Hop til indhold
Lucky69luke

Glædes pigernes dyder, deres dejlige læber og smagen af sex

Recommended Posts

Hej Drenge og Bukoesky,

Her lige en tråd start til generel anmeldelse af udvalget dejlige varme fisser og læber.

Inspireret af et spørgsmål og et meget lang svar har jeg nu kopiet det til egen tråd!

Her lige min læbe status efter bedste evne. ( Til dato er konen's de største læber )..Lucky ?

Jeg har ikke nydt alle pigernes læber og safter, de skal helst lige ses lidt and med renlighed,

Det er ret vigtigt for mig at have teste de ikke er til GFE hvor det er uden gummi drengen.

( Fuck hvor ville jeg brække mig i lårtykke stråler, hvis det ikke hvar kvinde safter jeg slugte)

Ve

Top listen.

1, Min lille sugerdater pige... Dejlige læber hvor de invendinger hænge langt ude incl. Pirsinger.

(Nej desværre end ikke på PM får i hendes navn, nummer eller andet .... Sorry, find selv en)

2. Niki hun har bare en dejlig fisse store læber fyldige lidt dejligt underlæbe flaps at sutte på.

( Niki er så nem at slikke til orgasme og det flere gange... Smagen er super og hun nyder det)

3. Jenny, uha hun nyde det under bruseren, mellem benene og fede ride, gode normale læber

( Jenny, kan tydeligvis blive meget våd ved oral, men er vist ikke kommet rigtigt endnu..working)

4. Mina, rigtig dejlig gode stramme muskle og dejligt store læber med udhænge at slubre i

( Mina kommer bare ikke rigtigt ved oral.. Men rider dig gerne bagefter og nyder efter brænderen)

5. Carmen, en rigtigt stor og god oplevelse super dejlig store fyldige læber og godt udhæng

( Har kun leget en enkelt gang, var mest fokuseret på det dybe blow og slug glemte sku lidt at slikke)

Nb.

Så var der jo også en annoncelight pige far Jylland der var for af 2 omgange .. Hold da kæft.....

Hendes læber var så fyldige og iderlæberne store uden blot at være flappe udenfor dåsen ;-)

Hun red mit fjæs som aldrig før og safterne løb jeg kneppede hende først så kinderne blussede,

Derefter red hun på min tunge og vill knap ned igen ... Jeg endte sku med at være oppe i hende uden,

vi nåede lige at få fissen og skamlæber fyldt sikke en cream pie og hun smilede sød .... Kemi kemi.

( Lucky ... Var ikke så Lucky ... Fik smidt nummeret vær og hun er ikke set på AL siden sommeren)

Generelt er min erfaring asiater er sku kedelige læber, afrikane syndtes næsten at mangle læber.

Men jeg har vel kun været på et begrænset udvalg.. Så drenge del lige lidt herinde med BKsky & me

Vedlagt to dejlige piger.. polske favoritter, og så lige et par dejlige piger men Asia Afrika come on;-)

Nu er det jo så heldigt at der er statistik og så er der mangfoldighed .. Og jeg har mød dejlige pige,

Selv fra Afrika og Asien ... De er både dejlige, kølige og nogle har da det vil fisse feticher søger

Luke

Redigeret af Lucky69luke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Drenge,

Der er ret mange herinde der som det forste indlæg på et besøgs review,

Spørger til fissen, stramhed læber, behåring mm.

KOM så ind i kampen giv nogle fede feedback på jeres pige successer,

Skal vi ikke ha en top ti på :

Stor klit

Store læber(Hænger ude/inde)

Strammest læber ( Ren kamel tå)

Og så?..

Den strammeste fisse i byen ..

Måske den bedste smag

Måske flest safter mm.

Kom nu ..det er snart jule tid vi skal glæde hinanden ik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg sidder med en lidt underlig følelse omkring dette indlæg. Det er helt klart at vi er forskellige og har vidt forskellige lyster og indfaldsvinkler og det er jo fedt, for det gør forummet dejligt mangfoldigt. Men det gør så også, at der nu og da kommer indlæg, som efterlader mig med en følelse af ubehag fordi de - som jeg læser dem - giver udtryk for et menneskesyn, som jeg ikke kan og vil identificere mig med. At anmelde den "vare" som glædespigerne udbyder - service, kunnen, engagement, osv - er helt super og i sidste instans vel formålet med forummet. Men at anmelde navngivne pigers fisser med detaljerede kommentarer ligger helt forbi mine grænser. Ved at lave en sådan anmeldelse ville jeg føle, at man betragtede og behandlede pigerne som kvæg, og det er en holdning, jeg ikke deler.

Så Lucky Luke, du rykker for respons på din efterlysning og her fik du så min.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej lidenskab,

Fair nok, men tror du ikke mænd bliver blevet diskuteret på størrelse tykkelse mm.

Det er jo ret beset en service pigerne udføre og den er I høj grad defineret ved:

Fysisk størrelse på alle leder og kanter

Pigernes humør og tilstedeværelse

Evner ud fysisk udfoldelse og udholdenhed

Viljen, lysten og evnen til at indrage smarte mm.

I al fairness er det ikke det dette site er lavet til beskrive vurderes og give review af oplevelse,

Det forekommer mig ret så dobbelt moralsk at være her og så blive stødt ;-) men fair nok

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Drenge og Bukoesky,

Her lige en tråd start til generel anmeldelse af udvalget dejlige varme fisser og læber.

Inspireret af et spørgsmål og et meget lang svar har jeg nu kopiet det til egen tråd!

Her lige min læbe status efter bedste evne. ( Til dato er konen's de største læber )..Lucky ?

Jeg har ikke nydt alle pigernes læber og safter, de skal helst lige ses lidt and med renlighed,

Det er ret vigtigt for mig at have teste de ikke er til GFE hvor det er uden gummi drengen.

( Fuck hvor ville jeg brække mig i lårtykke stråler, hvis det ikke hvar kvinde safter jeg slugte)

Ve

Top listen.

1, Min lille sugerdater pige... Dejlige læber hvor de invendinger hænge langt ude incl. Pirsinger.

(Nej desværre end ikke på PM får i hendes navn, nummer eller andet .... Sorry, find selv en)

2. Niki hun har bare en dejlig fisse store læber fyldige lidt dejligt underlæbe flaps at sutte på.

( Niki er så nem at slikke til orgasme og det flere gange... Smagen er super og hun nyder det)

3. Jenny, uha hun nyde det under bruseren, mellem benene og fede ride, gode normale læber

( Jenny, kan tydeligvis blive meget våd ved oral, men er vist ikke kommet rigtigt endnu..working)

4. Mina, rigtig dejlig gode stramme muskle og dejligt store læber med udhænge at slubre i

( Mina kommer bare ikke rigtigt ved oral.. Men rider dig gerne bagefter og nyder efter brænderen)

5. Carmen, en rigtigt stor og god oplevelse super dejlig store fyldige læber og godt udhæng

( Har kun leget en enkelt gang, var mest fokuseret på det dybe blow og slug glemte sku lidt at slikke)

Nb.

Så var der jo også en annoncelight pige far Jylland der var for af 2 omgange .. Hold da kæft.....

Hendes læber var så fyldige og iderlæberne store uden blot at være flappe udenfor dåsen ;-)

Hun red mit fjæs som aldrig før og safterne løb jeg kneppede hende først så kinderne blussede,

Derefter red hun på min tunge og vill knap ned igen ... Jeg endte sku med at være oppe i hende uden,

vi nåede lige at få fissen og skamlæber fyldt sikke en cream pie og hun smilede sød .... Kemi kemi.

( Lucky ... Var ikke så Lucky ... Fik smidt nummeret vær og hun er ikke set på AL siden sommeren)

Generelt er min erfaring asiater er sku kedelige læber, afrikane syndtes næsten at mangle læber.

Men jeg har vel kun været på et begrænset udvalg.. Så drenge del lige lidt herinde med BKsky & me

Vedlagt to dejlige piger.. polske favoritter, og så lige et par dejlige piger men Asia Afrika come on;-)

Nu er det jo så heldigt at der er statistik og så er der mangfoldighed .. Og jeg har mød dejlige pige,

Selv fra Afrika og Asien ... De er både dejlige, kølige og nogle har da det vil fisse feticher søger

Luke[/

Hej drenge og klit/læbe folket specielt,

Har lige hørt fra Niki ( Første billed ) at hun vender tilbage, hun skulle lande mod Januar;-)

Det er vi så mange der glæder os til... Hun vil vist starte selv;-), egen lille virksomhed.

Måske Niki kan nå at blive årets gazelle virksomhed år 2015, jeg støtter gerne ;-))))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...