivet til at være studerende fra England - og min bare  :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke i en boligblok, men i nogle gule rækkehuse bagved, hvor man virkelig bliver udstillet.

Mht. at det skulle være ægte 100%  billeder - så har jeg netop afholdt mig fra at forsøge træffe nogen af pigerne der, mere end et par enkelte gange, fordi jeg kunne se at billederne også var brugt andre steder + at de umuligt alle kun kan være 23 år. Nogle af pigerne har også været opgivet til at være studerende fra England - og min bare  :roll:

De er ikke 23år . Navnet Sarah23 er bare det navn annoncen hedder. Fordi hende der i sin tid oprettede annoncen hed sarah og var 23år. 

og nu deles de bare om den. Men anastasia har fortalt at de vil have lavet nyt annonce navn, netop fordi folk ikke forstår at det kun er et navn, så de vil lave det om til  f.eks,  herning pigerne, eller noget lign. 

Ja, undskyld, jeg mente også at det var de gule rækkehuse. men det er da i min verden stadig en slags boligblok. 

Jeg syntes tværtimod ikke at man er udsat, da naboerne næsten aldrig kommer ud, og de typer jeg har set derude, ligner ikke just almindelige mennesker, men mere alkoholikere og pollaker osv. og derud over, så kigger de ikke engang på en, de laver deres og jeg laver mit. De ved jo alle at der er en klinik der, og har intet problem med det. Første gang jeg skulle derud, kom jeg til at gå forkert, men naboen var så venlig at eskortere mig hen til den rigtige dør og var virkelig flink.  

Så jeg ved ikke med dig, men jeg syntes det er et fantastisk sted. Og Det er da en skam at du ikke tager derud, da de fleste af de piger der arbejder der er super flotte, søde og snak saglige.

Og ja billederne bliver nogle gange brugt andre steder, men det er da fordi de ikke kun arbejder det ene sted. Alle piger skifter sted engang imellem. og deraf kommer deres billeder også på en anden annonce, fordi det er der de arbejder i øjeblikket. 

Jeg forstår virkelig ikke hvad folks problem er med de navne på annoncer. Man kan da regne ud at det bare er et navn, at det bare er det annoncen hedder og ikke det pigen hedder. For hvis man lige gider at læser teksten, står der jo også pigens navn for neden. 

Mvh. Tom

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der 2. gange uden problemer. Stiller bilen på p-pladsen v/blokken

overfor, krydser gaden og går over og banker på. Jeg har aldrig set et øje, kun

hørt nogle fulde folk. Så jeg er ikke bange for at blive set (og jeg er fra Herning)

få km derfra.

Iøvrigt har billederne passet på de 2. piger som jeg har besøgt, samt navnet som

står nederst hvis man læser hele annoncen!!!

Sarah23 er bare en overskrift lige som eks. Vanessa23 i Viborg hvor de samme piger

optræder. Hende som er i Viborg nu, kommer til Gullestrup i næste uge og er som Tom

rigtigt skriver absolut en pige som er et besøg værd.

Redigeret af Sportysex

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der 2. gange uden problemer. Stiller bilen på p-pladsen v/blokken

overfor, krydser gaden og går over og banker på. Jeg har aldrig set et øje, kun

hørt nogle fulde folk. Så jeg er ikke bange for at blive set (og jeg er fra Herning)

få km derfra.

Iøvrigt har billederne passet på de 2. piger som jeg har besøgt, samt navnet som

står nederst hvis man læser hele annoncen!!!

Sarah23 er bare en overskrift lige som eks. Vanessa23 i Viborg hvor de samme piger

optræder. Hende som er i Viborg nu, kommer til Gullestrup i næste uge og er som Tom

rigtigt skriver absolut en pige som er et besøg værd.

Kunne ikke være mere enig. Jeg bor ikke selv i Herning, men i Bording, og har meget familie i Herning, så jeg er selvfølgelig også lidt påpasselig med at blive set. Men jeg er overhovedet ikke nervøs ved at komme i Gullestrup, da det jo er en form for "ghetto" Og de mennesker der bor derude, kommer stortset aldrig ud af deres lejligheder. Og hvis de gør, er de som sportysex skriver, fulde, eller udenlandske eller bare ligeglade. jeg har da set almindelige mennesker, men de smiler og er ganske rare. så jeg føler mig slet ikke udsat på nogen måde. Heller ikke når jeg kommer i Viborg, ved den annonce der hedder Vanessa23 ( som i øvrigt også bare er et navn på annoncen, ikke på pigen, som sportysex igen giver mig ret i. Så jeg syntes i alle sammen skulle tage at lytte til os, som faktisk kommer hos nogle af de piger der arbejder de steder. for pigerne er meget snak saglige, og fortæller gerne om hvorfor, hvordan og hvorledes. Anastasia har også fortalt mig at de piger der abejder der, alle sammen er veninder, og er venner med naboerne, og har vist også aftaler med at bliver der problemer, så hjælper naboerne. Jeg er også engang ankommet hvor den ene nabo var ved at hjælpe hende, fordi at vaskemaskinen ikke virkede og lækkede vand. Så for mig at se, er det et diskret og godt sted. Mine ynglingpiger er Anastasia og Jessica. Jessica er lige nu i Viborg, under annoncen Vanessa23, men kommer til Herning, under annoncen Sarah23 her d.9. Jeg har besøgt hende i Viborg da hun kom i starten af måneden, men jeg skal helt sikkert besøge hende igen når hun kommer til Herning. Hun er rent ud sagt en fantastisk kvinde.

Mvh. Tom 

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvem er på adressen nu? skifter de hver uge?

og sidste spørgsmål hende der er der fortiden. Er der billeder af hende nogen steder ?

Lige nu, er der en rødhåret på stedet. Hun er ikke en af mine ynglings, men hun er lækker nok. Hun er bare ikke så Snak saglig som nogle af det andre. 

Men d.9 kommer der, den dejlgste, frækkeste blondine. Hun har sagt at hun er der d.9 igen, og at jeg skulle skulde holde øje med annoncen. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...