Hop til indhold
Massage-testeren

Ubeskyttet sex på annoncer er blevet trendy har du prøvet det ?

Recommended Posts

Gæst

Når det er sagt så ville jeg ALDRIG kunne have samleje med en GP eller en ikke fast partner uden kondom.

Helt enig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Underligt at hører en slave have en mening, det må være en der ikke tilhører en domina og kender sin plads!

Jeg mener jo helt bestemt at slaver hører til i hjørnet og kun svarer når de bliver tiltalt!  Randers Off you go!

I tilfælde af vi ønsker din mening, så vil du blive spurgt om den, ellers passer du bare dit hjørne i stilhed til andet bliver dig tilsagt Forstået? ! !

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

Louie jeg må desværre modsige dig der, og det er så fordi jeg har nemlig en ven ( ja det er altid en ven, men det er sandt i dette tilfælde ) - Og det var blandt andet derfor jeg faktisk startede det emne for at hører omkring det med ubskyttet sex om nogen rent faktisk betaler for det.

Anyway, min ven, havde for snart 2 år siden besøgt en spansk talende massage pige, hun skulle vidst være fra spanien, hun var lidt mørk i huden, og var på en klinik i Valby mener jeg han sagde, han havde sex med hende her, og mens de havde sex, så sprang kondommet og det er max 1 minut fordi han havde fået 15 minutter og havde fået 10 minutters opvarmning med lidt forspil og lidt sutten osv fortalte han, han fik så gummiet på ,og tog den ind,og han sagde efter lidt få ryk kunne han mærke det føltes meget bedre, som en mere naturlig følelse som der gør forskellen på sexen er med eller uden gummi og egentlig kunne han ikke føle kondommet om sin lillemand

Han valgte at stoppe og så kondommet var sprunget, og sagde til pigen det var sprunget, og eneste hun sagde "its okay, i can not get pregnant" så stoppede han jo han var jo helt klart ikke interresseret i at forsætte uden et kondom og blev egentlig lidt bange allerede der fortalte han mig.

Manden havde været helt ude af den , han kom op til mig hvor jeg ikke havde snakket med ham dagene op til han havde besøgt hende og ca en uge frem , og begyndte at snakke om det, fordi han vidste jeg også selv gik til GP og der kom vi frem til efter lidt søgen på nettet at der var vidt forskellige holdninger omkring hvordan og hvorledes osv - fordti et sted stod der en ting, selv på HiV linen eller havde den hedder tjekkede vi på hvad der kunne forsage det osv. og vi blev enige om han skulle lade sig teste

Men han havde så haft det i tankerne faktisk i 3 uger, og tænkte han sku nok hellere måtte lade sig teste, og sjovt nok de 10 sekunder uden gummi havde givet ham HIV smitte, og vi ville faktisk se om vi kunne finde hende igen, men da han er ordblind, så kunne han ikke huske navnet på hende så vi kiggede en masse annoncer igennem og fandt nogen der lignede hende, og vi kørte endda ud på den klinik hvor det vr sket, men de sagde hun vr på en anden klinik de vidste ikke hvilken , og iøvrigt hvad skulle vi bruge hende til ..så forklarede vi det så til personen der havde været "telefondame" hun var faktisk meget underlig over det og sagde om han var sikker på det var hende han var smittet af og det var han fordi han havde ikke haft sex med nogen i 6 måneder og diagnosen han fik var helt ny altså det havde ikke rigtigt muteret sig så derfor vidste han det ikke vr fr hans ekskæreste som var den sidste hn vr sammen med inden.

Så det KAN smitte ved at dyrke sex selv i 10 sekunder, det kunne være hun havde rifter i missen, som nok er sandsyndligt d mange af de piger jo som regel arbejder 24/7 jo og derfor måske egentlig er helt "slidt" og er 10 eskunder "hæmnngslyst igennem" så er det skidt for den person der synes det er lang tid :D

Uhyggelig historie - undskyld at jeg ikke har kommenteret den før, jeg har været på arbejde hele dagen, og det er svært at følge med på en iPhone midt i det hele.

Jeg har godt læst, at danskere typisk smittes med hiv af afrikanere, thai'er og piger fra de spansktalende lande. Men når det tilsyneladende sker her i landet, skyldes det måske, at vi ikke har et reguleret system, som i de tyske FKK-klubber, hvor man typisk tester alle piger en gang om måneden for ALT.

Når man går på en tysk FKK-klub, kan man med ro i sindet tungekysse, få superfransk og slikke misser i dusinvis - uden at få kønssygdomme.

Hvis man gjorde det samme med damer i Danmark, ville man formentlig komme temmelig galt afsted. For her er der ingen systematisk lægekontrol, og de piger, der er udelukket fra at arbejde på FKK-klubber i de tysktalende lande p.gr.a. kønssygdomme, søger naturligt nok til Skandinavien, hvor de kan arbejde og tjene kassen, uanset om de f.eks. er hiv-smittede.

Så hvis man vil føle sig på den sikre side, må man holde sig til de velregulerede steder i Tyskland, Østrig og Schweiz - og droppe pigerne i Danmark.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det kommer bestemt an på hvem det er. Det er sjældent det sker ved GP'er. På den anden side hiver jeg også af og til en pige med hjem fra nattelivet, hvor det glipper med kondomet. Jeg sidestiller det lidt om end en GP nok har et par fyre mere igennem i døgnet end en random pige fra nattelivet. Af samme årsag bliver jeg regelmæssigt testet. 7-9-13 har der ikke været noget endnu. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Underligt at hører en slave have en mening, det må være en der ikke tilhører en domina og kender sin plads!

Jeg mener jo helt bestemt at slaver hører til i hjørnet og kun svarer når de bliver tiltalt! Randers Off you go!

I tilfælde af vi ønsker din mening, så vil du blive spurgt om den, ellers passer du bare dit hjørne i stilhed til andet bliver dig tilsagt Forstået? ! !

Nu er jeg PT ikke i fast slaveforhold og derfor har jeg lov at have og sige min mening :) og det R jeg så i den udstrækning at de en er der debatteres er nogent jeg rett faktisk har en mening og holdning og lige netop sikker sex har jeg en klar holdning til :) og så nok om LC og at slaver ikke har mening.

Når jeg ser tilbage på de år jeg har været sexuelt aktivt og besøgt GP syntes jeg at holdningen blandt GP har ændret sig fra at alt var med kondom ril at først kunne kan tilkøbe blow med kun kondom på toppen til at nu ser nogle det som naturligt at pigen incl i normal prisen skal gørre det helt uden og helst tage ladningen i munden og vil hun sluge er det bare fedt. Om de unge piger er mere risikovillige end de ældre ved jeg ikke, det må de unge piger herinde jo svare på.

Min personlige overbevisning er at for 20 år siden var markedet præget at mange danske piger og få udenlandske piger og konkurrencen var måske ikke så hård som den er i dag. Os mænd kan jo også mærke finanskrisen og bruger ikke de samme penge på piger som før, derfor finder nogle af pigerne på at lave tingene mere indbydende ved at tilbyde ting uden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu er jeg PT ikke i fast slaveforhold og derfor har jeg lov at have og sige min mening :) og det R jeg så i den udstrækning at de en er der debatteres er nogent jeg rett faktisk har en mening og holdning og lige netop sikker sex har jeg en klar holdning til :) og så nok om LC og at slaver ikke har mening.

Når jeg ser tilbage på de år jeg har været sexuelt aktivt og besøgt GP syntes jeg at holdningen blandt GP har ændret sig fra at alt var med kondom ril at først kunne kan tilkøbe blow med kun kondom på toppen til at nu ser nogle det som naturligt at pigen incl i normal prisen skal gørre det helt uden og helst tage ladningen i munden og vil hun sluge er det bare fedt. Om de unge piger er mere risikovillige end de ældre ved jeg ikke, det må de unge piger herinde jo svare på.

Min personlige overbevisning er at for 20 år siden var markedet præget at mange danske piger og få udenlandske piger og konkurrencen var måske ikke så hård som den er i dag. Os mænd kan jo også mærke finanskrisen og bruger ikke de samme penge på piger som før, derfor finder nogle af pigerne på at lave tingene mere indbydende ved at tilbyde ting uden.

Selvfølgelig må du have en mening.

Jeg er enig med dig, så langt at finanskrisen har været medvirkende til at presse piger til at tilbyde ting uden, som fx. superfransk. Det gælder dog mest de nye piger i branchen, da erfarne piger som ND og LC, der måske har været 10 til 15 år (det er bare et skøn) i branchen, er upåvirkelige på det punkt, og fred være med det. Nu er jeg heldigvis sådan indrettet, at jeg går efter ungt kød, for hvor fedt er det lige at være pik nr. 5879, der penetrere et hul  :P  

Der hvor jeg håber at konkurrencen og finanskrisen virkelig kan have en indvirkning er på prisen.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Pik nummer 5879... Det synes jeg var en tarvelig og ubehøvlet bemærkning. Der sker vel ikke noget ved at føre en sober debat- og være enige om at være uenige...?

Fakta er jo ,at om du er nummer 60 med spærm fra andre i mund og mis, eller om du er nummer 5879 uden, så knalder vi for penge og du køber det...

Om vi har gjort det i 1 år eller 15 ændre ikke ved egne grænser og ved dine lyster. Om du mener at du kan sammenligne skæbne ( at gå ud af døren og blive kørt over- det uforudsigelige ) med ting man er herre over, er jo op til hver enkelt, men at blive ubehagelig personligt og for personlig, ER vi herre over og høre ( hvis du spørger mig) kun til der hvor der er følelser i klemme.. Så hvor føler du dig personlig ramt???

Må du have en rar weekend . Mvh Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er ikke spor tarveligt. Det er typisk at i ikke kan lide sarkasme, når det bliver brugt mod jer,men når i bruger det mod os så er det helt iorden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er ikke spor tarveligt. Det er typisk at i ikke kan lide sarkasme, når det bliver brugt mod jer,men når i bruger det mod os så er det helt iorden.

Ej vel... Nu ikke det umandige offer halløj søde.. Det var vist at pålægge os noget du selv har indeni og undervudere os.... Har det skam fint og godt med både humor og sarkasme, men det var vist ikke helt det du mente... Husk det ikke altid de smileys kan dække alt... Når men fyr løs og gerne med masser af humor smil.

Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er enig med dig, så langt at finanskrisen har været medvirkende til at presse piger til at tilbyde ting uden, som fx. superfransk. Det gælder dog mest de nye piger i branchen, da erfarne piger som ND og LC, der måske har været 10 til 15 år (det er bare et skøn) i branchen, er upåvirkelige på det punkt, og fred være med det. Nu er jeg heldigvis sådan indrettet, at jeg går efter ungt kød, for hvor fedt er det lige at være pik nr. 5879, der penetrere et hul  :P  

Der hvor jeg håber at konkurrencen og finanskrisen virkelig kan have en indvirkning er på prisen.. 

Titty...som du selv skrev, noget om du ville ikke sidde på plejehjemmet og ikke have oplevet, at have prøvet dit eller dat...og du skal jo ikke gå nysggerig i graven vel?

Har du i dag været ude og lege på motorvejen med lukket øjne?

Og hvor mange huller har din pik i dit liv besteget?

Hvor mange pikke har tømt deres sæd ud i din mund?

Hvor tit er du blevet røvpulet? (den med skattevæsnet tæller ikke med ) ;D ;D :D

Lad os nu få nogle frisk tal på bordet, nu har du jo kommet med tal nummer 5879 til mig (tror du glemmer at det der med penetrering, er det jeg laver mindst af, men bliv du bare i din tro :D :D :D )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er oprigtig ked af, hvis du og andre føler sig trådt over foden... 

Og søde Line, hvis jeg skulle tage hensyn til og moderere mit sprog og mine holdninger efter, hvad du synes der er tilladeligt at sige eller ikke sige, så kunne jeg slet ikke udtrykke min holdninger. 

Jeg forstår godt jeres behov for at styre debatten, fordi I bryder jeg faktisk ikke om at der er nogle piger, der tilbyder denne ydelse. Når jeg skrev: "Pik nr. 5879", så var det ikke for at være tarvelig, men for at give igen efter at J tidligere i denne tråd havde angrebet Bukowski. Jeg opfatter nemlig J's angreb som decideret perfidt og tarveligt, men sådan er vi jo så forskellige. Ord bliver tolket forskelligt alt efter, hvem der læser dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Titty...som du selv skrev, noget om du ville ikke sidde på plejehjemmet og ikke have oplevet, at have prøvet dit eller dat...og du skal jo ikke gå nysggerig i graven vel?

Har du i dag været ude og lege på motorvejen med lukket øjne?

Og hvor mange huller har din pik i dit liv besteget?

Hvor mange pikke har tømt deres sæd ud i din mund?

Hvor tit er du blevet røvpulet? (den med skattevæsnet tæller ikke med ) ;D ;D :D

Lad os nu få nogle frisk tal på bordet, nu har du jo kommet med tal nummer 5879 til mig (tror du glemmer at det der med penetrering, er det jeg laver mindst af, men bliv du bare i din tro :D :D :D )

Jeg har ikke udtalt mig om hvormange, der har penetreret dig eller ND. Det kunne jeg aldrig drømme om for det ved jeg selvfølgelig ikke noget om. Når jeg brugte tallet var det mere for at fastslå den pointe at ungt kød efter min mening er bedre. Med ungt kød mener jeg nye piger i branchen, fordi de ikke er så "hjernevasket", som de mere erfarne piger i branchen, som afviser at slikke uden gummi. 

Redigeret af titman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Med ungt kød mener jeg nye piger i branchen, fordi de ikke er så "hjernevasket", som de mere erfarne piger i branchen, som afviser at slikke uden gummi.

Hvorfor kalder du mig hjernevasket, bare fordi jeg ikke vil sutte uden? Hjernevasket af hvem? Af hvad?

Da jeg var helt ny og uerfaren, ville jeg heller ikke sutte uden. Var jeg så hjernevasket allerede inden jeg startede?

Jeg peger ikke fingre af dig, fordi du tager den risiko. Så nu spørger jeg for sidste gang, om du ikke godt vil undlade at pege fingre af mig og finde på alskens gode ting at betegne mig som, bare fordi jeg ikke vil sutte uden?! Er det fordi du ikke kan forstå, hvorfor jeg ikke har lyst, eller vil du bare ikke forstå det? Eller leger du bare troll igen? For så er det her svar jo egentlig ligegyldigt, da du så kun skriver de provokerende ting, for at få andre til at reagere...

Jeg kaster i hvert fald, uanset hvad, håndklædet i ringen nu, da denne debat begynder at komme ned på et ærgerligt lavt niveau.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvorfor kalder du mig hjernevasket, bare fordi jeg ikke vil sutte uden? Hjernevasket af hvem? Af hvad?

Da jeg var helt ny og uerfaren, ville jeg heller ikke sutte uden. Var jeg så hjernevasket allerede inden jeg startede?

Jeg peger ikke fingre af dig, fordi du tager den risiko. Så nu spørger jeg for sidste gang, om du ikke godt vil undlade at pege fingre af mig og finde på alskens gode ting at betegne mig som, bare fordi jeg ikke vil sutte uden?! Er det fordi du ikke kan forstå, hvorfor jeg ikke har lyst, eller vil du bare ikke forstå det? Eller leger du bare troll igen? For så er det her svar jo egentlig ligegyldigt, da du så kun skriver de provokerende ting, for at få andre til at reagere...

Jeg kaster i hvert fald, uanset hvad, håndklædet i ringen nu, da denne debat begynder at komme ned på et ærgerligt lavt niveau.

Jeg er ganske sikker på at der sidder andre bag skærmen derude, som forstår hvad jeg mener og kan godt leve med at du ikke gider at debattere med mig. Jeg har stærke holdninger på det her punkt og det gør mig oprigtig ked af det at, når jeg og Bukowski bliver svinet til bare fordi vi siger det som mange mænd tænker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

.... Med ungt kød mener jeg nye piger i branchen, fordi de ikke er så "hjernevasket", som de mere erfarne piger i branchen, som afviser at slikke uden gummi. 

Hvor har du egentlig fra, at de nye piger sutter uden gummi, mens de erfarne sutter med?

Nu er det jo ikke alle nye piger, der begynder i branchen som 19-årige. Hvad ville du, efter din egen definition ovenfor, betegne en pige midt i 30'erne, der begynder som glædespige?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Titman, så man er hjernevasket, hvis man passer på sig selv og dem man dyrker sex med?

Hvad med din kone/kæreste og tidligere kærester - har de også været hjernevaskede, hvis de ikke har haft lyst til det samme som dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bangbros

... bare fordi vi siger det som mange mænd tænker. 

Mange mænd? Var det ikke bedre at lade de mænd tale for sig selv, end at være deres bannerfører uden at vide om der er nogen at være bannerfører for? Jeg er i hvert fald ærgelig over at få skubbet jeres holdninger i skoene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har stærke holdninger på det her punkt

Vi har alle sammen stærke holdninger på mange forskellige punkter - og det har vi vel osse alle sammen lov til?

Så når pigerne udtrykker deres holdninger, kan de vel være lige så stærke som dine og alle vi andres - og de kan vel have lige så megen ret til at udtrykke deres stærke holdninger som alle mulige andre har ret til det samme.

Jeg forstår imidlertid skam udmærket, hvad du mener. Men nu er vi jo herinde mestendels i en købs/salgssituation - og vi må nu engang finde os i, at ,vi kan købe, er det, der bliver udbudt.

Og det kan (forhåbentlig) ikke lade sig gøre bare ved at skrive herinde at påvirke udbyderne med hensyn til, hvad de vil udbyde - det styrer de (osse forhåbentligt) helt selv.

Til gengæld kan du (og andre) jo så bare være glad/e for, at det, du efterspørger, osse bliver udbudt nogle steder uden at hamre mem oven i hovedet, som ikke tilbyder det. :-P

Eller sådan noget lignende...

S

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg giver op.. Jeg må erkende at man ikke bliver populær af at forsvare et kontroversielt synspunkt. 

Jeg blev virkelig "pissed off" på grund af J og ND's latterliggørelse af Bukowski. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Vi har alle sammen stærke holdninger på mange forskellige punkter - og det har vi vel osse alle sammen lov til?

Så når pigerne udtrykker deres holdninger, kan de vel være lige så stærke som dine og alle vi andres - og de kan vel have lige så megen ret til at udtrykke deres stærke holdninger som alle mulige andre har ret til det samme.

Jeg forstår imidlertid skam udmærket, hvad du mener. Men nu er vi jo herinde mestendels i en købs/salgssituation - og vi må nu engang finde os i, at ,vi kan købe, er det, der bliver udbudt.

Og det kan (forhåbentlig) ikke lade sig gøre bare ved at skrive herinde at påvirke udbyderne med hensyn til, hvad de vil udbyde - det styrer de (osse forhåbentligt) helt selv.

Til gengæld kan du (og andre) jo så bare være glad/e for, at det, du efterspørger, osse bliver udbudt nogle steder uden at hamre mem oven i hovedet, som ikke tilbyder det. :-P

Eller sådan noget lignende...

S

Jeg har altså ikke "hamret nogen oveni hovedet." Jeg har udtalt mig generelt om min holdning til det her, men det har aldrig været min mening at banke nogen i hovedet med noget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er enig med dig, så langt at finanskrisen har været medvirkende til at presse piger til at tilbyde ting uden, som fx. superfransk. Det gælder dog mest de nye piger i branchen, da erfarne piger som ND og LC, der måske har været 10 til 15 år (det er bare et skøn) i branchen, er upåvirkelige på det punkt, og fred være med det. Nu er jeg heldigvis sådan indrettet, at jeg går efter ungt kød, for hvor fedt er det lige at være pik nr. 5879, der penetrere et hul :P

Om jeg så var nr 1000000 vil jeg 1000 gange hellere være sammen med en GP der ved hvad hun vil og ikke mindst ikke vil, og er det kun at tilbyde sikker sex så er det fint med mig. Jeg viste at det var det der blev tilbudt da jeg lavede aftalen.

Prisen har og vil aldrig længere betyde noget for mit valg af GP da jeg nu efter 20 år som fast kunde hos ja over 100 piger kommet frem til at pris og kvalitet i 85-90 % af tilfældene hænger meget godt sammen. Så uanset om konkurrencen og finanskrise ændre på priserne ændre det ikke i mit valg af piger eller deres ydelser.

Jeg har som slave flere gange deltaget i slavesammenføringer som pasiv og her har mit krav også altid været sikker sex også ved oralsex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Om jeg så var nr 1000000 vil jeg 1000 gange hellere være sammen med en GP der ved hvad hun vil og ikke mindst ikke vil, og er det kun at tilbyde sikker sex så er det fint med mig. Jeg viste at det var det der blev tilbudt da jeg lavede aftalen.

Prisen har og vil aldrig længere betyde noget for mit valg af GP da jeg nu efter 20 år som fast kunde hos ja over 100 piger kommet frem til at pris og kvalitet i 85-90 % af tilfældene hænger meget godt sammen. Så uanset om konkurrencen og finanskrise ændre på priserne ændre det ikke i mit valg af piger eller deres ydelser.

Jeg har som slave flere gange deltaget i slavesammenføringer som pasiv og her har mit krav også altid været sikker sex også ved oralsex.

Tak for dit svar og dyb respekt for din holdning. 

Lad os håbe at debatten nu kan komme tilbage på sporet istedet for at drukne i den vanlige mudderkastning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Titman, så man er hjernevasket, hvis man passer på sig selv og dem man dyrker sex med?

Hvad med din kone/kæreste og tidligere kærester - har de også været hjernevaskede, hvis de ikke har haft lyst til det samme som dig?

Nej selvfølgelig ikke. 

Jeg har ikke en kone eller kæreste og har heller aldrig haft det, men hvis jeg havde, så var de selvfølgelig ikke hjernevaskede bare fordi de ikke havde lyst til det samme som mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg går ind for det sikre og mener at de piger, der kun tilbyder det, er de kloge, der ikke vil udsætte andre for noget (snavs)

Dem der tilbyder det uden, må jo være piger der er ligeglade med sig selv eller bliver presset til det

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...