Lady Cherie 5801 Skrevet 28. November, 2014 Hey Tror jeg sådan set har kastet mig i ind i den her slags debat en 2-300 hundrede gange, så hvorfor ikke en gang mere Jamen jeg vil da give ham der Bukovski-et-eller andet og Titmand, Fuldstændig ret i det de skriver! Hvis det var i Privatsammenhæng, det er frækt, kinky og hvad har vi haft, ingen tvivl om det! Men (ja ja, der kom det store men, vi er jo ikke private, vi skriver ikke engang under vores eget navn, vi er annonyme) Der er flere streger, hvor piger snyder drenge, eller omvendt, streger om stalking....streger om dit eller dat, altså kan tilliden ligge på et lille sted, Er tilliden pludselig, når vi kommer til kønssygdomme, eller andet, ændret sig til noget nyt? Ændret sig til, at man trods man er dybt liderlig, til man er blevet blind for fornuft? eller tager man bare liiiige Chancen? Måske tager man liiiiiige chancen, en gang.....(ung, kåd, udødelig)men flere gange daglig? (total nød, afpresning, andet?) Behøver man tage flere chancer end nødvendigt? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Da jeg købte min bil, var den med airbak, forstærket, dit og dat og alskens sikkerheds udstyr og den kunne kører mindst (her overdriver jeg måske lidt) 450 km i timen, og så har jeg et falck-abbodement og kan selv skifte et dæk. Så den der bil kan fragte mig frem og tilbage, helt sikkert, mellem de andre trafikanter og jeg er en rasende god bilist! :D Men jeg kunne også købe et par rulleskøjter og bevæge mig ned på motorvejen, og holde mig for øjnene for det er da godt nok mere spændene end at sidde i en lukket kasse...... (I tilfælde af man mangler lidt spænding,...(her regner jeg med du er i bil, så bare ud og start den gamle Ford Fiesta)... kan man jo altid, når der ikke er så mange på motorvejen,(man kan jo nøjes med man lave spænding for sig selv) kører max, slippe rattet, lukke øjnene, og tælle til 20 eller mere (alt efter hvor spændene det skal være) Øvelsen er lidt som at gøre det uden gummi, des mere trafik, des mere stiger spændingen, Des oftere man gør det, til sidst er der næsten noget Kinky over det! Go for it 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mia Z 109 Skrevet 28. November, 2014 Jeg mener det samme som Jasmin (.....fnis) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. November, 2014 (edited) Alternativ kunne det handle om at de slet og ret var bange for, at det kunne skade deres forretning på sigt, hvis de tilbød denne ydelse pga. klager fra danske mænd, som mente, at de var blevet inficeret med en eller anden kønssygdom. Det er vel også et validt argument, som vel i grunden ikke udelukker de andre ting, du anfører. Eller supplerer dem. Det er nok de færreste - undskyld mit billedsprog her - der vil købe kød i en butik, som Levnedsmiddelkontrollen har givet alvorlige anmærkninger? Redigeret 28. November, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. November, 2014 Puha - her har jeg lige været på dame besøg fordi den aftale i går jeg gik i stykker og tjekker min telefon og så er der bare 15 mails på 3 timer med svar på dette emne , der virker som om der er mange forskellige meninger men er blevet en interressnt tråd og mange indgangsvinkler Det burde vel ikke overraske? Der har i tidens løb været flere strenge om dette eller beslægtede emner, og de har alle formået at få brugerne i omdrejninger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. November, 2014 Jeg er indtil videre ikke blevet syg af at have modtaget superfransk og jeg frygter det heller ikke. Hvis jeg hele tiden skulle gå og tænke på alle de risici, der er ved at trække vejret, bevæge sig ud af sengen, eller gå udenfor min dør, så kunne jeg ikke leve. Superfransk forbliver en fast del af de ydelser jeg efterspørger hos en GP og det ændrer denne debat ikke på, tværtimod. Folk, der går i solarie, bruger selvbruner, ryger eller drikker udsætter sig også for en risiko. Jeg vil ikke sidde på plejehjemmet og tænke tilbage på alt det jeg ikke har oplevet og alle de seksuelle lyster jeg ikke fik udlevet. Det vil fandme være bittert. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 28. November, 2014 Superfransk forbliver en fast del af de ydelser jeg efterspørger hos en GP Og fred være med det. Det er helt din egen sag og eget valg, og jeg kunne aldrig drømme om at pege fingre af dig af den grund. Men derfor burde du jo stadig undlade at kalde mig for pikforskrækket i dit unødvendige forsvar af dette tilvalg af superfransk, bare fordi jeg ikke tilbyder det, ik? :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. November, 2014 Er der ikke nogen af køns sygdommene som er ret alvorlige? Den med at sige at man ikke vil sidde på plejehjemmet og fortryde det man ikke havde gjort... Måske man skulle høre fra folk som har fået en alvorlig kønssygdom istedet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 28. November, 2014 Jeg er indtil videre ikke blevet syg af at have modtaget superfransk og jeg frygter det heller ikke. Hvis jeg hele tiden skulle gå og tænke på alle de risici, der er ved at trække vejret, bevæge sig ud af sengen, eller gå udenfor min dør, så kunne jeg ikke leve. Superfransk forbliver en fast del af de ydelser jeg efterspørger hos en GP og det ændrer denne debat ikke på, tværtimod. Folk, der går i solarie, bruger selvbruner, ryger eller drikker udsætter sig også for en risiko. Jeg vil ikke sidde på plejehjemmet og tænke tilbage på alt det jeg ikke har oplevet og alle de seksuelle lyster jeg ikke fik udlevet. Det vil fandme være bittert. Kære Titty Jeg syntes det er rigtigt godt du ikke er blevet syg af at modtage superfransk! Drop dit almindelige 8-16 job (din chef har alligevel ikke set dit potentiale) Jeg syntes med den holdning du har at du har en fremtid i købesex-branchen, således som den udvikler sig! Du kan jo evt. lave 1 mån prøve tid hvor du afprøver de forskellige former, sådan hvad der tænder og hvad der er lidt kinky! Forskellige tilbud på Super/megafransk, , med I dag vil jeg have hele munden fuld? (lidt kinky ik? ) (selvfølig mod en eller anden test fra de seneste 3 mån, hvor vedkomne så var i går er ligemeget) Eller Størst pik i mit liderlige tøsehul får det gratis i dag! (og du har garenteret brokket dig over de priser du har betalt til pigerne, så nu er muligheden, for at få lidt tilbage)( Du kan så altid prale med dit nye job overfor din famile, nabo, eller venner, når i kommer ind på jeres job....næ næ..ikke noget med at skjule det, frem i lyset med det...vær stolt af dit Job!....du kan jo altid, når du får børnebørn og de sidder og ridder på farfars knæ, fortælle dem om dengang da farfar var, ja hvad var det nu han var?) Så god fornøjelse med at få i hoved og numse, i Situationen, efter situationen, ved spejlet, hos Skat, hos Familen, hos Venner, dine børn Med og uden gummi 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. November, 2014 Jeg brugte ordet "pikforskrækket" fordi jeg var enig i elementer af Bukowski's noget provokatoriske analyse. Det var ikke for at ramme nogen personligt, men det var en sjov og lidt sarkastisk måde at udstille danske glædespiger bastante afvisning af superfransk på. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 28. November, 2014 (edited) Med fare for allerede på forhånd at være dømt hysterisk glædespige, så vælger jeg lige at skrive mit indlæg alligevel... Jeg peger ikke fingre af mænd, der spermer i munden på glædespigerne, ej heller glædespigerne der modtager. Så gider jeg til gengæld heller ikke blive kaldt pikforskrækket, for jeg kan faktisk godt lide dillere, men jeg har ikke lyst til at have fem forskellige mænds pik og sperm i munden på en dag! Jeg kan højst blive kaldt lidt sart, men hjernevasket?! Jeg modtager ubeskyttet oralsex. Det er en kalkuleret risiko, som jeg vælger at tage. Giveren af oralsex tager den største risiko, og derfor respekterer jeg også, hvis gæsten ikke tør slikke mig. Men så skal det til gengæld også respekteres, at jeg ikke tør tage risikoen at give ubeskyttet oralsex den anden vej, da jeg skal slikke på en del flere dillere, end gæsten skal slikke misser! Så der er intet, der burde være standard, da jeg ikke regner med, at du synes, at nogen glædespiger skal overskride deres personlige grænser, bare fordi du dømmer dem pikforskrækket?! Søde Nikita du behøver ikke at føle dig truffet!! DON´T GIVE A SHIT ABOUT MY SOMETIMES RIDICULOUS COMMENTS de er ikke ment for at ramme sådag nogle som dig! Jeg er glad for at du i det mindste reflekterede og jeg vil antageligt en dag finanserne tillader det frekventere. Jeg er faktisk en gentleman, men kan godt tage lidt fat i kampens hede! JEG TROR ikke du behøver at være bange for super anyway. Jeg skriver også standard for at provokere lidt og måske få flere med på vognen thats all! Thanks for your reply anyway!! Ps Prøv at kig lidt på mine links! Kunne super ikke være et skridt på vejen for dig? Selvfølgelig kun clean pikke! PsPs Håber kunderne generelt er soignerede ellers er super jo megaklamt Redigeret 28. November, 2014 af Bukowsky Revival 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. November, 2014 (edited) Jeg brugte ordet "pikforskrækket" fordi jeg var enig i elementer af Bukowski's noget provokatoriske analyse. Det var ikke for at ramme nogen personligt, men det var en sjov og lidt sarkastisk måde at udstille danske glædespiger bastante afvisning af superfransk på. OK Pattemand. Nu gjorde du jo for et par dage siden offentligt afbigt herinde over nogle nogle personangreb, og det hilser jeg velkomment. Det var flot gjort. Men næste skridt i din "indslusning" her på EG må blive en erkendelse af, at ironi og sarkasme er vanskelige størrelser at bruge på skrift. De bliver ofte misforstået, da modtagerne ikke kan aflæse kropssprog og stemmeføring. Selv er jeg et par gange ramlet ind i gevaldige øretæver, fordi jeg ikke var opmærksom på dette. Så et godt råd herfra: Minimum er i et sådant ærinde at bruge smilies. De afbøder og giver en vis anelse om ironi. Dog kan du aldrig herved vide dig helgarderet. Redigeret 28. November, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 28. November, 2014 Hey Tror jeg sådan set har kastet mig i ind i den her slags debat en 2-300 hundrede gange, så hvorfor ikke en gang mere Jamen jeg vil da give ham der Bukovski-et-eller andet og Titmand, Fuldstændig ret i det de skriver! Hvis det var i Privatsammenhæng, det er frækt, kinky og hvad har vi haft, ingen tvivl om det! Men (ja ja, der kom det store men, vi er jo ikke private, vi skriver ikke engang under vores eget navn, vi er annonyme) Der er flere streger, hvor piger snyder drenge, eller omvendt, streger om stalking....streger om dit eller dat, altså kan tilliden ligge på et lille sted, Er tilliden pludselig, når vi kommer til kønssygdomme, eller andet, ændret sig til noget nyt? Ændret sig til, at man trods man er dybt liderlig, til man er blevet blind for fornuft? eller tager man bare liiiige Chancen? Måske tager man liiiiiige chancen, en gang.....(ung, kåd, udødelig)men flere gange daglig? (total nød, afpresning, andet?) Behøver man tage flere chancer end nødvendigt? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Da jeg købte min bil, var den med airbak, forstærket, dit og dat og alskens sikkerheds udstyr og den kunne kører mindst (her overdriver jeg måske lidt) 450 km i timen, og så har jeg et falck-abbodement og kan selv skifte et dæk. Så den der bil kan fragte mig frem og tilbage, helt sikkert, mellem de andre trafikanter og jeg er en rasende god bilist! :D Men jeg kunne også købe et par rulleskøjter og bevæge mig ned på motorvejen, og holde mig for øjnene for det er da godt nok mere spændene end at sidde i en lukket kasse...... (I tilfælde af man mangler lidt spænding,...(her regner jeg med du er i bil, så bare ud og start den gamle Ford Fiesta)... kan man jo altid, når der ikke er så mange på motorvejen,(man kan jo nøjes med man lave spænding for sig selv) kører max, slippe rattet, lukke øjnene, og tælle til 20 eller mere (alt efter hvor spændene det skal være) Øvelsen er lidt som at gøre det uden gummi, des mere trafik, des mere stiger spændingen, Des oftere man gør det, til sidst er der næsten noget Kinky over det! Go for it Intelligent og flot svar i modsætning til visse andre, skulle man fx nævne J! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 28. November, 2014 fnis - BR mener vist at vi danske piger ikke er liderlige fordi vi ikke er komplet idioter Hvis det er et krav at være jubelidiot for at være våd i trussen... så ser det vist sløjt ud for os herinde *gg* ja det er glædeligt at se.... så har du også en chance for dansk fisse BR ellers var du jo nødt til at nøjes med de udenlandske altid... nåååh ja... det er du jo næsten altid alligevel med dit budget... ja de er så meget friskere... de er nemlig taget lige ud af "de unge mødre" "Paradise hotel" ect... de er sååååååå meget friskere... fred være med at de tror pomfritter er grønsager - det har intenting at sige... de skal jo bare være risikovillige (nååhhh nej liderlige) fnis.... ja - det er utænkeligt at det kunne ske for os andre... det er faktisk fuldstændig UTOPI at jeg får udløst mit sexdrive fordi jeg ikke er risikovillig... er der nogen der pænt vil informere sidste anmelder af mig om at mit sexdrive slet ikke er udløst og at han i virkeligheden er blevet snydt 100% for den oplevelse det er at gamble med livet som indsats.. er du virkelig... nej pjat da... de er da bare risikovillige skatter... de ELSKER da at få udløst deres sexdrive.. nu må du komme ind i kampen... de er da naturligvis totalt vilde med at 5-8 mænd spermer deres fisse til på daglig basis så de får alle godterne med... up close og meget meget personligt selvfølgelig burde det da være standard... det er vigtigt at vi ALLE sammen er risikovillige samtidig så ingen ved hvor gonorreen i halsen kommer fra og hvem der egentlig smittede med kondylomerne... jamen det er da det du skal.. det er lige det du skal... og du må også gerne gøre det snart.. og gerne være riiiiiiigtig risikovillig rigtig mange gange... så du rigtig kan nyde frugten af din risikovillighed... igen og igen og igen og igen.... hvis du skulle være så heldig... :) Tænk sig at du er tilbage!!! Og tænk sig, at dine svar er lige præcist som forventet!! Hvis du er så klog og begavet som du selv ønsker at fremstå, så vis det med dine svar!!! I dit liv er der ikke plads til fortolkninger og nuancer. Det er som at smide en ost til en mus eller en sild til en kat. Du vader hovedkuls ind i den - mega grineren faktisk. Ser frem til flere nuancer fra din side - jeg ved, at du besidder disse - ser frem til, at du har modet til at vise dem også overfor mig! Velkommen tilbage til debatten og eroguide anywayy her fra BR! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bukowsky Revival 745 Skrevet 28. November, 2014 Og bemærk venligst endnu engang en oneliner, nemlig pikforskrækket!!! Disse provokerende oneliners er nødvendige for at ændre på tingenes forhold. Mit sigte er, at få danske GP med på super vognen i første omgang! Mange er med, men vi skal have flere med!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. November, 2014 OK Pattemand. Nu gjorde du jo for et par dage siden offentligt afbigt herinde over nogle nogle personangreb, og det hilser jeg velkomment. Det var flot gjort. Men næste skridt i din "indslusning" her på EG må blive en erkendelse af, at ironi og sarkasme er vanskelige størrelser at bruge på skrift. De bliver ofte misforstået, da modtagerne ikke kan aflæse kropssprog og stemmeføring. Selv er jeg et par gange ramlet ind i gevaldige øretæver, fordi jeg ikke var opmærksom på dette. Så et godt råd herfra: Minimum er i et sådant ærinde at bruge smilies. De afbøder og giver en vis anelse om ironi. Dog kan du aldrig herved vide dig helgarderet. Hold nu op. Jeg skal nok selv bestemme om jeg vælger at bruge smileys. Debatten vil sgu da blive kedelig, hvis vi allesammen skrev på samme måde og kun skamroste glædespigerne Jeg ved ikke, hvor du vil hen. Du insinuerer, at jeg skulle have lavet person angreb igen. Jeg har udtalt mig generelt om en gruppe af glædespiger, der afviser superfransk og kaldt dem "pikforskrækkede". 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 28. November, 2014 Har Titman og Bukowski tænkt på, at vi udsættes for væsentlig større risiko ved at tilbyde uden gummi, end I gør ved at modtage, idet vi dyrker en del mere sex end I gør? Jeg forstår ikke, hvorfor det skal være et mål at få flere til at tilbyde uden. Der er masser af piger, der tilbyder det I ønsker, så gå dog der hen og lad os andre være. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. November, 2014 Og bemærk venligst endnu engang en oneliner, nemlig pikforskrækket!!! Disse provokerende oneliners er nødvendige for at ændre på tingenes forhold. Mit sigte er, at få danske GP med på super vognen i første omgang! Mange er med, men vi skal have flere med!! Du får svært ved at få dem omvendt. Jo flere år de har været i branchen des mere umuligt bliver det. Det er en håbløs mission, men man kan da altid håbe på at de bliver udkonkurreret 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 28. November, 2014 Jeg skriver også standard for at provokere lidt og måske få flere med på vognen thats all! ---------- Ps Prøv at kig lidt på mine links! Kunne super ikke være et skridt på vejen for dig? Selvfølgelig kun clean pikke! Jeg ved godt, at du provokerer Bukowski, og det lykkes dig jo også ret så ofte at få mig til at reagere. Jeg har været laaaang tid i branchen, og jeg ved, hvor mine grænser går. Ubeskyttet blowjob kommer aldrig på min menu, for det er ikke kun hygiejne, der er et issue for mig (kan dårligt huske sidst, jeg havde besøg af én, der ikke havde hygiejnen i orden) men det er også tanken samt risikoen. For som Liv skriver... Jeg knalder med en hel del flere mennesker, end du gør. (Håber jeg) Jeg forstår - ligesom Liv - ikke, hvorfor du ligefrem vil starte din egen "superfransk-kampagne"? Eller hvorfor du dog tror, at det ville rykke nogen?! Hvis man som pige ikke tilbyder superfransk (altså mit franske er alligevel ret så super, hvis jeg selv skal sige det) så er det nok fordi, det går over deres grænser... Og hvorfor opfordre folk til at gå over deres grænser? Det er da ikke særlig gentleman-agtig. Du skriver det som om, at det er en ubetydelig og bagatelagtig udvidelse af menuen? Det er det ikke... Du får svært ved at få dem omvendt. Jo flere år de har været i branchen des mere umuligt bliver det. Det er en håbløs mission, men man kan da altid håbe på at de bliver udkonkurreret Titman, er du ramt af kedsomhed igen? :D 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 28. November, 2014 Jeg sidder og får et deja vue til GGs skriv. De var udelukkende begået for at udfylde en rolle Game Guy havde påtaget sig. Altså en troll, der var sprunget ud af skabet, og inddrog vi andre i sin fantasiverden, som statister. Med andre ord misbrugte vores oprigtighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bangbros Skrevet 28. November, 2014 Det er da ikke særlig gentleman-agtig. Det er da vist også det sidste man kan forvente af tilhængere af ubeskyttet sex i forbindelse med købesex. Det er jo i bund og grund et egositisk ønske om størst mulig nydelse uden hensyntagen til eventuelle konsekvenser for partneren. Men er der sælgere er der købere, og fred være med det, så længe begge er enige. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. November, 2014 Hold nu op. Jeg skal nok selv bestemme om jeg vælger at bruge smileys. Debatten vil sgu da blive kedelig, hvis vi allesammen skrev på samme måde og kun skamroste glædespigerne Jeg ved ikke, hvor du vil hen. Du insinuerer, at jeg skulle have lavet person angreb igen. Jeg har udtalt mig generelt om en gruppe af glædespiger, der afviser superfransk og kaldt dem "pikforskrækkede". Du må da meget undskylde. Men jeg troede, at du med din "offentlige undskyldning" ønskede at begynde på en frisk herinde, og du modtog da også megen ros og velvilje for det, bl.a et tryk fra min side = alt er genoprettet. Mit råd var faktisk godt ment, men din reaktion rejser en alvorlig tvivl, om du virkelig mente din undskyldning. Jeg er, som en af dem du nævnte direkte ved navn, nu stærkt i vildrede om dine reelle hensigter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. November, 2014 Du må da meget undskylde. Men jeg troede, at du med din "offentlige undskyldning" ønskede at begynde på en frisk herinde, og du modtog da også megen ros og velvilje for det, bl.a et tryk fra min side = alt er genoprettet. Mit råd var faktisk godt ment, men din reaktion rejser en alvorlig tvivl, om du virkelig mente din undskyldning. Jeg er, som en af dem du nævnte direkte ved navn, nu stærkt i vildrede om dine reelle hensigter. Jamen, jeg kan sagtens leve med, at du er i vildrede om mine reelle hensigter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. November, 2014 (edited) Jamen, jeg kan sagtens leve med, at du er i vildrede om mine reelle hensigter Fint nok. Men da du intet har gjort noget for at korrigere min tvivl, tillader jeg mig at antage, at din undskyldning alligevel var rent spil for galleriet. Dette tages ad notam. Redigeret 28. November, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. November, 2014 Fint, da du intet har gjort noget for at korrigere min tvivl, tillader jeg mig at antage, at din undskyldning alligevel var rent spil for galleriet. Dette tages ad notam. Okay jamen så siger jeg tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 606 Skrevet 28. November, 2014 Jeg ser på om den pige jeg vil besøge tiltaler mig og passer på det alders kriterie min pik har bestemt sig den vil rejse sig op over for. Om der er super eller mega fransk på menuen er ikke det afgørende for mig, jeg har nogle få gange valgt at tilkøbe de, men har fravalgt det igen da jeg personligt ikke kan mærke forskel på om der suttes med eller uden gummi. Så er prisen incl super eller mega har jeg den holdning at pigen bestemmer om hun sætter gummi på det er hende der skal have den i munden ikke mig, risikoen for sygdom tager jeg med når vi snakker oralsex også når og hvis jeg slikker pigen. Når det er sagt så ville jeg ALDRIG kunne have samleje med en GP eller en ikke fast partner uden kondom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg