M-Nielsen 81 Skrevet 30. November, 2014 Den bedste oplevelse for begge parter er hvis man respekter andres grænser, og selv om en GP kun tilbyder sikker sex kan hun jo godt være en god oplevelse alligevel, vi kan jo lave en lang liste over forskellige tingNogle tilbyder fransk unden andre ikkeNogle tilbyder kys andre ikkenogle tilbyder sm andre ikkenogle tilbyder græsk andre ikkeOg sådan kan jeg jo blive ved med at remse op, og man har jo altid en valg mulighed for at sige nej du tilbyder ikke lige det jeg efter spør og så gå igen.Hvad ville du som kunde sige til at komme ind til en GP som IKKE tilbyder græsk men det vil du ha ( du kan ikke selv li at få den bag i ) og så siger hun okay og finder den største dildo og siger så propper jeg også den her op i røven på dig !! ja så over skrider hun jo også noget du ikke kan li.Så om det er med eller uden så respekter hiandens grænser så bliver det best og der er ingen om det er GPér eller mænd der er beder eller være end andre for at de gør det med eller uden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 30. November, 2014 En god GP skal ikke synes det er ulækkert, men have et naturligt instinkt og lyst til at slikke gerne mange pikke in natura på en dag. Der findes også dårlige GP'er der slikker in natura som absolut ikke aner hvad der er op og ned på en pik. Et blowjob hvor der er mere hånd og tænder end mundhule, tunge og læber kan være nok så meget in natura som det vil, det er bare et dårligt blowjob og vil for mit vedkommende ikke resultere i klimax. Omvendt findes der gode GP'er der formår at "kompensere" for at der et tyndt lag gummi imellem. De formår at at bruge hænderne andre steder end på pikken, og bringer læber, tunge og mundhule ind i ligningen på en måde så nydelsen - ihvertfald for mit vedkommende - er den samme som uden gummi. Det er derfor, at man som kunde kun bør vælge de GPs der tilbyder super. De er pr. automatik så at sige krøbet op på et højere niveau på service skalaen. Vil det så sige at de GP'er der tilbyder samleje uden kondom ligger endnu højere på service skalaen? Jeg vi også lige tilføje at jeg nyder blowjobs med og uden kondom - når bare det er udført ordentlig! Ligeledes tænder det mig at slikke pigen in natura - hvis hun tillader dette -, og mærke hvordan hun også får noget ud af det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. November, 2014 Men så burde de i det mindste oplyse om risikoen. Jeg er aldrig blevet oplyst om risikoen. På alle andre områder i samfundet bliver der gjort meget ud af at oplyse om de forskellige risici, der er ved alkohol, rygning og sukkerindtagelse. Åhhhhh flet da næb. Vi taler om interaktion mellem VOKSNE mennesker. V voksnei kender alt til risici. Dette er Danmark ikke USA hvor der skal advares om alt for at fraskrive sig ansvar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. November, 2014 (edited) Åhhhhh flet da næb. Vi taler om interaktion mellem VOKSNE mennesker. V voksnei kender alt til risici. Dette er Danmark ikke USA hvor der skal advares om alt for at fraskrive sig ansvar. Jeg tror ikke du har forstået konteksten. Mit svar var en reaktion på den dobbeltmoral, som nogle GPer (jeg siger ikke det er alle) giver udtryk for, når de hævder at pik slikkeri uden gummi er usikker sex, men på den anden side ikke siger noget om at fisseslikkeri også kan udgøre en risiko. Og jeg har slikket fisse på en GP, men var ikke klar over, at der var en risiko. Redigeret 30. November, 2014 af titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. November, 2014 Jeg tror ikke du har forstået konteksten. Mit svar var en reaktion på den dobbeltmoral, som nogle GPer (jeg siger ikke det er alle) giver udtryk for, når de hævder at pik slikkeri uden gummi er usikker sex, men på den anden side ikke siger noget om at fisseslikkeri også kan udgøre en risiko. Og jeg har slikket fisse på en GP, men var ikke klar over, at der var en risiko. Du kræver pigerne oplyser dig om risikoen ved at slikke dem. Det er det jeg mener er ansvarsfraskrivelse. Selvfølgelig er du klar over der er en risiko. Hold nu helt op-2014 er vi i!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. November, 2014 (edited) Du kræver pigerne oplyser dig om risikoen ved at slikke dem. Det er det jeg mener er ansvarsfraskrivelse. Selvfølgelig er du klar over der er en risiko. Hold nu helt op-2014 er vi i!!! Der kan du have en pointe, men det ændrer ikke ved, at det er en legitim holdning at have. Redigeret 30. November, 2014 af titman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. November, 2014 De bedste debatter er hvor tonen er sober og man går efter bolden i stedet for personer. Personfnidder støjer kun og bidrager ikke på nogen måde til den gode debat. Helt enig, men en debat, hvor man kun udveksler politisk korrekte standpunkter og holdninger bliver sgu for kedelig. Der skal være grænser, men det har vi en lovgivning til at sætte rammerne for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. November, 2014 Der kan du have en pointe, men det ændrer ikke ved, at det er en legitim holdning at have. Jeg vil ikke fornærme dig, men det er ikke en ligitim holdning. Det giver ikke mening at tale om legitimitet i denne forbindelse. Der er tale om en virkelighedsfjern holdning, sorry men jeg kan ikke udtrykke det høfligere. Alle vi det dyrker sex, og er voksne, ved der er ricisi. Vi vælger blot vor egen risoko villighed, ud fra vores overbevisning om risikoen ved de forskellige handlinger. Du ved udmærket godt at sex med skiftende og ej monogame partnere er risikofyldte. Du er vel ikke teenager, vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. November, 2014 (edited) Jeg vil ikke fornærme dig, men det er ikke en ligitim holdning. Det giver ikke mening at tale om legitimitet i denne forbindelse. Der er tale om en virkelighedsfjern holdning, sorry men jeg kan ikke udtrykke det høfligere. Alle vi det dyrker sex, og er voksne, ved der er ricisi. Vi vælger blot vor egen risoko villighed, ud fra vores overbevisning om risikoen ved de forskellige handlinger. Du ved udmærket godt at sex med skiftende og ej monogame partnere er risikofyldte. Du er vel ikke teenager, vel? Okay så du bestemmer, hvad der er legitime holdninger? Come on, vi lever i et demokrati Redigeret 30. November, 2014 af titman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. November, 2014 Okay så du bestemmer, hvad der er legitime holdninger? Come on, vi lever i et demokrati Jamen så siger vi da det. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bangbros Skrevet 30. November, 2014 Helt enig, men en debat, hvor man kun udveksler politisk korrekte standpunkter og holdninger bliver sgu for kedelig. Der skal være grænser, men det har vi en lovgivning til at sætte rammerne for. Jeg forholder mig ikke til emnet som sådan. Det kan for min skyld være lige så politisk ukorrekt som det ønskes. Jeg taler udelukkende om sober tone og at afholde sig fra personfnidder. Ikke andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 30. November, 2014 Haha så har jeg vundet! - du er så forudsigelig Bukowsky Igår indgik jeg et væddemål med en anden bruger om at du ville forsøge at presse de sidste dråber ud af den provokations-citron. Hvorfor ikke bare lade pigerne sætte deres grænser selv uden at de straks skal beskyldes for "pik-forskrækkelse" hvis det ikke lige falder indenfor dine præferencer? Som tråden her viser er der også forskellige grænser blandt os brugere. Æv bæv bussemand hvor er du altså dygtig og tillykke med vædemålet! Jeg fandt bare denne oneliner særdeles morsom og den ramte jo også godt og grundigt. Ja den er provokerende, men var blot svar på tiltale. Når jeg skriver pikforskrækkelse er det naturligvist også lettere provokerende. Jeg er faktisk bedøvende ligeglad med hvad de enkelte tilbyder. Jeg hilser blot udviklingen velkommen thats all. Omkring bareback er dette dog en farlig udvikling. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 30. November, 2014 Der findes også dårlige GP'er der slikker in natura som absolut ikke aner hvad der er op og ned på en pik. Et blowjob hvor der er mere hånd og tænder end mundhule, tunge og læber kan være nok så meget in natura som det vil, det er bare et dårligt blowjob og vil for mit vedkommende ikke resultere i klimax. Omvendt findes der gode GP'er der formår at "kompensere" for at der et tyndt lag gummi imellem. De formår at at bruge hænderne andre steder end på pikken, og bringer læber, tunge og mundhule ind i ligningen på en måde så nydelsen - ihvertfald for mit vedkommende - er den samme som uden gummi. Vil det så sige at de GP'er der tilbyder samleje uden kondom ligger endnu højere på service skalaen? Jeg vi også lige tilføje at jeg nyder blowjobs med og uden kondom - når bare det er udført ordentlig! Ligeledes tænder det mig at slikke pigen in natura - hvis hun tillader dette -, og mærke hvordan hun også får noget ud af det. Ja selvfølgelig gør der det og gode som på trods af fraværet af super yder en fantastisk service. Ja bareback er et yderligere trin op på serviceskalaen, men også på risiko skalaen. Bareback er farligt, men i Tyskland inddæmmes den mange steder vha. såkaldte schnell tests. Disse er jo heller ikke en fuldkommen blanko check da inkurbationstider mv kan medføre falske resultater fra sådanne tests. Tja vi lever i en farlig verden! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 30. November, 2014 Okay så du bestemmer, hvad der er legitime holdninger? Come on, vi lever i et demokrati Jeg læser Aarhuselskers svar som at det ikke handler om legitimitet form ham, når holdningen efter hans mening er "virkelighedsfjerne". Lidt ligesom det også vil virke lidt fjollet at påberåbe sig legitimitet til holdningen om at man mener at alle har ret til en lottogevinst, fri sex med hvem de lyster og fede køkkener. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 30. November, 2014 Alle vi det dyrker sex, og er voksne, ved der er ricisi. Vi vælger blot vor egen risoko villighed, ud fra vores overbevisning om risikoen ved de forskellige handlinger. Du ved udmærket godt at sex med skiftende og ej monogame partnere er risikofyldte. Du er vel ikke teenager, vel? Nu skriver du godt nok "ud fra vores overbevisning om risikoen", men er det ikke lidt tankevækkende, hvor ofte der oprettes nye tråde om dette udødelige emne, hvor folk skriver alt muligt som de tror er rigtigt, selvom det er skrupforkert? Og burde den eftertanke ikke føre til genovervejelse af, om folk egentlig selv er klar over hvor risikovillige de er i praksis? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gandalf 68 Skrevet 30. November, 2014 Du er vel nok en sprogligt set nyskabende finurlighed, Gandalf. Hatten af. Det gængse udtryk er ellers at "spise karameller med papir på" eller "soppe med støvler på". Men med din tilladelse vil jeg da bruge Fink Floyd fremover. Brug hvad du vil, Boring X....men det mister jo lidt værdi, når du ikke kan stave til Pink Floyd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. November, 2014 Nu skriver du godt nok "ud fra vores overbevisning om risikoen", men er det ikke lidt tankevækkende, hvor ofte der oprettes nye tråde om dette udødelige emne, hvor folk skriver alt muligt som de tror er rigtigt, selvom det er skrupforkert? Og burde den eftertanke ikke føre til genovervejelse af, om folk egentlig selv er klar over hvor risikovillige de er i praksis? Tja, tjoo. Man agerer vel altid ud fra den viden man har. Derved er der nogen der tager nogen chancer, fordi de er dårligt oplyste.Der er også nogen, de fleste tror jeg, der vælger risiko niveau, ud fra en veloplyst baggrund Deri har du ret. Det jeg oponerer imod, er Titmans advokeren for at pigerne , inden han går igang med elskoven, skal oplyse ham om de forskellige risici ved den handling han påtænker at udføre. Jeg kom til at tænke amerikanske tilstande, med advarsler om at tørre hund i microbølgeovn osv. Alle ved at der er en risiko ved at have ubeskyttet sex med en ukendt partner, uanset hvori sexen består. Jeg bliver bare så ærgerlig over at være vidne til den ansvarsfraskrivelse, som Titman lægger op til. Man kan jo også frit købe en splatterpistol. Lader man den og sætter den helt tæt på øjet og trykker af, så er der store ulykker, men burde sælger have advaret køber mod den handling? Det er der jeg vil hen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9571 Skrevet 30. November, 2014 Og bemærk venligst endnu engang en oneliner, nemlig pikforskrækket!!! Disse provokerende oneliners er nødvendige for at ændre på tingenes forhold. Mit sigte er, at få danske GP med på super vognen i første omgang! Mange er med, men vi skal have flere med!! Kære BR Den bondefanger der har solgt dig et kursus i manipulativ kommunikation må selvfølgelig have kunnet noget i den metier, men alligevel synes jeg nu du skal kræve pengene tilbage. For du omvender ingen på den måde. Tværtimod vil dine "modstandere" befæste deres positioner og føle sig bekræftet. Jeg mistænker derfor også at du snarere skriver for at underholde dig selv og os andre. Og personligt kan jeg da godt blive underholdt. Men lad være med at fornærme min intelligens. Personligt har jeg det sådan at jeg viser tillid ved at stikke min pik i munden på en fremmed. Og så bliver jeg glad når tilliden gengældes ved at jeg ikke først skal pakke den ind. Det føles på alle måder så meget bedre. Mellem dine mange linjer læser jeg noget tilsvarende. Det kan bare være svært at se for skæret fra advarselsslamperne. ☺ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. November, 2014 Den er vel ikke længere end en GP selv vælger hvad hun tilbyder, ligeså vel som kunden selv vælger en GP der tilbyder hvad han vil have? Hvis en køber fortæller sælgeren vedkommen har det forkerte i butikken, er køberen nok gået forkert? What he said! Kan ikke siges bedre, kortere eller mere klart! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. November, 2014 Kære Bukowski Fortsæt endelig dine provokerende skriverier! Det er meget underholdende og du har formået at få sat gang i en livlig debat herinde. Folk, der mener du fornærmer deres intelligens har ikke forstået dig. Som jeg ser det, er du en meget stor TÆNKER og Debattør og du fortjener om nogen den dybeste RESPEKT! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 30. November, 2014 (edited) Jeg mistænker derfor også at du snarere skriver for at underholde dig selv og os andre. Og personligt kan jeg da godt blive underholdt. Men lad være med at fornærme min intelligens. Tjah det er sgu synd for dig, hvis du føler at Din intelligens bliver fornærmet, men nu er det jo ligesom ikke dig, der skal bestemme, hvad der er intelligent eller ikke intelligent. Redigeret 30. November, 2014 af titman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 1. December, 2014 Kære BR Den bondefanger der har solgt dig et kursus i manipulativ kommunikation må selvfølgelig have kunnet noget i den metier, men alligevel synes jeg nu du skal kræve pengene tilbage. For du omvender ingen på den måde. Tværtimod vil dine "modstandere" befæste deres positioner og føle sig bekræftet. Jeg mistænker derfor også at du snarere skriver for at underholde dig selv og os andre. Og personligt kan jeg da godt blive underholdt. Men lad være med at fornærme min intelligens. Personligt har jeg det sådan at jeg viser tillid ved at stikke min pik i munden på en fremmed. Og så bliver jeg glad når tilliden gengældes ved at jeg ikke først skal pakke den ind. Det føles på alle måder så meget bedre. Mellem dine mange linjer læser jeg noget tilsvarende. Det kan bare være svært at se for skæret fra advarselsslamperne. ☺ Jamen så god fornøjelse med det! Udviklingen er dog allerede i gang og står ikke til at ændre! Og pas nu på, at kondomet ikke sprænger! Bedst af alt er det faktisk helt at holde sig på måtten og blive indenfor under dynen. Så skulle man vel være rimelig sikker! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. December, 2014 Jamen så god fornøjelse med det! Udviklingen er dog allerede i gang og står ikke til at ændre! Og pas nu på, at kondomet ikke sprænger! Bedst af alt er det faktisk helt at holde sig på måtten og blive indenfor under dynen. Så skulle man vel være rimelig sikker! Holde på hvis måtte? Pigens De der kondomer du taler om sprænger. Er det krudt eller ligefrem dynamit Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 1. December, 2014 Jeg sidder og får en fornemmelse af, at der i denne tråd er nogle deltagere, der er så forskrækkede over livet, at de også tørrer røven, før de skider. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Agent 007 415 Skrevet 1. December, 2014 Jeg sidder og får en fornemmelse af, at der i denne tråd er nogle deltagere, der er så forskrækkede over livet, at de også tørrer røven, før de skider. Jeg tror slet ikke de tør skide! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg